Dat was idd op hetzelfde moment als die drinkyoghurt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:09 schreef Lalaland79 het volgende:
DBM at van de week ook de My muesli in dr yoghurt. Dat is ook al zo'n suikerbom
Is ook niet heel moeilijk dat hij haar kan dragen, ze weegt immers niks. Maar buiten dat, ontzettend cringe en narcistisch als je het mij vraagtquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:05 schreef lila01 het volgende:
Wat is dat nou weer voor hysterisch filmpje van MB waarop ze op de rug van haar zoontje springt en maximaal lacht naar de camera die ze vantevoren heeft klaargezet?
[..]
Vreselijk. Ze doet net alsof ze uitbundig naar iemand lacht, maar het is gewoon haar eigen camera.
Het is supercringe.
Letterlijk en figuurlijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:02 schreef Raradefayee het volgende:
Mb’s laatste post. Maximale parentificatie.
Naar mijn idee kijkt hij ook erg ongemakkelijk. En oma schrijft onder de post dat zij ook opgetild mocht worden. Zo bijzonder.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:24 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Is ook niet heel moeilijk dat hij haar kan dragen, ze weegt immers niks. Maar buiten dat, ontzettend cringe en narcistisch als je het mij vraagt
Sinds ze niet meer met Koen of JvP kleffe foto' s of filmpjes kan maken moet dat jochie eraan geloven.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:02 schreef Raradefayee het volgende:
Mb’s laatste post. Maximale parentificatie.
Haha ik dacht dat je dat ‘zo bijzonder’ zelf had verzonnen maar dat zegt ze echt! Ik pis 😂quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:41 schreef Cyan het volgende:
[..]
Naar mijn idee kijkt hij ook erg ongemakkelijk. En oma schrijft onder de post dat zij ook opgetild mocht worden. Zo bijzonder.![]()
Ja haha! Michelle heeft het misschien niet van een vreemde.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:04 schreef Tweetheelepels het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat je dat ‘zo bijzonder’ zelf had verzonnen maar dat zegt ze echt! Ik pis 😂
Nou idd, die is niet goed hoor 🤦🏼♀quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:37 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Ja, idd. Die tekst erbij is voer voor psychologen.
J en K nog wel, denk ik. Zij plaatst nog wel met haar bonussen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MB gebruikt #momoffour.
Nah ik ben er wel van overtuigd dat de poly niet meer is.
Is dat niet omdat het vlakbij de school van de kinderen is? Dat het qua tijd gewoon praktischer is?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:00 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik vermoed soms dat JvP al een tijdje bij haar ouders doorbrengt
Heeft ze eigenlijk wel een arts bezocht voor haar been? Daar zou ik in ieder geval mee beginnen voor je iets (nog meer) kapot masseert..quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:04 schreef Lalaland79 het volgende:
Judith vraagt tips om dr kuit te masseren want met een foamroller lukt niet. Is het niet verstandiger om even langs de fysiotherapeut te gaan. Ze heeft er nu al ruim een week last van. Of anders een warmte crème of kruik erop
Ja inderdaad, toen was een van haar stokpaardjes nog dat kinderen alleen mochten slapen op hun kamer en er absoluut niet mochten spelen oid, en ze wilde geen rommel aan de muren. Fijn voor die kinderen dat ze dat rare gedoe heeft losgelaten. Die kinderen hebben al nauwelijks persoonlijke ruimte in dat huis en met die constante camera, fijn dat ze nu gewoon een lekkere eigen kamer met rommeltjes enzo hebbenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:11 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: ik vind de kamers van S en S enorm meevallen (het kan veel erger...). Ik vind het wel positief dat Annemarie het nu loslaat, voorheen was die kamer enorm klinisch en stonden er alleen bedden. Bij de jongste 2 zie je ook meer frutsels op de kamer, ziet er meteen veel leuker uit.
Ik volg haar niet, maar moest hier om hardop grinnikenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
Een nieuw dieptepunt qua linkjes bij Milou 🫣🤦♀ een linkje naar haar aardappels
Ben ik heel erg als mijn eerste reactie was ‘misschien erg last van misselijkheid het eerste trimester’? 🫣quote:
Geldklopperij, vroeger gingen de manegepaarden bij mjn kinderen inde zomervakantie een aantal weken naar een weiland, en had je een aantal weken vrijquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:28 schreef Ballerina888 het volgende:
Pff AM weeeer naar die manege, zou er doodziek van worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |