abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 september 2025 @ 11:49:13 #126
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218659231
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:43 schreef Chadi het volgende:
Ze gaan nog verder dalen denk ik. Rond de 11 zou me niet verbazen.
POLL
  dinsdag 2 september 2025 @ 12:07:55 #127
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218659389
twitter
  dinsdag 2 september 2025 @ 12:08:59 #128
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218659404
twitter
  dinsdag 2 september 2025 @ 12:13:59 #129
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218659452
twitter
  dinsdag 2 september 2025 @ 12:33:14 #130
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218659622
twitter
pi_218672689
twitter

Karremans lijkt me de gedroomde opvolger van Yesilgoz. Ik denk dat hij na de verkiezingen de nieuwe leider wordt, zeker als de VVD minder dan 15 zetels haalt. Met hem wordt de VVD de daaropvolgende verkiezingen gewoon weer de grootste partij. U las het hier als eerst.
  woensdag 3 september 2025 @ 23:14:46 #132
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_218672712
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 23:10 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Karremans lijkt me de gedroomde opvolger van Yesilgoz. Ik denk dat hij na de verkiezingen de nieuwe leider wordt, zeker als de VVD minder dan 15 zetels haalt. Met hem wordt de VVD de daaropvolgende verkiezingen gewoon weer de grootste partij. U las het hier als eerst.
Coenradie had een goede indruk gemaakt als VVD kopstuk, ijzer vretertje , dilan is niks
https://www.telegraaf.nl/(...)eiling/87910707.html

quote:
CDA gaat dalend GL/PvdA voorbij in nieuwste peiling
Den Haag- Het CDA steekt GL/PvdA voorbij in de meest recente peiling van Ipsos I&O. De christendemocraten stijgen, terwijl GL/PvdA juist virtuele zetels verliest aan partijen ter linker- en rechterzijde. De PVV blijft met zo'n 30 zetels de grootste.

49 minuten geleden
De huidige kiezers zien het CDA als een 'degelijke, betrouwbare, stabiele middenpartij met een betrouwbare lijsttrekker', schrijven de onderzoekers over Henri Bontenbal.

De Rotterdammer wordt voornamelijk geprezen vanwege zijn 'constructieve en anti-polariserende houding'.

Voor 66 procent van de CDA-kiezers speelt hij een belangrijke rol in hun stemkeuze.

[ Bericht 19% gewijzigd door michaelmoore op 03-09-2025 23:20:10 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218672877
Verschil tussen Karremans en Dilan is

Echt versus nep
Verstand versus woordvoerder prietpraat
Normaal uiterlijk versus geforceerd buitenlands en vrouw
  donderdag 4 september 2025 @ 08:16:19 #134
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218673436

pi_218673448
quote:
Her CDA voorbij GL-PvdA!
Wat een comeback zeg.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_218673449
Als ik de VVD in 1 zin samen moest vatten, was het: "Verschil moet er zijn."

Wat heb je aan rijkdom als het verschil tussen jouw auto en die van Jan met de Pet maar heel klein is? Wat heb je er aan dat je een dikkere auto kan kopen, als bijna iedereen een auto heeft? Het zou wat anders zijn als alleen de rijkste 10% van de bevolking zich er 1 konden veroorloven.

De grootste gelijkmaker is de gezondheidszorg. Want wat is nu het ultieme verschil: een langer en gezonder leven. Je kunt dat natuurlijk bereiken door de gezondheidszorg steeds verder te verbeteren, maar je moet er dan ook voor zorgen dat alleen rijke mensen het nog kunnen betalen. Die leven nu al gemiddeld zo'n 10 jaar langer in goede gezondheid dan de armste mensen. En dat verschil kan natuurlijk nog groeien. Op naar de 20 jaar!

Verschil moet er zijn.
  donderdag 4 september 2025 @ 08:20:50 #137
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218673463
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 08:18 schreef SymbolicFrank het volgende:
Als ik de VVD in 1 zin samen moest vatten, was het: "Verschil moet er zijn."

Wat heb je aan rijkdom als het verschil tussen jouw auto en die van Jan met de Pet maar heel klein is? Wat heb je er aan dat je een dikkere auto kan kopen, als bijna iedereen een auto heeft? Het zou wat anders zijn als alleen de rijkste 10% van de bevolking zich er 1 konden veroorloven.

De grootste gelijkmaker is de gezondheidszorg. Want wat is nu het ultieme verschil: een langer en gezonder leven. Je kunt dat natuurlijk bereiken door de gezondheidszorg steeds verder te verbeteren, maar je moet er dan ook voor zorgen dat alleen rijke mensen het nog kunnen betalen. Die leven nu al gemiddeld zo'n 10 jaar langer in goede gezondheid dan de armste mensen. En dat verschil kan natuurlijk nog groeien. Op naar de 20 jaar!

Verschil moet er zijn.
Je zit wel weer op de huilstoel vanmorgen he. Ik zag net ook al een stukje huilproza van je voorbij komen in het "wij eisen de nacht op" topic. Lekker in de pen gekropen. Kop koffie erbij?
pi_218673466
quote:
Ziet er naar uit dat sommige mensen het wel juist inschatten in dit topic: POL / Wie wordt de nieuwe premier en op welke datum?
pi_218673503
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 08:20 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Je zit wel weer op de huilstoel vanmorgen he. Ik zag net ook al een stukje huilproza van je voorbij komen in het "wij eisen de nacht op" topic. Lekker in de pen gekropen. Kop koffie erbij?
Nah, verschil moet er zijn. Ik zit kansarm in de bijstand. We zijn niet allemaal van die rijke stinkerds zoals jij.
pi_218679050
VVD wil blijkbaar met niemand meer. Ben benieuwd of ze toch weer met de PVV zullen gaan.
pi_218679132
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 18:43 schreef Cryptonees het volgende:
VVD wil blijkbaar met niemand meer. Ben benieuwd of ze toch weer met de PVV zullen gaan.
Onderaan de streep denk ik dat het de VVD weinig uitmaakt hoeveel zetels ze halen of wie de partners zijn, ze zijn verslaafd genoeg aan de macht om toch wel mee te gaan.
pi_218679138
quote:
Ze willen zelf niet eens meer met Dilan _O- _O- _O-
pi_218687519
Om het gebruik van de zorg door de onderkant van de samenleving te verminderen, hebben ze nu maatregelen doorgevoerd om het eigen risico niet af te schaffen, maar snel op te maken. Per potje geneesmiddelen moet je bij de apotheek nu 8,20 betalen en steeds meer medicijnen worden maar gedeeltelijk vergoed. Dat is dus voor veel mensen een verhoging van hun zorgkosten met 32 Euro per maand.

Binnenkort: die handelingen geheel of gedeeltelijk uit het eigen risico halen en ter plekke afrekenen. Dingen die je wel nodig hebt maar die geen geneesmiddelen zijn, zoals maagbeschermers, moet je nu al meteen betalen.

Dus, niet alleen niet naar de tandarts, maar ook geen medicijnen van de apotheek meer slikken. Paracetamol en Ibuprofen werken ook en zijn veel goedkoper, als je de dosis maar groot genoeg maakt. Tijdelijk.

En de VVD zag dat het goed was.
  vrijdag 5 september 2025 @ 17:49:12 #144
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218688534
Ramp dreigt voor VVD :D _O-

Ze proberen kalmte uit te stralen :')

https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share

vereniging
Van
Debielen
:7
  vrijdag 5 september 2025 @ 17:54:46 #145
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218688586
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 15:55 schreef SymbolicFrank het volgende:
Om het gebruik van de zorg door de onderkant van de samenleving te verminderen, hebben ze nu maatregelen doorgevoerd om het eigen risico niet af te schaffen, maar snel op te maken. Per potje geneesmiddelen moet je bij de apotheek nu 8,20 betalen en steeds meer medicijnen worden maar gedeeltelijk vergoed. Dat is dus voor veel mensen een verhoging van hun zorgkosten met 32 Euro per maand.

Binnenkort: die handelingen geheel of gedeeltelijk uit het eigen risico halen en ter plekke afrekenen. Dingen die je wel nodig hebt maar die geen geneesmiddelen zijn, zoals maagbeschermers, moet je nu al meteen betalen.

Dus, niet alleen niet naar de tandarts, maar ook geen medicijnen van de apotheek meer slikken. Paracetamol en Ibuprofen werken ook en zijn veel goedkoper, als je de dosis maar groot genoeg maakt. Tijdelijk.

Bron?
pi_218688599
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 17:54 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Bron?
Mijn CZ nota's? En nee, die ga ik je niet laten zien. Ik heb er ook over opgebeld en het me haarfijn uit laten leggen door de vriendelijke medewerkster.
pi_218688687
quote:
6s.gif Op donderdag 4 september 2025 00:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Normaal uiterlijk versus geforceerd buitenlands en vrouw
Beetje casual racisme en sexisme moet kunnen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 5 september 2025 @ 18:17:06 #148
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_218688702
quote:
De PVV komt niet in de regering. Daar gaat niemand meer energie in steken.
Wie dit leest is gek
pi_218688760
quote:
Zonder er ruchtbaarheid aan te geven, regelde voormalig NSC-minister Caspar Veldkamp van Buitenlandse Zaken de komst van de Palestijnen naar Nederland. Duyvendak: "Er is een opening gemaakt en mensen die in een vergelijkbare situatie zitten, kunnen daar voortaan gebruik van maken. Dat vraagt om politieke moed en politieke wil."
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_218688943
Als je de verkiezingscampagne ingaat dat je niet met de grootste 2 partijen in de peilingen wil samenwerken en impulsief drifige tweetjes de wereld instuurt dan kun je een reactie verwachten natuurlijk.

Na Lubbers kwam die Eelco Brinkman, die had het ook niet. Hetzelfde overkomt Dilan nu.

Haar vervelende stemmetje en de repeatknop met antwoorden maken het af. Na de verkiezingen wonden likken, Karremans of Heinen naar voren schuiven en opnieuw beginnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')