Dit is ook niet de odol die TS verwacht, maar de odol die hij wel verwacht wil hij ook in zijn mond.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:46 schreef Dagoduck het volgende:
Kwam het ooit tegen in de supermarkt:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat die Odol in je mond moet.
Mijn eigen is een beetje te groot en te dik voor in mijn mond.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dit is ook niet de odol die TS verwacht, maar de odol die hij wel verwacht wil hij ook in zijn mond.
heb ik zelf ook last van.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mijn eigen is een beetje te groot en te dik voor in mijn mond.
Hahaha je hebt het geprobeerd jij viezerik!!!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
heb ik zelf ook last van.
Klein mondje heb je dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mijn eigen is een beetje te groot en te dik voor in mijn mond.
En ik heb net een dikke kwijlende mongool in dit topic gevonden !!!!!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:08 schreef Näsenbar het volgende:
Hey TS heeft weer een plaatje op internet gevonden!
Net?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:01 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik zag deze net in mijn broek liggen wat toevallig
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
En ik heb net een dikke kwijlende mongool in dit topic gevonden !!!!!
Waar kijk jij naar, rare pisnichtquote:
quote:
Waar dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
En ik heb net een dikke kwijlende mongool in dit topic gevonden !!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |