Zaten ook van die pastelle beertjes enzo tussen 🤢 kreeg ik ook in mijn eerste kraamtijd... gelukkig veel kleertjes dus kon onderin de laquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:15 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Die streepjes en hartjes idd leuk voor zo'n uk. Maar die stitch meuk...
Ja heel logisch, ik geloof haar/ze op hun woord 🤣quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat schrijft ze ook, veel reistijd. En ze schrijft ook in haar post dat er al katten zijn. Dan heeft ze het gewoon over de boerderij lijkt mij.
Logisch dat ze bij haar ouders is.
Die is weggereden 🫣 die kon die zooi niet aanquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nou Debbie heeft 2 stofzuigers besteld 🤣 echt... wat heeft ze met die vorige robot gedaan??
Volgens mij zou de jongste bij het meisje van Michelle in de klas komen. Ze hebben toch ook samen op de peuterspeelzaal gezetenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:19 schreef HighRainbows het volgende:
Zit de jongste van jvp toch bij haar oudste kids op school nu?
Stitch is momenteel helemaal hip onder kleuters geloof ik, hier op school ook. Maar mijn kinderen hebben geen idee wat het isquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:15 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Die streepjes en hartjes idd leuk voor zo'n uk. Maar die stitch meuk...
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:19 schreef HighRainbows het volgende:
Zit de jongste van jvp toch bij haar oudste kids op school nu?
Dit is helemaal niet relevant, houd die kindjes er een beetje buiten.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:25 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Volgens mij zou de jongste bij het meisje van Michelle in de klas komen. Ze hebben toch ook samen op de peuterspeelzaal gezeten
Ja stitch is zeker hip. Andere figuren waren dat ook toen mijn kinderen klein waren🤣.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Stitch is momenteel helemaal hip onder kleuters geloof ik, hier op school ook. Maar mijn kinderen hebben geen idee wat het is
Ik zou er nog één hebben besteld: voor de trap. En wat die robot beneden gaat doen vraag ik me af. Daar ligt zoveel op de vloer, dat redt zo’n ding nooit.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nou Debbie heeft 2 stofzuigers besteld 🤣 echt... wat heeft ze met die vorige robot gedaan??
Je ziet toch dat zij veel op de boerderij is?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:20 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ja heel logisch, ik geloof haar/ze op hun woord 🤣
Ik vind die paarden daar altijd zo droevig kijkenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:28 schreef Ballerina888 het volgende:
Pff AM weeeer naar die manege, zou er doodziek van worden.
Kan ook in scene zijn gezet hequote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Je ziet toch dat zij veel op de boerderij is?
Dat is hun hele leven. Tenminste het stuk wat ze laten zien. Alles voor de likes, hartjes en duimpjes.quote:
Haha ik zou ook droevig kijken als ik meerdere keren per week verschillende Geertsen zou zien🤣.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind die paarden daar altijd zo droevig kijken
Ja ik ook, gewoon niet compleetquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:37 schreef Lalaland79 het volgende:
Als ik kinderen in een legging zie met een trui denk ik altijd dat er nog een onderdeel mist aan de outfit.🤣 Een rokje of kort broekje ofzo
Ik heb een hekel aan het woord, maar vind het ontzettend cringe.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:02 schreef lila01 het volgende:
Wat is dat nou weer voor hysterisch filmpje van MB waarop ze op de rug van haar zoontje springt en maximaal lacht naar de camera die ze vantevoren heeft klaargezet?
Vreselijk. Ze doet net alsof ze uitbundig naar iemand lacht, maar het is gewoon haar eigen camera.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:04 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan het woord, maar vind het ontzettend cringe.
Mijn dochter zou dit ook kunnen. En het is idd heel erg daar. Maar ik laat dit niet los, maakt me niet uit of dat normaal is voor pubers. Het is mijn huis en ik wil daarin geen afdeling van de milieustraat.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:26 schreef Harper het volgende:
demammavan:
Ik vind de zooi op de kamer van S&S wel erg hoor. Het lijkt me ook geen ideale combi met huismijtallergie, wat, als ik het goed onthouden heb, daar speelt.
Ik snap het "als ze op de middelbare zitten, laat ik ze volledig los" niet zo. Bovendien zitten ze nog niet op de middelbare.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |