Dat is voor een select gedeelte van Nederlandquote:
Dat is om te verbergen dat hun haar nooit meer goed wil zitten doordat ze een helm moeten dragenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:09 schreef TaMieke het volgende:
Duitse kinderen hebben (in de winter, maar zelfs in de zomer) ook vaak zo'n muts op. Vraag me niet waarom.[ afbeelding ]
Hier in het zuiden ook.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:10 schreef TaMieke het volgende:
Volgens mij valt dat noodweer in het oosten best mee.
oftewel de politieke wil is er niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:11 schreef Ama het volgende:
Oh Nederland komt nog even voorbij in die docu over die orkaan Katrina. Dat ze een voorbeeld moeten nemen aan ons maar is te duur.
Hier vallen nu ook drie druppels.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Vooral Zuid- en Noord-Holland hebben een leuk buitje gehad. Dat is natuurlijk ook het enige deel van Nederland dat telt.
Pas je op dat je niet nat wordt?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier vallen nu ook drie druppels.
Ja, daar kijk ik wel voor uit tegenwoordig. Het dondert ook nog in de verte.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet nat wordt?
Dan ben ik vast al doodquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:28 schreef bitterbal het volgende:
ik zag net een reel dat uit NL onderzoek blijkt dat de golfstroom in 2060 kan vertragen of zelfs stoppen
Zou je daar in Thailand ook nog last van hebben? Waarschijnlijk wordt het daar dan warmer.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:28 schreef bitterbal het volgende:
ik zag net een reel dat uit NL onderzoek blijkt dat de golfstroom in 2060 kan vertragen of zelfs stoppen
jaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou je daar in Thailand ook nog last van hebben? Waarschijnlijk wordt het daar dan warmer.
Loempiaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:31 schreef Ama het volgende:
Ik hoop dat deze beetje lekker zijn want koop dit nooit.
[ link | afbeelding ]
Waarom nu welquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:31 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
uit de vetvijver is alles lekkerquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:31 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
die met roti van de Lidl zijn niet lekkerquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:31 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
het is bijna avondeten tijdquote:
kant en klaar maaltijden vallen meestal erg tegenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:31 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Vooral Zuid- en Noord-Holland hebben een leuk buitje gehad. Dat is natuurlijk ook het enige deel van Nederland dat telt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |