30 minuten lang 25km/h zonder het in je benen te voelen?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik deed dat op mijn stadfietsje
Wel eens in Venlo geweest op zaterdag?quote:
Niet als ze ijsjes gevenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:56 schreef gianni61 het volgende:
hebben jullie iets tegen duitsers?
Waar ga je er dan ook naartoequote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wel eens in Venlo geweest op zaterdag?Niet te doen.
Toen ik in Portugal woonde, deed ik samen met mijn Portugese vrienden het spelletje: Nederlander, Duitser of Brit.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wel eens in Venlo geweest op zaterdag?Niet te doen.
En daarbij, je haalt ze er overal uit. Vorige week dierentuin, je kunt ze zo aanwijzen zonder dat ze hun mond open doen
Leg eens uitquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toen ik in Portugal woonde, deed ik samen met mijn Portugese vrienden het spelletje: Nederlander, Duitser of Brit.
Je kon ze alle 3 heel goed van elkaar onderscheiden.
Ik woonde daar (in de buurt)? Waar moet ik anders heen voor kleren ed?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar ga je er dan ook naartoe
Ergens anders dan Venloquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik woonde daar (in de buurt)? Waar moet ik anders heen voor kleren ed?
Kleding o.a.quote:
Dat is voor een select gedeelte van Nederlandquote:
Dat is om te verbergen dat hun haar nooit meer goed wil zitten doordat ze een helm moeten dragenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:09 schreef TaMieke het volgende:
Duitse kinderen hebben (in de winter, maar zelfs in de zomer) ook vaak zo'n muts op. Vraag me niet waarom.[ afbeelding ]
Hier in het zuiden ook.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:10 schreef TaMieke het volgende:
Volgens mij valt dat noodweer in het oosten best mee.
oftewel de politieke wil is er niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:11 schreef Ama het volgende:
Oh Nederland komt nog even voorbij in die docu over die orkaan Katrina. Dat ze een voorbeeld moeten nemen aan ons maar is te duur.
Hier vallen nu ook drie druppels.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Vooral Zuid- en Noord-Holland hebben een leuk buitje gehad. Dat is natuurlijk ook het enige deel van Nederland dat telt.
Pas je op dat je niet nat wordt?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier vallen nu ook drie druppels.
Ja, daar kijk ik wel voor uit tegenwoordig. Het dondert ook nog in de verte.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet nat wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |