Nu al/pas klaar mee.quote:
Duurt lang, dus dan maar mamibo.quote:
Weet je nog wat je gedaan hebt?quote:Op maandag 8 september 2025 14:30 schreef Sally het volgende:
Nou... dat was nog eens Day Drinking gisteren, op het Speciaalbier Festival...![]()
![]()
![]()
![]()
Drink normaal geen alcohol meer.
Maar gisteren was wel behoorlijk teut
Al heb ik ook best wat lekkere alcoholarme biertjes geproefd![]()
ja hoor.quote:Op maandag 8 september 2025 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weet je nog wat je gedaan hebt?
Gelukkigquote:
Sappige details graagquote:
Je kon bij verschillende kraampjes heeeeeel veel verschillende soorten biertjes proeven (kopen met munten).quote:
Dit is stiekem een @Q. lokpostquote:Op maandag 8 september 2025 15:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kon bij verschillende kraampjes heeeeeel veel verschillende soorten biertjes proeven (kopen met munten).
Ca. 15 cl, maar velen deden niet te flauw met inschenken/tappen
Ik kan nu even niet uit het hoofd opnoemen welke biertjes ik allemaal gedronken (of geproefd door wat bij mn vriend mee te drinken) heb, maar hij heeft het allemaal wel genoteerd in de bier-app Untappd die hij heeft![]()
Diverse brouwerijen hadden een selectie van speciaalbieren meegebracht. Lokale brouwerijen (Noord-Brabant tegen Gelderland aan), of wat verderweg uit het land. Zelfs 'Vikingbeer' was er
Wijn voor buurmeisjequote:
Vandaag sowieso. Lekker een half uur door de regen fietsen in mn regenpak.quote:Op maandag 8 september 2025 13:01 schreef Barbusse het volgende:
Was ik maar in bed gebleven vandaag m'n hele leven
quote:
quote:
Doe dat dan ook niet joh.quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Vandaag sowieso. Lekker een half uur door de regen fietsen in mn regenpak.
Schandelijk!quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dadelijk de deur uit
Maaaaaar... er komt vandaag een boek dat ik ooit uitgeleend heb. Nooit meer gekregen. Dus nu maar weer gekocht
Boeken leen ik niet meer uit...
Oh jee, dat moeten we natuurlijk niet willen met z'n allen in Nederland!quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet! Anders gaat iemand anders op mn vaste flexplek zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |