POLLquote:Op dinsdag 2 september 2025 11:43 schreef Chadi het volgende:
Ze gaan nog verder dalen denk ik. Rond de 11 zou me niet verbazen.
Coenradie had een goede indruk gemaakt als VVD kopstuk, ijzer vretertje , dilan is niksquote:Op woensdag 3 september 2025 23:10 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Karremans lijkt me de gedroomde opvolger van Yesilgoz. Ik denk dat hij na de verkiezingen de nieuwe leider wordt, zeker als de VVD minder dan 15 zetels haalt. Met hem wordt de VVD de daaropvolgende verkiezingen gewoon weer de grootste partij. U las het hier als eerst.
quote:CDA gaat dalend GL/PvdA voorbij in nieuwste peiling
Den Haag- Het CDA steekt GL/PvdA voorbij in de meest recente peiling van Ipsos I&O. De christendemocraten stijgen, terwijl GL/PvdA juist virtuele zetels verliest aan partijen ter linker- en rechterzijde. De PVV blijft met zo'n 30 zetels de grootste.
49 minuten geleden
De huidige kiezers zien het CDA als een 'degelijke, betrouwbare, stabiele middenpartij met een betrouwbare lijsttrekker', schrijven de onderzoekers over Henri Bontenbal.
De Rotterdammer wordt voornamelijk geprezen vanwege zijn 'constructieve en anti-polariserende houding'.
Voor 66 procent van de CDA-kiezers speelt hij een belangrijke rol in hun stemkeuze.
Her CDA voorbij GL-PvdA!quote:
Je zit wel weer op de huilstoel vanmorgen he. Ik zag net ook al een stukje huilproza van je voorbij komen in het "wij eisen de nacht op" topic. Lekker in de pen gekropen. Kop koffie erbij?quote:Op donderdag 4 september 2025 08:18 schreef SymbolicFrank het volgende:
Als ik de VVD in 1 zin samen moest vatten, was het: "Verschil moet er zijn."
Wat heb je aan rijkdom als het verschil tussen jouw auto en die van Jan met de Pet maar heel klein is? Wat heb je er aan dat je een dikkere auto kan kopen, als bijna iedereen een auto heeft? Het zou wat anders zijn als alleen de rijkste 10% van de bevolking zich er 1 konden veroorloven.
De grootste gelijkmaker is de gezondheidszorg. Want wat is nu het ultieme verschil: een langer en gezonder leven. Je kunt dat natuurlijk bereiken door de gezondheidszorg steeds verder te verbeteren, maar je moet er dan ook voor zorgen dat alleen rijke mensen het nog kunnen betalen. Die leven nu al gemiddeld zo'n 10 jaar langer in goede gezondheid dan de armste mensen. En dat verschil kan natuurlijk nog groeien. Op naar de 20 jaar!
Verschil moet er zijn.
Ziet er naar uit dat sommige mensen het wel juist inschatten in dit topic: POL / Wie wordt de nieuwe premier en op welke datum?quote:
Nah, verschil moet er zijn. Ik zit kansarm in de bijstand. We zijn niet allemaal van die rijke stinkerds zoals jij.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je zit wel weer op de huilstoel vanmorgen he. Ik zag net ook al een stukje huilproza van je voorbij komen in het "wij eisen de nacht op" topic. Lekker in de pen gekropen. Kop koffie erbij?
Onderaan de streep denk ik dat het de VVD weinig uitmaakt hoeveel zetels ze halen of wie de partners zijn, ze zijn verslaafd genoeg aan de macht om toch wel mee te gaan.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:43 schreef Cryptonees het volgende:
VVD wil blijkbaar met niemand meer. Ben benieuwd of ze toch weer met de PVV zullen gaan.
Ze willen zelf niet eens meer met Dilanquote:Op donderdag 4 september 2025 18:43 schreef Cryptonees het volgende:
VVD wil blijkbaar met niemand meer. Ben benieuwd of ze toch weer met de PVV zullen gaan.
Bron?quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:55 schreef SymbolicFrank het volgende:
Om het gebruik van de zorg door de onderkant van de samenleving te verminderen, hebben ze nu maatregelen doorgevoerd om het eigen risico niet af te schaffen, maar snel op te maken. Per potje geneesmiddelen moet je bij de apotheek nu 8,20 betalen en steeds meer medicijnen worden maar gedeeltelijk vergoed. Dat is dus voor veel mensen een verhoging van hun zorgkosten met 32 Euro per maand.
Binnenkort: die handelingen geheel of gedeeltelijk uit het eigen risico halen en ter plekke afrekenen. Dingen die je wel nodig hebt maar die geen geneesmiddelen zijn, zoals maagbeschermers, moet je nu al meteen betalen.
Dus, niet alleen niet naar de tandarts, maar ook geen medicijnen van de apotheek meer slikken. Paracetamol en Ibuprofen werken ook en zijn veel goedkoper, als je de dosis maar groot genoeg maakt. Tijdelijk.
En de VVD zag dat het goed was.
Mijn CZ nota's? En nee, die ga ik je niet laten zien. Ik heb er ook over opgebeld en het me haarfijn uit laten leggen door de vriendelijke medewerkster.quote:
Beetje casual racisme en sexisme moet kunnen.quote:Op donderdag 4 september 2025 00:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Normaal uiterlijk versus geforceerd buitenlands en vrouw
De PVV komt niet in de regering. Daar gaat niemand meer energie in steken.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:43 schreef Cryptonees het volgende:
En de VVD zag dat het goed was.quote:Zonder er ruchtbaarheid aan te geven, regelde voormalig NSC-minister Caspar Veldkamp van Buitenlandse Zaken de komst van de Palestijnen naar Nederland. Duyvendak: "Er is een opening gemaakt en mensen die in een vergelijkbare situatie zitten, kunnen daar voortaan gebruik van maken. Dat vraagt om politieke moed en politieke wil."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |