SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Er zit nu een klein museum in. Waar dus ook dat kaartje in hangt. En er staan nog een paar oude treinstellen uit die tijd. Na een uurtje heb je het wel gezien op zich. Maar het is mooi dat er in ieder geval nog iets bewaard is gebleven. En je kon virtueel nog een stoomlocomotief 'bedienen'. Dat was wel leuk gemaakt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is dat ook een bezienswaardigheid, of is het aan de verwoesting der tijd overgelaten?
Tof!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zit nu een klein museum in. Waar dus ook dat kaartje in hangt. En er staan nog een paar oude treinstellen uit die tijd. Na een uurtje heb je het wel gezien op zich. Maar het is mooi dat er in ieder geval nog iets bewaard is gebleven. En je kon virtueel nog een stoomlocomotief 'bedienen'. Dat was wel leuk gemaakt.
Een land waarin maar weinig kom groeien. Ecologisch nog steeds armoedig.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ierland is sowieso heel spijtig: in 1845 hadden ze geloof ik 9 miljoen inwoners. Toen kwam er 7 jaar hongersnood, 2 miljoen gingen dood, nogeens drie miljoen emigreerden naar de US en inmiddels zitten ze qua inwonertal nog steeds niet op het niveau van voor die tijd. 180 jaar later.
?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:03 schreef Haags het volgende:
Ik heb echt nog steeds last van die kut airco's in Griekenland. Godverdomme @:nattekat
Ja,snap ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
U begrijpt dat ik zo niet kon gaan slapen. 12.125 geworden![]()
[ afbeelding ]
Nog even een plasje gaan doen?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon even een keer door de woonkamer lopen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Mega koppijn en verkouden/hoesterig.quote:
Ja, dat heeft er flink ingehakt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ierland is sowieso heel spijtig: in 1845 hadden ze geloof ik 9 miljoen inwoners. Toen kwam er 7 jaar hongersnood, 2 miljoen gingen dood, nogeens drie miljoen emigreerden naar de US en inmiddels zitten ze qua inwonertal nog steeds niet op het niveau van voor die tijd. 180 jaar later.
Maar op zich wel lekker rustig om te wonenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me best prachtig.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar op zich wel lekker rustig om te wonen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |