Gewoon lekker met de bus toch?quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet! Anders gaat iemand anders op mn vaste flexplek zitten.
Cotsiequote:
Ik ben geen kipjequote:
Nee, jij bent een grey old cockquote:
En in de heuvels van Venus.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:36 schreef Samzz het volgende:
Is er leven op Pluto? Nee. Wel op Mars.
Dat is hij zekerquote:Op woensdag 10 september 2025 18:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, jij bent een grey old cock
Damequote:Op woensdag 10 september 2025 18:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat is hij zekereen verdomd goede ook
Vertel meer over zijn cock...quote:Op woensdag 10 september 2025 18:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat is hij zekereen verdomd goede ook
Alsof jij dat niet weetquote:
Jij begonquote:
Er verander veel door de jaren, okay.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet weet
Zodat je hem dan een vieze oude man kan noemen?quote:Op woensdag 10 september 2025 21:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Voel je je al vies?of moeten we nog even doorgaan
Veeg me opquote:Op woensdag 10 september 2025 21:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Voel je je al vies?of moeten we nog even doorgaan
Zou ik nooit doen bij barbquote:Op woensdag 10 september 2025 21:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zodat je hem dan een vieze oude man kan noemen?
Over wie hebben we het nu?!quote:Op woensdag 10 september 2025 23:55 schreef Faxie het volgende:
Altijd maar de braverik spelen, maar ondertussen...
Succesquote:Op donderdag 11 september 2025 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
En we beginnen aan de zeven drukke dagen
Vanmiddag vrijwilligerswerk en nu even lummelen tot dan
Dank je wel! Komt vast goedquote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toe aan dinsdag
Maar een logerende vriendin is wel leuk dit weekend
BIER!quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar het is eindelijk zover!
Er ligt een Port warenhuis vlakbij m'n huis. Hoeveel pallets moet ik opsturen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier een hele fles port met z'n tweeën op
Ben een beetje onder invloed
quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Straks moet CotS echt aan de kots
quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Straks moet CotS echt aan de kots
Een wondermiddelquote:Op zondag 14 september 2025 07:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen
Paracetamol en twee rijstwafels kaas en de kater is voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |