Ze kan wel mooi haar boek en 'goede zaak' promoten en dat aan een verderfelijke linkse tafel.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dit een goed vrouwtje hoor. Laat je niet gek maken door al die linkse gutmenschen aan tafel!
Pauw is totaal niet links, heeft ie vaak genoeg gezegd. Die dame tegenover dr heeft zich in het gesprek gemengd het zij heel kort, ken dr verder niet dus ik weet niet of ze links of rechts is. Die andere 2 hebben letterlijk nog geen woord tegen haar gezegd, dus niet overdrijven hè.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dit een goed vrouwtje hoor. Laat je niet gek maken door al die linkse gutmenschen aan tafel!
Ik zie die Marcel van Roosmalen ook al vies kijken, die gaat zo ook nog uit de flank afvuren waarschijnlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Pauw is totaal niet links, heeft ie vaak genoeg gezegd. Die dame tegenover dr heeft zich in het gesprek gemengd het zij heel kort, ken dr verder niet dus ik weet niet of ze links of rechts is. Die andere 2 hebben letterlijk nog geen woord tegen haar gezegd, dus niet overdrijven hè.
Die kijkt altijd zo zieltogend.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie die Marcel van Roosmalen ook al vies kijken, die gaat zo ook nog uit de flank afvuren waarschijnlijk
Het lijkt alsof die een bochel heeftquote:
Jasje nèt iets te goedkoop.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het lijkt alsof die een bochel heeft
Zo kijkt ie altijdquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zie die Marcel van Roosmalen ook al vies kijken, die gaat zo ook nog uit de flank afvuren waarschijnlijk
Je moet hem eens horen over d'66 of de PvdA.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo kijkt ie altijd
Ook hem vind ik nou niet echt links, ik vind dat eigenlijk een beetje goedkoop scoren: die mensen vinden iets anders/zijn kritisch...dus links
Voor die eer bedank ik, overigens je moet eens kijken hoe ze bij SBS 6 over links praten. Daar is dit niks bij.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:03 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Je moet hem eens horen over d'66 of de PvdA.
Mwa, JA21 is wel uiterst rechts en niet iets rechtser dan de PvdA. Daar zitten nog wel wat partijen tussen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:01 schreef DrDentz het volgende:
Dit is de uitgekauwde VARA-humor die je al 50 jaar bij de NPO ziet: lachen om de 'gewone' domme man die wat rechtser stemt dan PvdA
Die gecultiveerde traag zeurende stem alleen al.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ben echt moe aan het worden van die Marcel
Op woensdag 1 oktober 2025 23:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Op woensdag 1 oktober 2025 23:06 schreef NoCigar het volgende:Tja sowieso met betrekking tot Faber maakt het eigenlijk toch weinig uit, want rechts was evenveel kritisch op haar.quote:[ afbeelding ] Op woensdag 1 oktober 2025 23:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Voor die eer bedank ik, overigens je moet eens kijken hoe ze bij SBS 6 over links praten. Daar is dit niks bij.
[/q uote]
Hij is daar behoorlijk negatief en kritisch over, om aan te geven dat hij niet zo links is. Dat valt behoorlijk mee, of tegen.
Omdat er kennelijk een groeiend electoraat is voor als Standvastig verkochte mentale rigiditeit op standje IQ 75 en EQ 0.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
Wat een dom mokkel is die faber toch. Waarom zou je in godsnaam stemmen op partijen die zulken op ministerposten zetten?
Veel teveel aandacht voor Faber.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:43 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Omdat er kennelijk een groeiend electoraat is voor als Standvastig verkochte mentale rigiditeit op standje IQ 75 en EQ 0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |