Wat momenteel binnen de lijnen staat was er vorig jaar al op 1 speler na…quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:27 schreef PSVCL het volgende:
![]()
Topscout Schalling die zichzelf veren in de reet stak heeft alleen maar troep binnengehaald
Dat is knap vervelend wanneer je een stuk of 5 basisspelers kwijt bent.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat momenteel binnen de lijnen staat was er vorig jaar al op 1 speler na…
4, waaronder een kutkeeper en een spits die sowieso op zijn laatste benen liep.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is knap vervelend wanneer je een stuk of 5 basisspelers kwijt bent.
Maakt niet uit. Al spelen ze nog twee helften, dan nog verliezen ze vandaag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:35 schreef PSVCL het volgende:
De scheids lekker aan het tijdrekken met Telstar
Dit mag toplevel-spelers niet gebeuren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:35 schreef PSVCL het volgende:
Prima actie in z'n eerste minuut, daarna behoorlijk meh inderdaad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:45 schreef VEM2012 het volgende:
Die Bajraktarevic is ook teveel in zichzelf gaan geloven met een gelukje en een intikker.
Stel je niet zo aan man.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:47 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik kan me geen slechter PSV meer herinneren.
Dit is geen incident, het is heel het seizoen al niet veel meer dan dit. Het wordt nu alleen afgestraft.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk een incident, het zou wat vroeg zijn voor de Bosz trein om in het ravijn te vliegen
Het zal vast wel eens nog slechter zijn geweest maar ik kan het me oprecht niet meer herinneren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:35 schreef PSVCL het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:48 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Dit is geen incident, het is heel het seizoen al niet veel meer dan dit. Het wordt nu alleen afgestraft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |