Ja, inderdaad!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:07 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Maar op de afdeling/in de wachtkamer was de vorige keer de koffie gratis. Misschien minder lekker maar als je goedkoop of gratis koffie wil...
Ms mode valt groot. Een maat L daar van shirt is in andere winkels een xxl. Broeken zit ook vaak stretch in. Ik heb kleding in de kast liggen die ook 3 maten verschillen. En ze vallen allemaal goed. Je kan alleen vergelijken als je dezelfde soort broek hebt gekocht een jaar geleden bv. Maar niet verschillende merken met elkaar gaan vergelijken, wat zij wel doet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:48 schreef opwegnaar het volgende:
En voor haar vakantie zei DBM dat ze van maat 50 naar 44 was gegaan (toen ze die loeistrakke korte broek aanhad), maar uiteindelijk is ze -2 kg afgevallen, dat zijn toch geen 3 kledingmaten? En ze zegt weer eens dat het aan haar schildklier ligt, en daarna zegt ze gelijk dat ze moet bloedprikken omdat ze het niet weet? 🤪🤪Ik snap niks meer van die vrouw!
Ik verbaas me erover dat ze weer boodschappen gaat doen, had ze dat gisteren ook al niet gedaan?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:17 schreef Pumba2024 het volgende:
En Milou (Hofmeester) gaat maar weer eens met de jongens eten kopen. Zo zonde dat ze haar jongens leert dat alles om eten draait . Ze is zelf vaak met haar gewicht bezig waarom dan nu de jongens hele dagen volstoppen . Ze heeft echt veel te veel tijd over nu ze
Niet meer werkt . En haar enige bezigheid is shoppen en daarbij hoort altijd een ijsje , een loempia , een portie kibbeling . Zou ze niet weten dat vetcellen in de jeugd worden aangemaakt en dat je daar je hele leven last van houdt ?
Maar geen gebak 😂 ik heb trouwens ook trek in gebak ineens 👌 wie kan ik een tikkie sturen?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:07 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Maar op de afdeling/in de wachtkamer was de vorige keer de koffie gratis. Misschien minder lekker maar als je goedkoop of gratis koffie wil...
Nog over dit... toch bizar dat je bijna de helft of meer dan de helft weg moet halen anders val je door de mand.. en dat wat je wel laat staan ook niet echt positief is 🤔 kickt ze dan echt zo hard op dat handje vol mensen dat er wel nog blind in trappen??quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik kijk nu even de TikTok van DL en zie daar staan ‘102 reacties’ maar ik zie er veel minder. Komt dat omdat ik niet ben ingelogd (wat ik ook niet ga doen) of heeft ze er een stuk of 70 geswifferd?
Ik vind het vreselijke namen 🫣quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik moet Milou ook altijd een beetje grinniken om die namen van de jongens, ze hebben Engelse namen, maar het wordt zo enorm Hollands uitgesproken 🙈
Mijn smaak is het ook niet idd, maar als je dan voor zulke namen kiest, spreek ze dan iig fatsoenlijk uit 🙈quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijke namen 🫣
Wil iemand mij ook koffie en gebak doneren? Ben er ook wel aan toe.. Stuur ik hier ff een open tikkie. Ja? Lief! 😘🤣quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hahaha dit was precies wat ik dacht 😂.
Ik hoor altijd iedereen zeuren dat alles zo duur is, maar er zijn kennelijk ook legio mensen die doneren aan een kop koffie met gebak.
Nou absoluut. Zij lacht veel weg, maar het is duidelijk dat die meiden de baas zijn...quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:32 schreef Rimboequeen het volgende:
Drielingmoedee Tatiana laat steeds vaker zien dat ze het totaal niet aankan om die 3 meisjes op te voeden. Trieste situatie.
Maar hoorde ik haar nou in een story zeggen dat ze liever niet steeds op de bank ligt, oid? Ik zal haar naam hier bij de Efteling eens doorgeven, voor als Pinokkio een dagje vrij wil.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Kinderen op school, en dbm ligt weer op de bank, met haar heftige migraine tv te kijken 🫣
Heftig hey.. ze heeft wel fijne vangnetten maar eind van de dag heeft ze er wel 3 in haar uppie 🫣 en dan blijkt ook wel weer dat opvoeden niet start met 4 jaar.. leuk dat ze zelf veel weglacht maar ondertussen doen die meiden het ook.. haha kijk ons eens stout zijn x3quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:32 schreef Rimboequeen het volgende:
Drielingmoedee Tatiana laat steeds vaker zien dat ze het totaal niet aankan om die 3 meisjes op te voeden. Trieste situatie.
Volgens mij kan pinokkio met pensioen als ik alle jokkebrokken aanmeldquote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:06 schreef Mirp het volgende:
[..]
Maar hoorde ik haar nou in een story zeggen dat ze liever niet steeds op de bank ligt, oid? Ik zal haar naam hier bij de Efteling eens doorgeven, voor als Pinokkio een dagje vrij wil.
En ze gaat ook nog een schoonheidsslaapje doen, maar dat zal dan in bed zijn ipv de bankquote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:06 schreef Mirp het volgende:
[..]
Maar hoorde ik haar nou in een story zeggen dat ze liever niet steeds op de bank ligt, oid? Ik zal haar naam hier bij de Efteling eens doorgeven, voor als Pinokkio een dagje vrij wil.
Ja, iedere week een andere Pinokkio en je maakt zo een paar maanden vol.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Volgens mij kan pinokkio met pensioen als ik alle jokkebrokken aanmeld
Kan Doornroosje ook af en toe vrij nemen. Plus komt DBM in de Efteling zonder dure kaartjes te betalen. Win-win dus.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:13 schreef Earring het volgende:
[..]
En ze gaat ook nog een schoonheidsslaapje doen, maar dat zal dan in bed zijn ipv de bank
Dus ze heeft wel gelijk haha
Och ja... veelslapers hebben we ook voldoende in de aanbieding 👌quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:24 schreef Mirp het volgende:
[..]
Kan Doornroosje ook af en toe vrij nemen. Plus komt DBM in de Efteling zonder dure kaartjes te betalen. Win-win dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |