abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218653803
Opta zet ons op P21 in de CL met 10,2 punten.

Onze vrienden uit A'dam P32 met 8,2 punten.

https://theanalyst.com/competition/uefa-champions-league/table
pi_218653869
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 18:22 schreef AmenhotepIV het volgende:
Opta zet ons op P21 in de CL met 10,2 punten.

Onze vrienden uit A'dam P32 met 8,2 punten.

https://theanalyst.com/competition/uefa-champions-league/table
Ja, helaas schiet je daar niets mee op.
pi_218653936
Ik hoop dat Veerman lekker blijft.
Heerlijke voetballer (okee, niet altijd...) en gewoon lekker niveautje PSV.

Die miljoentjes hebben we nu helemaal niet nodig en voor Veerman zelf is het ook veel beter om niet naar zo'n non-club in Engeland, maar volgende zomer gewoon lekker naar een Zuid-Europese competitie te gaan.

Ik zie hem graag nog lekker en jaar bij ons ballen.
pi_218657393
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 18:36 schreef vivelafete het volgende:

Die miljoentjes hebben we nu helemaal niet nodig en voor Veerman zelf is het ook veel beter om niet naar zo'n non-club in Engeland, maar volgende zomer gewoon lekker naar een Zuid-Europese competitie te gaan.

Eens. Veerman is voetballend gewoon moeilijk te vervangen (voor Eredivisie niveau). Die stap naar Real Madrid (@CR7) gaat er niet meer komen vrees ik voor hem, maar in Eindhoven wordt hij gewaardeerd :)

Wat vinden jullie al met al van de transferperiode? Gevoelsmatig zeg ik een kleine tot ruime voldoende (6,5-7). In de breedte is er wel echt wat bij gekomen. Ik maak me wel een beetje zorgen over de huidige kwaliteiten van de aanwinsten (op Gasiorowski na). Met het verlies van Tillman en Lang laat je kwalitatief wel een gat vallen en het is mij nu al duidelijk dat de nieuwe aanwinsten dat niet meteen op kunnen vullen. Hopelijk groeit het nog wat..
pi_218657545
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:07 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Eens. Veerman is voetballend gewoon moeilijk te vervangen (voor Eredivisie niveau). Die stap naar Real Madrid (@:CR7) gaat er niet meer komen vrees ik voor hem, maar in Eindhoven wordt hij gewaardeerd :)

Wat vinden jullie al met al van de transferperiode? Gevoelsmatig zeg ik een kleine tot ruime voldoende (6,5-7). In de breedte is er wel echt wat bij gekomen. Ik maak me wel een beetje zorgen over de huidige kwaliteiten van de aanwinsten (op Gasiorowski na). Met het verlies van Tillman en Lang laat je kwalitatief wel een gat vallen en het is mij nu al duidelijk dat de nieuwe aanwinsten dat niet meteen op kunnen vullen. Hopelijk groeit het nog wat..
Ik vind het op zich wel bijzonder dat vorig seizoen ik zoveel gekanker op Lang zag en nu hij weg is hij gemist wordt.

Wat Lang heeft (en Van Bommel minder) is dat hij goed uit de voeten kan met een tegenstander die zich ver heeft teruggetrokken. Van Bommel is daarentegen beter bij een tegenstander die ruimte laat zodat hij zijn snelheid kan uitnutten. Nou vind ik Pepi ook een spits die beter tot zijn recht komt met meer ruimte (waar Luuk excelleert als hij er al staat) en Boadu heeft dat al helemaal.

Dus als je gewoon meer ruimte laat ontstaan, dan hoef je daar niet echt minder te zijn dan vorig seizoen.

Verdedigend ben je ook niet minder geworden vind ik. Eerder sterker.

Middenveld hangt heel erg af van hoe Wanner het gaat doen. Hoe snel hij het oppikt. Die is natuurlijk anderhalf jaar jonger dan Tillman toen die hier begon (en die was ook niet meteen op het niveau waar die geëindigd is, indertijd kwamen termen als ‘lui’ voorbij). Maar in potentie misschien wel beter. Hoe dan ook: je hebt daar natuurlijk wat verloren. Kan niet anders. Echter, daarvoor in de plaats heb je wel een fitte Schouten terug.

De komende wedstrijden heeft PSV in ieder geval weer een spits. Door het systeem wat af te stellen op de kwaliteiten die je nu hebt kan het een prima seizoen worden.

Blijf je echter volharden in de fouten, dan kan het ook een enorm kutseizoen worden. Want PSV mist toch wel wat echte bikkelaars.
  FOK!fotograaf dinsdag 2 september 2025 @ 08:52:45 #231
842 Zorro
Z
pi_218657598
Ik denk dat PSV nu vooral Mauro en De Jong mist.

Mauro die de rest meesleept met zijn inzet en vechtlust, en Luuk niet zozeer vanwege zijn voetballende kwaliteiten maar vooral omdat die tenminste de rest op zijn plek zette als dat nodig was. Zo iemand zie ik nu niet echt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_218657649
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik vind het op zich wel bijzonder dat vorig seizoen ik zoveel gekanker op Lang zag en nu hij weg is hij gemist wordt.

Wat Lang heeft (en Van Bommel minder) is dat hij goed uit de voeten kan met een tegenstander die zich ver heeft teruggetrokken. Van Bommel is daarentegen beter bij een tegenstander die ruimte laat zodat hij zijn snelheid kan uitnutten. Nou vind ik Pepi ook een spits die beter tot zijn recht komt met meer ruimte (waar Luuk excelleert als hij er al staat) en Boadu heeft dat al helemaal.

Dus als je gewoon meer ruimte laat ontstaan, dan hoef je daar niet echt minder te zijn dan vorig seizoen.

Verdedigend ben je ook niet minder geworden vind ik. Eerder sterker.

Middenveld hangt heel erg af van hoe Wanner het gaat doen. Hoe snel hij het oppikt. Die is natuurlijk anderhalf jaar jonger dan Tillman toen die hier begon (en die was ook niet meteen op het niveau waar die geëindigd is, indertijd kwamen termen als ‘lui’ voorbij). Maar in potentie misschien wel beter. Hoe dan ook: je hebt daar natuurlijk wat verloren. Kan niet anders. Echter, daarvoor in de plaats heb je wel een fitte Schouten terug.

De komende wedstrijden heeft PSV in ieder geval weer een spits. Door het systeem wat af te stellen op de kwaliteiten die je nu hebt kan het een prima seizoen worden.

Blijf je echter volharden in de fouten, dan kan het ook een enorm kutseizoen worden. Want PSV mist toch wel wat echte bikkelaars.
Dat 'gekanker' op Lang is ergens ook wel logisch. Voor mij persoonlijk zat hem dat vooral in de wetenschap dat hij veel meer kon dan hij heeft laten zien. 1 geniale wedstrijd om er vervolgens 4 met vakantie te zijn, dat is gewoon onvoldoende.. maar dat het een jongen is met Eredivisie-overstijgende kwaliteiten is duidelijk.

Wanner gaat vrij bepalend worden inderdaad (of juist niet :P )

quote:
6s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:52 schreef Zorro het volgende:
Ik denk dat PSV nu vooral Mauro en De Jong mist.

Mauro die de rest meesleept met zijn inzet en vechtlust, en Luuk niet zozeer vanwege zijn voetballende kwaliteiten maar vooral omdat die tenminste de rest op zijn plek zette als dat nodig was. Zo iemand zie ik nu niet echt.
Mwoah. Luuk was voetballend wel belangrijk hoor. Niet alleen door zijn (kop)doelpunten en leiderschap maar juist door zijn voetballend vermogen. En nee, hij speelt niet iemand uit op de vierkante meter, maar als kapstok/aanspeelpunt was hij toch wel ontzettend vaardig hoor. Als je ook even wat fragmenten terugkijkt en ziet hoe makkelijk/precies hij in de kaats is, dat zijn wel dingen waar ik ontzettend van heb genoten van hem.

Nee, niet de kwaliteiten van een Romario/Ronaldo natuurlijk, maar wel een onwijs belangrijke speler geweest voor ons en voor mij 1 van de meest (structureel) onderschatte spelers van de Eredivisie. Hopelijk krijgt hij binnen afzienbare tijd nog een passend afscheid :)
pi_218657865
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef Solispolar het volgende:

Nee, niet de kwaliteiten van een Romario/Ronaldo natuurlijk
R9, dat waren nog eens tijden. 17 jaar en hij stond er direct op Monikkenhuizen. Aad noemde hem toen zijn verzekeringspolis ofzo.

Maar hij vloog er vrij rap uit. Ook vanwege een systeem wat gewoon niet bij de spelers paste en zelfs bij lagere elftallen verplicht werd.

Maar goed, mooi voorbeeld van een uitstekende selectie die door het systeem verneukt werd.

Saillant detail: 1e ronde uitgeschakeld door… Leverkusen.
  FOK!fotograaf dinsdag 2 september 2025 @ 09:42:54 #234
842 Zorro
Z
pi_218657945
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dat 'gekanker' op Lang is ergens ook wel logisch. Voor mij persoonlijk zat hem dat vooral in de wetenschap dat hij veel meer kon dan hij heeft laten zien. 1 geniale wedstrijd om er vervolgens 4 met vakantie te zijn, dat is gewoon onvoldoende.. maar dat het een jongen is met Eredivisie-overstijgende kwaliteiten is duidelijk.

Wanner gaat vrij bepalend worden inderdaad (of juist niet :P )
[..]
Mwoah. Luuk was voetballend wel belangrijk hoor. Niet alleen door zijn (kop)doelpunten en leiderschap maar juist door zijn voetballend vermogen. En nee, hij speelt niet iemand uit op de vierkante meter, maar als kapstok/aanspeelpunt was hij toch wel ontzettend vaardig hoor. Als je ook even wat fragmenten terugkijkt en ziet hoe makkelijk/precies hij in de kaats is, dat zijn wel dingen waar ik ontzettend van heb genoten van hem.

Nee, niet de kwaliteiten van een Romario/Ronaldo natuurlijk, maar wel een onwijs belangrijke speler geweest voor ons en voor mij 1 van de meest (structureel) onderschatte spelers van de Eredivisie. Hopelijk krijgt hij binnen afzienbare tijd nog een passend afscheid :)
Ik zeg ook niet dat Luuk daar niet goed was (waarbij wel "was" een belangrijk detail is) maar dat ie niet speciaal daarvoor wordt gemist maar op dit moment vooral door zijn leiderschap.
pi_218665217
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 18:36 schreef vivelafete het volgende:

Het zal me benieuwen wat hij nog op kan brengen dit jaar. Het is gewoon een jongen met wat uitdagende karaktertrekjes en een vervelend stukje zelfoverschatting. Afgelopen weekend was het ook bijzonder matig. Eigenlijk wil hij ook helemaal niet meer bij PSV / in de eredivisie ballen, maar een niveautje hoger wil vrijwel niemand hem hebben. Nou krijgt hij eens een kansje, wordt het geblokkeerd door de club. Dan heb je nog het geluk dat er een WK aankomt waar hij bij wil zijn.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218665804
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 00:46 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Het zal me benieuwen wat hij nog op kan brengen dit jaar. Het is gewoon een jongen met wat uitdagende karaktertrekjes en een vervelend stukje zelfoverschatting. Afgelopen weekend was het ook bijzonder matig. Eigenlijk wil hij ook helemaal niet meer bij PSV / in de eredivisie ballen, maar een niveautje hoger wil vrijwel niemand hem hebben. Nou krijgt hij eens een kansje, wordt het geblokkeerd door de club. Dan heb je nog het geluk dat er een WK aankomt waar hij bij wil zijn.
Mwoah. Dit weekend werd het spel wel spontaan een stuk beter toen hij erin kwam; hij brengt natuurlijk wel een stukje voetbal. Maar jij doelt vast op dat moment van balverlies waar een kans uit Telstar uit voort kwam (want die zat in de samenvatting inderdaad).

Volgens mij gaat die teleurstelling er niet zozeer zijn. Die was er vorig jaar wel maar ik heb niet de indruk dat Joey Veerman deze zomer nog echt ergens op rekende.. helemaal niet meer in de laatste week.

En het WK kan hij prima bij zijn, maar spelen gaat hij toch niet. Ik denk dat Veerman zelf ook wel zo realistisch is dat hij dat zelf ook wel weet/kan zien met de huidige concurrentie. Lang verhaal kort blijft Veerman gewoon een topspeler voor de Eredivisie en geen enkele speler in de selectie heeft laten zien hem te kunnen vervangen, dus blij dat hij blijft :)
pi_218665851
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 08:33 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Mwoah. Dit weekend werd het spel wel spontaan een stuk beter toen hij erin kwam; hij brengt natuurlijk wel een stukje voetbal. Maar jij doelt vast op dat moment van balverlies waar een kans uit Telstar uit voort kwam (want die zat in de samenvatting inderdaad).

Volgens mij gaat die teleurstelling er niet zozeer zijn. Die was er vorig jaar wel maar ik heb niet de indruk dat Joey Veerman deze zomer nog echt ergens op rekende.. helemaal niet meer in de laatste week.

En het WK kan hij prima bij zijn, maar spelen gaat hij toch niet. Ik denk dat Veerman zelf ook wel zo realistisch is dat hij dat zelf ook wel weet/kan zien met de huidige concurrentie. Lang verhaal kort blijft Veerman gewoon een topspeler voor de Eredivisie en geen enkele speler in de selectie heeft laten zien hem te kunnen vervangen, dus blij dat hij blijft :)
Bij Oranje ingehaald door Sem Steijn.

Nee Veerman zien we nooit meer terug in Oranje. Wellicht nog die van Volendam.
pi_218665875
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 08:45 schreef CR7 het volgende:

[..]

Sem mag een keertje meetrainen.

Kinderhandje?
  woensdag 3 september 2025 @ 08:55:17 #239
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218665938
quote:

[..]

Zijn ook zo vergelijkbaar, waarom Steijn opgeroepen is mag Joost weten, maar die is in principe net zo kansloos als iedereen fit is.
pi_218665991
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 08:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Sem mag een keertje meetrainen.

Kinderhandje?
Nog steeds boos over merk ik.

Eigen schuld van Veerman. Zijn optreden tegen Oostenrijk was misschien wel het meest schandalige optreden van een Oranje-speler van misschien wel het laatste 30 jaar.
pi_218666022
quote:

[..]

Oh je maakt er een Feyenoord PSV dingetje van. Wat lief.

Nou, nu mag Steijn 90 minuten op de bank zitten ipv Veerman.
pi_218666066
quote:
14s.gif Op woensdag 3 september 2025 09:05 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Oh je maakt er een Feyenoord PSV dingetje van. Wat lief.

Nou, nu mag Steijn 90 minuten op de bank zitten ipv Veerman.
Zie jij nog een andere nieuwe middenvelder bij Oranje?

De rest stak al met kop en schouders boven Veerman uit. En nu vindt Koeman dat schijnbaar ook van Steijn.

Probeer ook helemaal niet te stoken oid. Het valt mij alleen gewoon zo op hoe ver Veerman is afgegleden.

Het zit verder niet zo diep.

[ Bericht 7% gewijzigd door CR7 op 03-09-2025 09:25:00 ]
pi_218666179
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 09:12 schreef CR7 het volgende:

[..]
Zie jij nog een andere nieuwe middenvelder bij Oranje?

De rest stak al met kop en schouders boven Veerman uit. En nu vindt Koeman dat schijnbaar ook van Steijn.

Probeer ook helemaal niet te stoken oid. Het valt mij alleen gewoon zo op hoe ver Veerman is afgegleden.

Het zit verder niet zo diep.
Het profiel van Veerman is ook weer heel anders dan die.. ach laat ook maar :)
pi_218666206
Wie er op de bank zit bij Oranje boeit me overigens echt niet; en als Steijn de winnende maakt in de WK finale dan ben ik degene die het hardst zal juichen denk ik. Maar onderaan de streep maakt het weinig uit natuurlijk; je hebt Gravenberch, de Jong en Reijnders.. daarachter heb je nog een aantal namen die eerder op het formulier komen en dan kom je bij jongens als Veerman en Steijn; die zitten allebei echter zo ontzettend ver weg van het gevraagde niveau dat het eigenlijk lood om oud ijzer is.

En dat Veerman verzuipt in grote wedstrijden is een feit; maar als er 1 speler in de Eredivisie is die in 'grote' wedstrijden (Fenerbahce en met Twente tegen een aantal clubs in de EL) laat zien dat hij de eerste is die niet mee kan komen dan is het Sem Steijn natuurlijk wel. Beide zijn gewoon onvoldoende voor een stap hogerop.
pi_218666214
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 00:46 schreef De_Pel het volgende:

[..]
https://www.voetbalzone.n(...)/blt1881de79e97568d6

:)
  woensdag 3 september 2025 @ 09:53:55 #247
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218666335
quote:
Ik had hem toch wel weggedaan denk ik, al is het wel heel laat, het lijkt bij Veerman al een tijdje alsof hij met tegenzin nog bij PSV zit, met de nadruk op het lijkt.
pi_218666348
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 09:53 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik had hem toch wel weggedaan denk ik, al is het wel heel laat, het lijkt bij Veerman al een tijdje alsof hij met tegenzin nog bij PSV zit, met de nadruk op het lijkt.
Ik had die indruk wel, maar inmiddels niet meer. Veerman is sowieso altijd een beetje theatraal (andere mensen zullen het 'echt' noemen) met zijn emoties. Als het niet loopt dan gaat hij zwaaien met zijn armen en dat soort onzin.
pi_218667124
quote:
We gaan het zien. Natuurlijk is het voor PSV vaak een goede/belangrijke speler, maar ik heb het idee dat hij de 100% scherpte in de eredivisie regelmatig niet meer kan opbrengen. Als het niet zo’n naar mannetje was zou je het bijna sneu gaan vinden hoe intens hij op een niveautje hoger door de ondergrens is gezakt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218667371
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:31 schreef De_Pel het volgende:

[..]
We gaan het zien. Natuurlijk is het voor PSV vaak een goede/belangrijke speler, maar ik heb het idee dat hij de 100% scherpte in de eredivisie regelmatig niet meer kan opbrengen. Als het niet zo’n naar mannetje was zou je het bijna sneu gaan vinden hoe intens hij op een niveautje hoger door de ondergrens is gezakt.
Naar mannetje? Waarom?

En dat 'door de ondergrens zakken' gaat ook wel een beetje zij eigen leven leiden hé. 2 intens slechte wedstrijd (wel op het EK, dat dan weer wel) maar verder natuurlijk ook best veel goede wedstrijden in de CL gespeeld tegen prima tegenstanders toch? Denk dat hij bij een Sevilla of Dortmund op het middenveld bijvoorbeeld prima mee kan.
  woensdag 3 september 2025 @ 12:08:33 #251
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218667458
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:57 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Naar mannetje? Waarom?

En dat 'door de ondergrens zakken' gaat ook wel een beetje zij eigen leven leiden hé. 2 intens slechte wedstrijd (wel op het EK, dat dan weer wel) maar verder natuurlijk ook best veel goede wedstrijden in de CL gespeeld tegen prima tegenstanders toch? Denk dat hij bij een Sevilla of Dortmund op het middenveld bijvoorbeeld prima mee kan.
Als hij de ruimte krijgt is hij wel goed, maar dat geldt voor meer spelers.
pi_218667674
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:57 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Naar mannetje? Waarom?

Zet hem op een middenveld met twee spelers die hem ontlasten en hij kan op hoger niveau best eens verrassen.

Dat is natuurlijk ook wel iets bij PSV, dat als de tegenstand groter is, het voor meer spelers lastig wordt, waardoor hij a. nauwelijks tijd heeft, maar b. ook heel weinig medespelers heeft waar hij de bal goed aan kwijt kan.

Sommigen lijken te vergeten dat voetbal een teamsport is. En dat terwijl Telstar dat nu net even in het Philips Stadion heel duidelijk heeft gemaakt met 11 spelers die individueel stuk voor stuk minder zijn, maar die als team PSV overklast hebben. Wat natuurlijk ook niet zou mogen, maar goed...
pi_218667747
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zet hem op een middenveld met twee spelers die hem ontlasten en hij kan op hoger niveau best eens verrassen.

Dat is natuurlijk ook wel iets bij PSV, dat als de tegenstand groter is, het voor meer spelers lastig wordt, waardoor hij a. nauwelijks tijd heeft, maar b. ook heel weinig medespelers heeft waar hij de bal goed aan kwijt kan.

Sommigen lijken te vergeten dat voetbal een teamsport is. En dat terwijl Telstar dat nu net even in het Philips Stadion heel duidelijk heeft gemaakt met 11 spelers die individueel stuk voor stuk minder zijn, maar die als team PSV overklast hebben. Wat natuurlijk ook niet zou mogen, maar goed...
Het punt is alleen dat hij niet zo goed is dat je er 2 slopers voor gaat opstellen. Veerman is voor mij een beetje een gevalletje te groot voor het servet en te klein voor het tafellaken. Er zal uiteindelijk best een club op de middenmoot/subtop van een Europese competitie komen, maar hij wordt er natuurlijk (langzamerhand) ook niet jonger op..
pi_218668196
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:44 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Het punt is alleen dat hij niet zo goed is dat je er 2 slopers voor gaat opstellen. Veerman is voor mij een beetje een gevalletje te groot voor het servet en te klein voor het tafellaken. Er zal uiteindelijk best een club op de middenmoot/subtop van een Europese competitie komen, maar hij wordt er natuurlijk (langzamerhand) ook niet jonger op..
Ik verwacht hem niet bij Real Madrid. Maar er is vast een team in de top 5 competities waar hij prima in kan meedraaien.
  woensdag 3 september 2025 @ 15:00:15 #255
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218668782
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:44 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Hij is misschien meer gebaat met wat meer voetballend vermogen achter hem en naast hem, als de tegenstander keuzes moet maken heb je ook meer kans dat hij die ruimte wel krijgt en 2 slopers betekent ook weer 2 afspeelmogelijkheden minder waarschijnlijk.

Verder eens dat het bij hem gewoon net niet is, maar wel een nuttige speler voor in de eredivisie.
pi_218673545
https://www.voetbalzone.n(...)/bltda906b94338eb414

Tja Veerman kan je afschrijven dit seizoen. Hij kan zich nog wel opladen voor de CL. Maar ja daar heeft die het niveau weer niet voor.
  Redactie Sport donderdag 4 september 2025 @ 08:41:33 #257
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218673562
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 08:37 schreef CR7 het volgende:

Tja Veerman kan je afschrijven dit seizoen. Hij kan zich nog wel opladen voor de CL. Maar ja daar heeft die het niveau weer niet voor.
Dat zou voor zijn eigen carrière ook niet slim zijn. Al had ik hem graag (eerder in de window) verkocht.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218673608
quote:

quote:
Veerman benadrukt dat hij zich altijd professioneel zal blijven gedragen. “Er zijn zoveel mensen die hier een mening over hebben. Als het dan niet doorgaat zijn er mensen die denken dat ik me slecht zal gedragen. Dat is gewoon niet waar, dat is gewoon onzin. Dat soort mensen moet ik gewoon lekker laten lullen, daar geef ik eigenlijk helemaal niks om.”
Kijk, zelfs Veerman vindt jou een mongool.
Dit, dus.
pi_218673877
quote:

Hoop is uitgestelde teleurstelling. Vraag maar aan Sem die tegen Polen gewoon toeschouwer is.
pi_218674032
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 08:50 schreef Buitendam het volgende:

[..]
[..]
Kijk, zelfs Veerman vindt jou een mongool.
"Dat is gewoon onzin". Je zou je eigen speler na 3 jaar maar nog steeds niet kennen.

En "daar geef ik helemaal niks om". We merken het Joey. _O-
pi_218712154
Eerlijk is eerlijk: Schouten was gisteren wel écht absurd slecht zeg.. een mindere pot kan, maar het leek wel alsof hij ook gewoon niet wilde lopen. Het was net alsof ik de nummer 6 van de lokale bal op het dak zag lopen :') Blijf dan maar gewoon lekker thuis en focus je op PSV.. als minimale inzet al teveel gevraagd is.
pi_218712162
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:43 schreef CR7 het volgende:

[..]
"Dat is gewoon onzin". Je zou je eigen speler na 3 jaar maar nog steeds niet kennen.

En "daar geef ik helemaal niks om". We merken het Joey. _O-
Wat is je punt nou precies dan? :? PSV ontving een (te laat) bod op Veerman en weigerde dat. Veerman snapt dat en de wereld gaat verder?
pi_218712201
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:35 schreef Solispolar het volgende:
Eerlijk is eerlijk: Schouten was gisteren wel écht absurd slecht zeg.. een mindere pot kan, maar het leek wel alsof hij ook gewoon niet wilde lopen. Het was net alsof ik de nummer 6 van de lokale bal op het dak zag lopen :') Blijf dan maar gewoon lekker thuis en focus je op PSV.. als minimale inzet al teveel gevraagd is.
Goh misschien was seizoen 23/24 een mazzelpik seizoen (waar die niet eens uitzonderlijk was)? Ik noem maar wat hoor.
pi_218712323
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:42 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ik noem maar wat hoor.
Dat wisten we al hoor.

Nee, Schouten is niet structureel zo slecht gelukkig, maar als het dan een keer echt slecht is dan mag dat ook gewoon gezegd worden.
pi_218712404
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2025 10:01 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dat wisten we al hoor.

Nee, Schouten is niet structureel zo slecht gelukkig, maar als het dan een keer echt slecht is dan mag dat ook gewoon gezegd worden.
Fijn dat je het zegt, want anders was het iedereen ontgaan.
pi_218712709
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:42 schreef CR7 het volgende:

[..]
Goh misschien was seizoen 23/24 een mazzelpik seizoen (waar die niet eens uitzonderlijk was)? Ik noem maar wat hoor.
Het kan natuurlijk ook dat jij geen verstand hebt van voetbal. Of gewoon een ordinaire trol bent.
  FOK!fotograaf zaterdag 13 september 2025 @ 17:52:02 #267
842 Zorro
Z
pi_218762451
  zaterdag 13 september 2025 @ 17:54:15 #268
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218762471
Obispo, dat gaat weer feest worden. Flamingo en Yarek op de bank?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  FOK!fotograaf zaterdag 13 september 2025 @ 18:18:38 #269
842 Zorro
Z
pi_218762717
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Obispo, dat gaat weer feest worden. Flamingo en Yarek op de bank?
En die komen er dan in de tweede helft in "omdat we teveel kansen weggaven en wat meer zekerheid wilden inbouwen"
pi_218762869
Dit wordt een tussenjaar. Alleen maar omdat PSV weer geen fatsoenlijke (ervaren) CV heeft binnegehaald.
  zaterdag 13 september 2025 @ 18:47:42 #271
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218762976
En dat was al bijna het eerste tegendoelpunt door geklungel van Obispo. Dit gaat een lange zit worden.
  FOK!fotograaf zaterdag 13 september 2025 @ 19:10:53 #272
842 Zorro
Z
pi_218763209
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 18:47 schreef GotenSSJ het volgende:
En dat was al bijna het eerste tegendoelpunt door geklungel van Obispo. Dit gaat een lange zit worden.
Wellicht lost het zichzelf op
pi_218763221
Obispo raakt altijd geblesseerd wanneer ie sterk speelt.
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:12:44 #274
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218763227
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:10 schreef Zorro het volgende:

[..]
Wellicht lost het zichzelf op
Ja, sneu voor hem. Buiten die eerste minuut was het wel OK verder.
pi_218763288
typisch weer
pi_218763304
mooi
pi_218763478
vermakelijke wedstrijd wel, lijkt op een potje fifa
pi_218763606
PSV moet wel minder slordig zijn met de kansen. Dat NEC weet dat ze geen kans hebben.
  FOK!fotograaf zaterdag 13 september 2025 @ 19:55:19 #279
842 Zorro
Z
pi_218763664
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:49 schreef VEM2012 het volgende:
PSV moet wel minder slordig zijn met de kansen. Dat NEC weet dat ze geen kans hebben.
Het is maar goed dat NEC slordig is.
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:58:50 #280
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218763700
PepiGOD
pi_218763724
Pepi is back
pi_218763726
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:55 schreef Zorro het volgende:

[..]
Het is maar goed dat NEC slordig is.
PSV speelt aan de bal ook gewoon goed.
pi_218763743
ach poffertje
  zaterdag 13 september 2025 @ 20:03:04 #284
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218763746
Jerdy :N
  FOK!fotograaf zaterdag 13 september 2025 @ 20:03:18 #285
842 Zorro
Z
pi_218763749
Dat was een koekkoek schot
pi_218763753
Zo daar zagen Schouten en de keeper er even ruk uit zeg.
  FOK!fotograaf zaterdag 13 september 2025 @ 20:05:19 #287
842 Zorro
Z
pi_218763771
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nou daar kan je de keeper weinig verwijten
  zaterdag 13 september 2025 @ 20:05:40 #288
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218763774
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
De keeper? Wat moet Kovar daar nog tegen doen? :D
pi_218763775
flamingo deed ook niks
pi_218763778
quote:
je bedoeld flamingo en schouten
  FOK!fotograaf zaterdag 13 september 2025 @ 20:07:28 #291
842 Zorro
Z
pi_218763797
Domme gele kaart voor van Bommel
pi_218763836
quote:
Zo daar zag Schouten er even ruk uit zeg.
Joh
pi_218763840
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:07 schreef Zorro het volgende:
Domme gele kaart voor van Bommel
Zo vader zo zoon.
  FOK!fotograaf zaterdag 13 september 2025 @ 20:18:31 #294
842 Zorro
Z
pi_218763877
PSV mist een type Obispo
  zaterdag 13 september 2025 @ 20:18:41 #295
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218763878
Tyf deze verdediging alsjeblieft bij het oud vuil zeg. Wat een onzin.
pi_218763882
Tussenjaar , zei het toch. De verdediging is waardeloos
  FOK!fotograaf zaterdag 13 september 2025 @ 20:21:11 #297
842 Zorro
Z
pi_218763900
Topaankoop _O_
pi_218763903
Psv gaat weer punten verspelen
  zaterdag 13 september 2025 @ 20:22:07 #299
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218763911
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:19 schreef PSVCL het volgende:
Tussenjaar , zei het toch. De verdediging is waardeloos
Er is over de afgelopen 2 jaar gewoon 30+ miljoen in deze knakenverdediging gepompt.

Dan heb ik de huur van koekenbakker Malacia en Salah-Eddine nog niet meegeteld. Hoe mag iemand zo lang blijven zitten die met dit materiaal aan blijft komen zetten.
pi_218763916
Makkelie :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')