Had ik die nodig bij een coronatest? Kak, daarom deden ze die wattenstaafjes in mijn neusquote:
Ik heb liever lekkere soepquote:
In 2017 werd ik 30, dus ik ga er maar van uit dat er inderdaad gegevens van me tussen zitten. Misschien "mazzel" als het van een specifieke locatie geweest is, want dan zou het kunnen dat het alleen van regio noord is (dus Friesland, Groningen, Drenthe), maar dat zal wel weer niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben sinds 2017 twee keer getest.
"Bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker" lijkt me vrij specifiek.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had ik die nodig bij een coronatest? Kak, daarom deden ze die wattenstaafjes in mijn neus
Mijn "die gegevens zijn allang bekend bij hackers na corona-onderzoeken die werden verkocht" ook. BSN hangt nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker" lijkt me vrij specifiek.
Ik zit in midden dus die gingen sowieso naar Rijswijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In 2017 werd ik 30, dus ik ga er maar van uit dat er inderdaad gegevens van me tussen zitten. Misschien "mazzel" als het van een specifieke locatie geweest is, want dan zou het kunnen dat het alleen van regio noord is (dus Friesland, Groningen, Drenthe), maar dat zal wel weer niet.
Ik heb in 2020 en 2025 zo'n zelftest gedaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In 2017 werd ik 30, dus ik ga er maar van uit dat er inderdaad gegevens van me tussen zitten. Misschien "mazzel" als het van een specifieke locatie geweest is, want dan zou het kunnen dat het alleen van regio noord is (dus Friesland, Groningen, Drenthe), maar dat zal wel weer niet.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn "die gegevens zijn allang bekend bij hackers na corona-onderzoeken die werden verkocht" ook. BSN hangt niet
alleen aan je baarmoeder vast![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
"De gegevens van vrouwen zijn gelekt"
Vent: "Hold my coronatest"
Het ging om deze quote, voor alle duidelijkheidquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich: fair. Ik zit er ook niet bepaald op te wachten dat m'n gegevens (bijvoorbeeld BSN) gedeeld kunnen zijn geweest op duistere krochten van het internet. Via HA (dus los van bevolkingsonderzoek) gaan die samples naar lokale laboratoria.
We moeten niet zo zeuren want die gegevens zijn ook al doorverkocht tijdens corona.quote:
Zeuren mag altijd. En die massaclaim mag ook worden toegewezen. Het is te idioot dat ze dat soort dingen niet goed beveiligen. Maar daar ging het me nu niet om, maar ik zie dat we hier aan heftige miscommunicatie doen. Ik ga wel weer lego'enwerkwerkwerkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We moeten niet zo zeuren want die gegevens zijn ook al doorverkocht tijdens corona.
Ja, dat werd bewust verkocht en werd veel sneller opgespoord. Dit is data sinds 2017 van (tot nu toe bekend) zo ongeveer een miljoen mensen, waarschijnlijk nog veel meer. Compleet andere schaal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ging om deze quote, voor alle duidelijkheid
Doe dan ook gewoon even de moeite om er een relevante bron bij te hangen:quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeuren mag altijd. En die massaclaim mag ook worden toegewezen. Het is te idioot dat ze dat soort dingen niet goed beveiligen. Maar daar ging het me nu niet om, maar ik zie dat we hier aan heftige miscommunicatie doen. Ik ga wel weer lego'enwerkwerkwerken
zijn we verplaatst naar nws?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe dan ook gewoon even de moeite om er een relevante bron bij te hangen:
https://nos.nl/artikel/23(...)t-coronasystemen-ggd
Van de frietboer hierquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We gaan het weer snel over eten hebben.
Ik weet nog niet wat ik vanavond ga eten.
zodra je het hebt bedacht moet je wel aan bronvermelding doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
taco'squote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben al de hele week aan het plannen om lasagne te maken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben mijn eigen bronquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
zodra je het hebt bedacht moet je wel aan bronvermelding doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |