abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218639776
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:08 schreef CR7 het volgende:
Tja niet onverwacht dit. De teams van Bosz staan er bekend om in zijn tweede/derde seizoen te imploderen. Niet voor niets is zijn bijnaam Kamikaze Bosz . En dan heb je ook nog zo'n poffertje als aanvoerder.

"JA SUCCES IN DE EL!!!"
Dit verhaal schuift elk jaar een jaartje op merk ik.

OT: wanvertoning van PSV, maar wat Bosz al terecht ze: laten we de credits ook absoluut geven aan Telstar. Die hebben echt 90 minuten ongelofelijk goed voetbal laten zien en meer dan verdiend gewonnen. Heel knap.
  zondag 31 augustus 2025 @ 12:45:05 #202
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218639793
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 08:11 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Dat was een zeker onpopulaire mening die ik al eerder eens bezigde.
Moet je ook wel een aardige vervanger hebben, als je ziet wie er bij de andere topclubs de trainer is dan is Bosz de minst slechte oplossing.
pi_218639824
Oh de hele 'Bosz kan er niks van' act wordt hier alweer in volle glorie opgevoerd zie ik :')

We kunnen ook, en ik snap het; dit is een wild idee, iets langer wachten dan 1 verliespartij voordat we dergelijke conclusies trekken?
pi_218639941
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:51 schreef Solispolar het volgende:
Oh de hele 'Bosz kan er niks van' act wordt hier alweer in volle glorie opgevoerd zie ik :')

We kunnen ook, en ik snap het; dit is een wild idee, iets langer wachten dan 1 verliespartij voordat we dergelijke conclusies trekken?
Ik denk vooral dat Tillman de afgelopen 2 seizoenen veel heeft verbloemd. Die periode van zijn blessure was geen toeval.
pi_218640134
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:45 schreef Tarado het volgende:

[..]
Moet je ook wel een aardige vervanger hebben, als je ziet wie er bij de andere topclubs de trainer is dan is Bosz de minst slechte oplossing.
Henk de Jong
U MAD?
pi_218640469
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:51 schreef Solispolar het volgende:

Het is niet gebaseerd op 1 verliespartij.

Tegen GAE was het kantje boord. Sparta ging de eerste helft ook niet zo simpel. Je had geluk dat Drommel bij de tegenstander speelde en pas na de 2-0 ging het lopen. Vervolgens tegen FC Twente een moeizame wedstrijd. Nou verwacht je dat op zich wel uit tegen Twente, maar inmiddels is ook wel duidelijk dat FC Twente op dit moment ook ondermaats is. Vervolgens tegen Groningen win je wel, maar twee zeer slordige doelpunten tegen en had je eigenlijk ook wat wind mee. En nu dit.

Waar je in het verleden de tegenstander bij de strot kon pakken zie je nu zelfs in het Philips stadion de tegenstander frank en vrij voetballen. En dat kan gewoonweg niet. Telstar (fucking Telstar!) was niet aan het loeren op wat counters, nee ze waren grote delen gewoon heerlijk aan het voetballen.

Kijk, de spelers zijn er wel. Je hebt de beste selectie. Maar je hebt duidelijk een systeem wat niet past bij deze selectie. En een goede coach bedenkt een systeem waarin optimaal rendement gehaald kan worden uit het team. Bosz heeft een systeem wat heilig is. En als dat werkt: top. Maar werkt het niet, dan is het gatenkaas, zoals een of andere voetballer uit Betondorp zou zeggen.

Je hebt veel spelers die juist heel goed op de counter zijn. Misschien maar een beginnen met minder hoog staan, de tegenstander lokken en dan uitbreken na een splijtende pass. Vorig jaar kon dat niet omdat je een spits had die snelheid mist daarvoor.

En voor de goede orde: als je kampioen wil worden is afwachten tot je meerdere ketsers hebt gehad een luxe die je niet hebt.
pi_218640495
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:59 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ik denk vooral dat Tillman de afgelopen 2 seizoenen veel heeft verbloemd. Die periode van zijn blessure was geen toeval.
Behalve dan dat hij maar 2 wedstrijden meer heeft gespeeld afgelopen seizoen dan het seizoen daarvoor…
pi_218640506
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:41 schreef Solispolar het volgende:

[..]

OT: wanvertoning van PSV, maar wat Bosz al terecht ze: laten we de credits ook absoluut geven aan Telstar. Die hebben echt 90 minuten ongelofelijk goed voetbal laten zien en meer dan verdiend gewonnen. Heel knap.
Omdat je ze de ruimte geeft.
  FOK!fotograaf zondag 31 augustus 2025 @ 14:00:05 #209
842 Zorro
Z
pi_218640528
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:45 schreef Tarado het volgende:

[..]
Mourinho is vrij :P
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_218640624
quote:
6s.gif Op zondag 31 augustus 2025 14:00 schreef Zorro het volgende:

[..]
Mourinho is vrij :P
Halen!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_218642548
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:41 schreef Solispolar het volgende:

Nou nee, vorig jaar is het een godswonder geweest dat het gebruikelijke Boszverhaal in eindresultaat Eredvisiie niet van toepassing was 10.gif
pi_218648343
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 16:07 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Nou nee, vorig jaar is het een godswonder geweest dat het gebruikelijke Boszverhaal in eindresultaat Eredvisiie niet van toepassing was [ afbeelding ]
Ach wat een onzin. Als het niet lukt dan is het de schuld van Bosz en als het wel lukt dan is het geluk.

Gewoon een prima seizoen met een mindere fase, waar ze net op tijd weer uit zijn gekomen. Als het niet de verdienste van Bosz is dat het wel is gelukt, hoezo is het dan wel zijn schuld als het niet lukt?
pi_218648422
Joh, je zou bijna denken dat de waan van de dag ineens toeslaat in het voetbal. :')

De tering wat een negativiteit hier ineens omdat je een keer een zeperd maakt aan het begin van het seizoen.

Doe even rustig. Het seizoen is nog lang. Volgende wedstrijd angstgegner NEC. Helmpjes op!
pi_218648546
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 09:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Joh, je zou bijna denken dat de waan van de dag ineens toeslaat in het voetbal. :')

De tering wat een negativiteit hier ineens omdat je een keer een zeperd maakt aan het begin van het seizoen.

Doe even rustig. Het seizoen is nog lang. Volgende wedstrijd angstgegner NEC. Helmpjes op!
5 wedstrijden gespeeld. Slechts 1x gemakkelijk gewonnen terwijl de tegenstanders van het type 2 vingers in de neus waren.

Het is niet 1 wedstrijd.
  maandag 1 september 2025 @ 09:27:15 #215
30919 mitt
Michael Corleone
pi_218648572
Alex Pastoor: PSV haalt geen Europees!
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_218648780
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 09:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
5 wedstrijden gespeeld. Slechts 1x gemakkelijk gewonnen terwijl de tegenstanders van het type 2 vingers in de neus waren.

Het is niet 1 wedstrijd.
PSV heeft 5 of 6 mutaties t.a.v. vorig seizoen en je pakt, op zaterdag na, gewoon de punten. Mogen de nieuwe spelers even wennen aan elkaar? Vorig jaar waren je belangrijkste spelers zo ongeveer Lang, de Jong, Tillman en Boscagli. Letterlijk je hele as van voetbal is in 1 klap verdwenen en dan vind jij het gek dat we niet meteen 5x met 6-0 winnen?

Ik krijg het gevoel dat sommige mensen hier denken dat het een soort football manager is.. elke seizoen lekker dik inkopen en alles loopt vanaf dag 1 soepel.
pi_218648810
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 09:44 schreef Solispolar het volgende:

[..]
PSV heeft 5 of 6 mutaties t.a.v. vorig seizoen en je pakt, op zaterdag na, gewoon de punten. Mogen de nieuwe spelers even wennen aan elkaar? Vorig jaar waren je belangrijkste spelers zo ongeveer Lang, de Jong, Tillman en Boscagli. Letterlijk je hele as van voetbal is in 1 klap verdwenen en dan vind jij het gek dat we niet meteen 5x met 6-0 winnen?

Ik krijg het gevoel dat sommige mensen hier denken dat het een soort football manager is.. elke seizoen lekker dik inkopen en alles loopt vanaf dag 1 soepel.
Nee, ik kijk naar waarom het mis gaat.
pi_218648826
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 09:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, ik kijk naar waarom het mis gaat.
Nou vertel, waarom gaat het mis? (buiten het gegeven dat we met een nieuwe selectie spelen en jongens die nog nooit met elkaar hebben gespeeld uiteraard).
pi_218648950
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 09:49 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Nou vertel, waarom gaat het mis? (buiten het gegeven dat we met een nieuwe selectie spelen en jongens die nog nooit met elkaar hebben gespeeld uiteraard).
In 23/24 hadden jullie met Schouten, Lang, Pepi, Dest en Tillman ook veel wisselingen. En toen wonnen jullie 20 wedstrijden achter elkaar ofzo.

Dit is gewoon het bekende Bosz effect. Alleen jij bent verbaasd.
  maandag 1 september 2025 @ 11:33:14 #220
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218649839
Veerman OUT, Hamer IN.

Aldus de Engelse geruchtenmolen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  FOK!fotograaf maandag 1 september 2025 @ 12:06:51 #221
842 Zorro
Z
pi_218650419
Slecht nieuws voor PSV. Ten Hag is ontslagen bij Leverkusen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_218650429
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 09:49 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Omdat Bosz zijn systeem heilig heeft verklaard. Hij heeft nu spelers met andere kwaliteiten.
  Redactie Sport maandag 1 september 2025 @ 12:39:11 #223
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218650771
quote:
6s.gif Op maandag 1 september 2025 12:06 schreef Zorro het volgende:
Slecht nieuws voor PSV. Ten Hag is ontslagen bij Leverkusen.
Maandje te vroeg ja, al weet ik niet wie daar wel een team van gaat maken
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218652965
Laat Veerman nou gewoon gaan. Geen zin in weer een speler die tegen zijn zin in moet blijven en al helemaal niet Veerman, die het hele jaar nog viezere ontevreden hoofden gaat trekken.
pi_218653281
Hamer oogt een beetje mollig, blij dat ie niet komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')