Het is ter bescherming. Stel je voor als die regels er niet waren: dan is elke patiënt vogelvrij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tja.. ik vind deze regelgeving wat overbodig.
Het is een slechte vergelijking.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:04 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Daarom maak ik ook de vergelijking met de supermarkt. Ben ik ook afhankelijk van, maar kan inderdaad vrij makkelijk naar een ander.
Je vindt het onbelangrijk dat een masseur, die aan jouw lijf gaat zitten, zich houdt aan bepaalde afspraken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tja.. ik vind deze regelgeving wat overbodig.
quote:Op maandag 1 september 2025 20:05 schreef Weereensgoedvanslag het volgende:
Even een update:
Daarnaast al een paar keer een relatie met vrouwen van diverse Slavische afkomst gehad, dus er is enig idee wat ik mij op de hals kan halen.
Net na dat de behandeling begonnen is begint ze te huilen omdat haar doggo later deze week onder het mes mag en ze hier angst voor heeft. Weer een beetje opgevrolijkt, maar helaas is ze verder ook nog al druk.
Als ik deze posts lees maakt TS misschien kans op de rekening van de dierenarts.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:27 schreef BMW1993 het volgende:
Zal dus wel een beetje opletten want veel voornamelijk Roemenen hebben geld honger.
De 'rekening'..quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:45 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Als ik deze posts lees maakt TS misschien kans op de rekening van de dierenarts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vrouw is Roemeens... komt wel dichtbij zoquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:27 schreef BMW1993 het volgende:
Ik heb wel eens het privé nummer gekregen van een Roemeense dame van een massage salon.
Maar die bleek in Roemenië al getrouwd te zijn kwam ik later achter via snapchat.
Zal dus wel een beetje opletten want veel voornamelijk Roemenen hebben geld honger.
Is ze knap?quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:31 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Mijn vrouw is Roemeens... komt wel dichtbij zo
Jazeker, maar ik ook dus dat compenseert weer. Veder woont ze al 20 jaar in nederland en heeft ook de nederlandse nationaliteit.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:33 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik ook dus dat compenseert weer. Veder woont ze al 20 jaar in nederland en heeft ook de nederlandse nationaliteit.
Was het een scam en was ze op geld uit, of wilde ze gewoon aandacht omdat ze wat eenzaam was met haar man zo ver weg?quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:27 schreef BMW1993 het volgende:
Ik heb wel eens het privé nummer gekregen van een Roemeense dame van een massage salon.
Maar die bleek in Roemenië al getrouwd te zijn kwam ik later achter via snapchat.
quote:Op maandag 1 september 2025 20:05 schreef Weereensgoedvanslag het volgende:
Net na dat de behandeling begonnen is begint ze te huilen omdat haar doggo later deze week onder het mes mag en ze hier angst voor heeft.
Het is een stereotype, maar mijn persoonlijke ervaringen met vrouwen uit die regio is niet dat ze op geld zitten te azen. Sterker nog, ik heb ze vaker juist guller en vrijgeviger meegemaakt. Bijvoorbeeld mijn vorige game-pc was een verjaardagskado van mijn toenmalige vriendin en een andere nam me een keer mee op een paar weken vakantie. De focus lijkt minder op de kosten te liggen, maar meer of ze de ander echt iets leuks geven. Hoewel ik dan vaak wel denk dat ze het geld slimmer kunnen gebruiken dan het weg te geven op zo'n manier...quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:16 schreef Chandler het volgende:
Ik hoop voor jou (TS) dat jullie klik meer kan worden. Uit eigen ervaring (en die van een vriend) weet ik dat deze vrouwen vaak gaan voor een wat stabielere oudere man... waarom is mij niet geheel duidelijk...
Ondertussen een paar dates achter de rug en het voelt nog altijd goed. Ze had mij vandaag wat foto's gestuurd dat ze met haar vader in het bos wat paddenstoelen voor mij heeft geplukt (waarschijnlijk niet giftig..). Op zich wel schattig.quote:
Wat niet is kan nog komen. Dit lijkt ze vaker gedaan te hebben.quote:Op zondag 28 september 2025 21:26 schreef Weereensgoedvanslag het volgende:
[..]
Ondertussen een paar dates achter de rug en het voelt nog altijd goed. Ze had mij vandaag wat foto's gestuurd dat ze met haar vader in het bos wat paddenstoelen voor mij heeft geplukt (waarschijnlijk niet giftig..). Op zich wel schattig.
Dus het lijkt prima zo. Nog niet exclusiefs en ik heb nog met wat andere vrouwen dates, maar misschien veranderd dat op een gegeven moment. We zien wel welke kant het opgaat.
En nee, geen rekeningen of iets dergelijks.... als mensen iets persoonlijks over iets dierbaars zoals een hond die een medische ingrijp nodig heeft vertellen en reacties zoals hier dat het gelijk om geld te doen, dan weet je weer waarom Nederlanders in het buitenland zo slecht en als gierig te boek staan.
Schattig ja. Totdat je in het ziekenhuis belandt. Of erger.quote:Op zondag 28 september 2025 21:26 schreef Weereensgoedvanslag het volgende:
Ze had mij vandaag wat foto's gestuurd dat ze met haar vader in het bos wat paddenstoelen voor mij heeft geplukt (waarschijnlijk niet giftig..). Op zich wel schattig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |