Er bestaan merken hitte-&rookmelders die onderling te koppelen zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:05 schreef DIR het volgende:
Echter, de Google Nest rookmelders zijn ongeschikt voor een onverwarmde garage. Een hittemelder werkt wel in een garage. De grote vraag is nu: kan ik een hittemelder ophangen in de garage zodat ik in huis een alarm krijg als het ding in de garage afgaat? Zo ja, hoe?
Niet perse, maar als ik twee hittemelders moet kopen (een alleen voor in de woonkamer om die in de garage te horen) dan is dat natuurlijk onnodig duur als het niet nodig is.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:19 schreef Vonkenboer het volgende:
Maar die werken dan niet binnen het google nest systeem. Of is dat geen voorwaarde?
Verbinding niet, wel hetzelfde netwerkquote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:07 schreef kwiwi het volgende:
Sorry maar even een vraag over je google nest, nu ik dit topic zie. Moeten die allemaal op dezelfde wifi verbinding zitten? Heb er ooit 3 gekocht, maar kreeg de 2e al niet geïnstalleerd / verbonden met wifi. Denk omdat we op elke verdieping een andere wifi verbinding hebben?
Genoeg spul is wel compatibel met Google home, bijvoorbeeld https://www.shelly.com/products/shelly-blu-h-t-mochaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:19 schreef Vonkenboer het volgende:
Maar die werken dan niet binnen het google nest systeem. Of is dat geen voorwaarde?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |