Zit je de webcam te kijken?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het regent in Zandvoort en ik heb hier blauwe lucht
Kun je de donuts in dopen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:26 schreef Ama het volgende:
Oh ze hebben ook een kilo pindakaas voor ¤4 zie ik. Nu hoef ik dat zelf niet maar volgens mij is dat best een goede deal.
Ook duurder?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:25 schreef Ama het volgende:
Nieuw want ze zijn nu vierkant.!
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Einde van de maand, facturen druppelen weer binnen
Hier de grootste onkosten al gehad.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Einde van de maand, facturen druppelen weer binnen
lijkt mij erg ranzig, denk dat het wel appelleert aan schoolgaande kinderen, die liever geen zure appel etenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:25 schreef Ama het volgende:
Nieuw want ze zijn nu vierkant.!
[ link | afbeelding ]
Oh de onderste lijkt me helemaal niet vies.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
lijkt mij erg ranzig, denk dat het wel appelleert aan schoolgaande kinderen, die liever geen zure appel eten
kleffe suikerbende waar je tanden spontaan vanuit vallenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh de onderste lijkt me helemaal niet vies.
Dit is wel griezelig accuraat.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:56 schreef Karzai het volgende:
[..]geld, chocolade, london, andijvie voor de caafs
Nee niet zulke facturen. De blauwe enveloppen komen straks weer.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier de grootste onkosten al gehad.
Ohquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet zulke facturen. De blauwe enveloppen komen straks weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |