Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Gaat goedquote:
Ik vond het erg makkelijk.quote:
Weg met de mutsquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:07 schreef Chanel5 het volgende:
Als ik zou kunnen kiezen tussen Anna? en Eric dan wist ik het wel.
Zit een beetje klem na zijn gedoe.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een onnavolgbare analogie van Fabio.
Het heeft niet zo heel veel zin meer, behalve dat het een maand gelig is. Denk dat het nog wel komt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo eigenlijk geen gele kaart voor Kim? Ze heeft gewoon gejat.
Kim is het verwende prinsesje die alles aangewaaid krijgt. Dus is ze tegenslag niet gewend, plus weet ze niet wat werken is.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een moeilijke mensen allemaal daar
Ho, ho, Kimmie is wel keihard mantzorger he!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Kim is het verwende prinsesje die alles aangewaaid krijgt. Dus is ze tegenslag niet gewend, plus weet ze niet wat werken is.
Die gaat elke week bij oma op de koffie en schenkt ze in.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ho, ho, Kimmie is wel keihard mantzorger he!
(D'r patient kan overigens prima maaaaanden zonder haar, maar daar hebben we het niet over!)
Neem een voorbeeld aan Kimquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:24 schreef Whuzz het volgende:
Ik moet echt stoppen mer werken. Zit mijn DBG kijken echt in de weg
Maaruh... Joe en Ghettima geen schapen meer dus?
Okquote:
Febo-stagair 1: Kut, Kim's hond is dood. Nou kunnen we dat bezoekje niet meer regelenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
En niemand daar realiseert zich dat de Febo zo een bezoekje van het hondje had kunnen regelen. Maar nee, het ligt aan een spel.
Waarom zouden ze? Ze kunnen niet met alles en iedereen rekening houden. Kim wist dat die hond ziek was en had afscheid genomen. En ga dan niet achteraf janken, dan had ze thuis moeten blijven en na een paar maanden je aanmelden.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
En niemand daar realiseert zich dat de Febo zo een bezoekje van het hondje had kunnen regelen. Maar nee, het ligt aan een spel.
Idd, maar dan moet ze ook niet de Haaien de schuld geven.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Ze kunnen niet met alles en iedereen rekening houden. Kim wist dat die hond ziek was en had afscheid genomen. En ga dan niet achteraf janken, dan had ze thuis moeten blijven en na een paar maanden je aanmelden.
Boeit Ghet echt geen flikker volgens mijquote:
Bedankt voor de aanvraag, maar op dit moment zijn we niet zoekende.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok![]()
Aanmelding DBG verstuurd. En nu?
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bedankt voor de aanvraag, maar op dit moment zijn we niet zoekende.
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:48 schreef spapaars het volgende:
Wat het zo ongeloofwaardig maakt is, dat meerdere vallen op die tuinkabouter.
Ach hij is niet lelijk en heeft een goed figuur. Het is vaak een idioot maar jaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:48 schreef spapaars het volgende:
Wat het zo ongeloofwaardig maakt is, dat meerdere vallen op die tuinkabouter.
Boeit hem ook niet dus moet hij dat lekker doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:53 schreef DilanoNirvana het volgende:
Che neukt met iedereen die hem wat aandacht geeft.
Echt verdrietig maar ze moet toch weten hoe hij in elkaar steekt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:54 schreef spapaars het volgende:
Traantje vanuit haar neus
[ afbeelding ]
Zeker zou ik ook doen🤣🤣🤣🤣quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Boeit hem ook niet dus moet hij dat lekker doen.
NIET ZO PRATEN JIJ!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:55 schreef DilanoNirvana het volgende:
Fatima is jaloers en flipt en dan janken en dan weer sorry zeggen
Maar kwaad worden om een wijntje????
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
NIET ZO PRATEN JIJ!
WAAROM BEGIN JE OVER MIJN FAMILIE!?
Gevaarlijke vrouw, lijkt wel constant op ruzie uit te zijn. Erik moet uitkijkenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Echt verdrietig maar ze moet toch weten hoe hij in elkaar steekt.
Is dat een aanbod?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:59 schreef DilanoNirvana het volgende:
Erik moet maar een keer ontmaagd worden🤓
Haha en dan zegt ze dat Roma alles door praatquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja hoor, Serena speelt weer de Story.
Is El che ook niet maar ja.quote:
Hoe dan?!!!????? Hoe de fuck en wat denk je dat Fatima oprecht met Erik is, ze ziet een kwetsbare man die ze makkelijk om haar vingertje kan winden. Ze is aardig lief en drukt haar kont in zijn kruis. Ze duwt ook haar hand ook even op haar borst zodat hij weet hoe zenuwachtig ze is en haar hart voelt kloppen. Ze verleidt mannen als een spin die je kop afbijt als de man zelf een hand uitsteekt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:35 schreef freaky40 het volgende:
Nou nou, die Erik heeft een echt verhaallijntje te pakken en zit er midden in. Hij heeft een andere taak dan in EJVJL hij moet nu echt verhaallijntjes maken en mee in 'de soap met echte mensen'. Ik denk dat Fatima wel oprecht is met Erik, ik zie niet dat ze hem in de maling neemt of zo. Ze praat ook niet over hem achter zijn rug om, dan zou je pas een spel spelen. Vreselijk kind die Julia, echt een deugmuts eerste klas. En dan enge Geert lekker aan de deur luistervinken.
En ik sta er van te kijken dat Roma nog niet wist dat El Che met Fatima had geketst op de bank. Dacht dat dit al lang door gebrieft was na terugkomst van die Jachtseizoen dag.
Morgen al knock outs die vermoedelijk afgelopen maandag zijn gespeeld. Zal dus wel aan het eind van de uitzending zitten dus hoed u voor een cliffhanger die vrolijk over het weekend heen getild wordt naar het oude uitzendtijdstip. En de uitzendingen worden ook weer korter dus kan weer een lange uitmelk week gaan worden met de finale erbij.
Lol nou je hebt net zoveel mensenkennis als RLS tv kennis.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 00:33 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb wel wat mensenkennis en zie dat dit geen spel is van haar.
Drama queen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 01:03 schreef woxxel2 het volgende:
Wel heel vreemd dat fatima boos is als ze hun samen ziet, terwijl zij degene was die Che de wc in trok. Ze wist toen toch ook wel dat Che en roma dingen deden voor de lust.
Of mag dat nu ineens niet meer omdat zij nu wat met hem heeft gedaan.
Na vele maanden van stille zelfgenoegzaamheid en nu die vele conflicten, loont het in de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:51 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:
Kijkdichtheid: 3,0 Marktaandeel: 12,6 Kijkcijfer: 503.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 16
De lineaire kijkcijfers van gisterenavond; hold your horses;....469.000 kijkers met een marktaandeel van 20.0% in doelgroep 25-54!!
Ze heeft iets teruggepakt wat ze had uitgeleend.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo eigenlijk geen gele kaart voor Kim? Ze heeft gewoon gejat.
Eens, sowieso. Maar wat haar vooral dwars zit is het feit dat de haaien haar hadden doen geloven niet op hun te gaan bij die vorige tweestrijd, terwijl op dat moment al vaststond dat dit wel het geval ging zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:18 schreef Soury het volgende:
Kim is het verwende prinsesje die alles aangewaaid krijgt. Dus is ze tegenslag niet gewend, plus weet ze niet wat werken is.
Niet eens. Ik vind hem echt lelijk. En ik vind niet gauw mensen lelijk. Het lelijke vind ik zijn gezicht en zijn lengte (het gebrek daaraan). Kun je wel hartstikke gespierd zijn, maar dat maakt het wmb niet goed.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach hij is niet lelijk en heeft een goed figuur. Het is vaak een idioot maar ja
En dat alleen maar omdat Julia iets zei in de trant van: "Dat doe je thuis maar."quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
NIET ZO PRATEN JIJ!
WAAROM BEGIN JE OVER MIJN FAMILIE!?
Denk dat ze Legolas bedoelde.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:09 schreef Whuzz het volgende:
Julia over Roma: "Ik kirjg LotR vibes"
Ja! "They have a cave troll!"
Oh, ze bedoelde elfjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |