Komende week hopen we dat alle kozijnen en dakramen erin zitten en dat alle binnenmuren staan. De dakdekker komt donderdag dus voor die tijd moet Six. alle boeidelen op de aanbouw zetten. En verder kan Six. nog het nodige aan gevelbekleding doen, al zit daar geen deadline aan. Hij zal zich vast niet vervelen

.
En ik heb dan een soort van vervolgplanning on mijn hoofd zitten:
De week erop dan vermoedelijk vloerverwarming erin, dekvloer erop en dakpannen leggen. In die week moet Six. dan ook de keukenkasten in elkaar zetten zodat de stukken erboven afgetimmerd en gegipst kunnen worden. En dan zal ook de aanpassing in de bestaande keuken afgerond moeten zijn, zodat ook daar de ruimte boven de keuken afgegipst kan worden.
De week daarop alles in 1 keer stucen en als laatste nog de badkamer installatie.
Ik denk dat de aannemer met een week of drie grotendeels wel klaar is

.
En vanaf 20 oktober zo'n beetje gaat Six. zich een paar dagen gooien op het schilderen van de aanbouw en slaapkamer, ophangen van lampen en het zetten van schakelmateriaal. De keuken installeren kan wel maar dan nog geen must. Als de aanbouw bijna helemaal klaar is, gaan we gang, woonkamer en keuken leeghalen. Six. gaat dan alle randen rondom de dagkanten vullen en schuren en her en der stucwerk repareren. Voor de laatste klussen denk ik dat we nog een paar dagen een noodwoonkamer inrichten in de nieuwe slaapkamer. Dan kan alles vlot geschilderd worden en dan gaat de huidige vloer eruit. Ergens half november komt de nieuwe PVC vloer op de hele begane grond, dan slaan we de bank een paar dagen op in de badkamer.
Daarna is het alleen nog een kwestie van plinten plaatsen, gordijnen ophangen en alle meubels in elkaar zetten of weer op hun plek.
Dat voelt nog heel ver weg maar binnen 2 maanden is het vermoedelijk wel zover dat beneden helemaal klaar is.
En daarna heeft Six. denk ik ook nog wel een maand nodig voor de aanpassingen in mijn kantoor, met alle inbouwkasten en schilderklussen.
Al met al is het zeker tot aan de kerst nog wel een hoop bedrijvigheid. En daarna ff pauze en beetje sparen

voor de gewone kluslijst weer afgestoft wordt.