Dit verhaal schuift elk jaar een jaartje op merk ik.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:08 schreef CR7 het volgende:
Tja niet onverwacht dit. De teams van Bosz staan er bekend om in zijn tweede/derde seizoen te imploderen. Niet voor niets is zijn bijnaam Kamikaze Bosz . En dan heb je ook nog zo'n poffertje als aanvoerder.
"JA SUCCES IN DE EL!!!"
Moet je ook wel een aardige vervanger hebben, als je ziet wie er bij de andere topclubs de trainer is dan is Bosz de minst slechte oplossing.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat was een zeker onpopulaire mening die ik al eerder eens bezigde.
Ik denk vooral dat Tillman de afgelopen 2 seizoenen veel heeft verbloemd. Die periode van zijn blessure was geen toeval.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:51 schreef Solispolar het volgende:
Oh de hele 'Bosz kan er niks van' act wordt hier alweer in volle glorie opgevoerd zie ik
We kunnen ook, en ik snap het; dit is een wild idee, iets langer wachten dan 1 verliespartij voordat we dergelijke conclusies trekken?
Henk de Jongquote:Op zondag 31 augustus 2025 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je ook wel een aardige vervanger hebben, als je ziet wie er bij de andere topclubs de trainer is dan is Bosz de minst slechte oplossing.
Het is niet gebaseerd op 1 verliespartij.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:51 schreef Solispolar het volgende:
Oh de hele 'Bosz kan er niks van' act wordt hier alweer in volle glorie opgevoerd zie ik
We kunnen ook, en ik snap het; dit is een wild idee, iets langer wachten dan 1 verliespartij voordat we dergelijke conclusies trekken?
Behalve dan dat hij maar 2 wedstrijden meer heeft gespeeld afgelopen seizoen dan het seizoen daarvoor…quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat Tillman de afgelopen 2 seizoenen veel heeft verbloemd. Die periode van zijn blessure was geen toeval.
Omdat je ze de ruimte geeft.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:41 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dit verhaal schuift elk jaar een jaartje op merk ik.
OT: wanvertoning van PSV, maar wat Bosz al terecht ze: laten we de credits ook absoluut geven aan Telstar. Die hebben echt 90 minuten ongelofelijk goed voetbal laten zien en meer dan verdiend gewonnen. Heel knap.
Mourinho is vrijquote:Op zondag 31 augustus 2025 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je ook wel een aardige vervanger hebben, als je ziet wie er bij de andere topclubs de trainer is dan is Bosz de minst slechte oplossing.
Halen!quote:
Nou nee, vorig jaar is het een godswonder geweest dat het gebruikelijke Boszverhaal in eindresultaat Eredvisiie niet van toepassing wasquote:Op zondag 31 augustus 2025 12:41 schreef Solispolar het volgende:
Dit verhaal schuift elk jaar een jaartje op merk ik.
Ach wat een onzin. Als het niet lukt dan is het de schuld van Bosz en als het wel lukt dan is het geluk.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:07 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nou nee, vorig jaar is het een godswonder geweest dat het gebruikelijke Boszverhaal in eindresultaat Eredvisiie niet van toepassing was [ afbeelding ]
5 wedstrijden gespeeld. Slechts 1x gemakkelijk gewonnen terwijl de tegenstanders van het type 2 vingers in de neus waren.quote:Op maandag 1 september 2025 09:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Joh, je zou bijna denken dat de waan van de dag ineens toeslaat in het voetbal.
De tering wat een negativiteit hier ineens omdat je een keer een zeperd maakt aan het begin van het seizoen.
Doe even rustig. Het seizoen is nog lang. Volgende wedstrijd angstgegner NEC. Helmpjes op!
PSV heeft 5 of 6 mutaties t.a.v. vorig seizoen en je pakt, op zaterdag na, gewoon de punten. Mogen de nieuwe spelers even wennen aan elkaar? Vorig jaar waren je belangrijkste spelers zo ongeveer Lang, de Jong, Tillman en Boscagli. Letterlijk je hele as van voetbal is in 1 klap verdwenen en dan vind jij het gek dat we niet meteen 5x met 6-0 winnen?quote:Op maandag 1 september 2025 09:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
5 wedstrijden gespeeld. Slechts 1x gemakkelijk gewonnen terwijl de tegenstanders van het type 2 vingers in de neus waren.
Het is niet 1 wedstrijd.
Nee, ik kijk naar waarom het mis gaat.quote:Op maandag 1 september 2025 09:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
PSV heeft 5 of 6 mutaties t.a.v. vorig seizoen en je pakt, op zaterdag na, gewoon de punten. Mogen de nieuwe spelers even wennen aan elkaar? Vorig jaar waren je belangrijkste spelers zo ongeveer Lang, de Jong, Tillman en Boscagli. Letterlijk je hele as van voetbal is in 1 klap verdwenen en dan vind jij het gek dat we niet meteen 5x met 6-0 winnen?
Ik krijg het gevoel dat sommige mensen hier denken dat het een soort football manager is.. elke seizoen lekker dik inkopen en alles loopt vanaf dag 1 soepel.
Nou vertel, waarom gaat het mis? (buiten het gegeven dat we met een nieuwe selectie spelen en jongens die nog nooit met elkaar hebben gespeeld uiteraard).quote:Op maandag 1 september 2025 09:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, ik kijk naar waarom het mis gaat.
In 23/24 hadden jullie met Schouten, Lang, Pepi, Dest en Tillman ook veel wisselingen. En toen wonnen jullie 20 wedstrijden achter elkaar ofzo.quote:Op maandag 1 september 2025 09:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nou vertel, waarom gaat het mis? (buiten het gegeven dat we met een nieuwe selectie spelen en jongens die nog nooit met elkaar hebben gespeeld uiteraard).
Omdat Bosz zijn systeem heilig heeft verklaard. Hij heeft nu spelers met andere kwaliteiten.quote:Op maandag 1 september 2025 09:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nou vertel, waarom gaat het mis? (buiten het gegeven dat we met een nieuwe selectie spelen en jongens die nog nooit met elkaar hebben gespeeld uiteraard).
Maandje te vroeg ja, al weet ik niet wie daar wel een team van gaat makenquote:Op maandag 1 september 2025 12:06 schreef Zorro het volgende:
Slecht nieuws voor PSV. Ten Hag is ontslagen bij Leverkusen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |