abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218611217
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 10:07 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Maar op de afdeling/in de wachtkamer was de vorige keer de koffie gratis. Misschien minder lekker maar als je goedkoop of gratis koffie wil...
Ja, inderdaad!
Maar dan heeft ze er geen gebak bij hè?
En die koffie op de afdeling zal ook wel niet lekker genoeg zijn.
pi_218611254
En Milou (Hofmeester) gaat maar weer eens met de jongens eten kopen. Zo zonde dat ze haar jongens leert dat alles om eten draait . Ze is zelf vaak met haar gewicht bezig waarom dan nu de jongens hele dagen volstoppen . Ze heeft echt veel te veel tijd over nu ze
Niet meer werkt . En haar enige bezigheid is shoppen en daarbij hoort altijd een ijsje , een loempia , een portie kibbeling . Zou ze niet weten dat vetcellen in de jeugd worden aangemaakt en dat je daar je hele leven last van houdt ?
pi_218611259
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 09:48 schreef opwegnaar het volgende:
En voor haar vakantie zei DBM dat ze van maat 50 naar 44 was gegaan (toen ze die loeistrakke korte broek aanhad), maar uiteindelijk is ze -2 kg afgevallen, dat zijn toch geen 3 kledingmaten? En ze zegt weer eens dat het aan haar schildklier ligt, en daarna zegt ze gelijk dat ze moet bloedprikken omdat ze het niet weet? 🤪🤪Ik snap niks meer van die vrouw!
Ms mode valt groot. Een maat L daar van shirt is in andere winkels een xxl. Broeken zit ook vaak stretch in. Ik heb kleding in de kast liggen die ook 3 maten verschillen. En ze vallen allemaal goed. Je kan alleen vergelijken als je dezelfde soort broek hebt gekocht een jaar geleden bv. Maar niet verschillende merken met elkaar gaan vergelijken, wat zij wel doet.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218611262
Dat Judith om een tikkie durft te vragen is al te zot voor woorden, maar de mensen die een tikkie gaan betalen om iemand te sponseren voor koffie met gebak die zijn echt helemaal de weg kwijt.

Er sterven mensen van honger, er zijn kinderen die zonder ontbijt naar school moeten, er zijn mensen die niet alle avonden een warme maaltijd kunnen betalen en dan ga je geld overmaken naar iemand die net terug is van een wekenlange vakantie en die zij heeft in luxe koffie met gebak en te gierig om het zelf te betalen.
pi_218611263
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 10:17 schreef Pumba2024 het volgende:
En Milou (Hofmeester) gaat maar weer eens met de jongens eten kopen. Zo zonde dat ze haar jongens leert dat alles om eten draait . Ze is zelf vaak met haar gewicht bezig waarom dan nu de jongens hele dagen volstoppen . Ze heeft echt veel te veel tijd over nu ze
Niet meer werkt . En haar enige bezigheid is shoppen en daarbij hoort altijd een ijsje , een loempia , een portie kibbeling . Zou ze niet weten dat vetcellen in de jeugd worden aangemaakt en dat je daar je hele leven last van houdt ?
Ik verbaas me erover dat ze weer boodschappen gaat doen, had ze dat gisteren ook al niet gedaan?
pi_218611275
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 10:07 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Maar op de afdeling/in de wachtkamer was de vorige keer de koffie gratis. Misschien minder lekker maar als je goedkoop of gratis koffie wil...
Maar geen gebak 😂 ik heb trouwens ook trek in gebak ineens 👌 wie kan ik een tikkie sturen?
pi_218611286
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 08:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik kijk nu even de TikTok van DL en zie daar staan ‘102 reacties’ maar ik zie er veel minder. Komt dat omdat ik niet ben ingelogd (wat ik ook niet ga doen) of heeft ze er een stuk of 70 geswifferd?
Nog over dit... toch bizar dat je bijna de helft of meer dan de helft weg moet halen anders val je door de mand.. en dat wat je wel laat staan ook niet echt positief is 🤔 kickt ze dan echt zo hard op dat handje vol mensen dat er wel nog blind in trappen??
pi_218611288
De vorige keer moest Judith lang wachten op de spuit, dus koos ze er zelf voor om ergens anders koffie en gebak te nemen. Maar dan toch zeuren, je kan ook een andere keuze maken.

Milou is de hele dag met niks anders bezig dan eten, dan komt er weer een moment dat ze gezond gaat doen en iedere keer haar lunch deelt om vervolgens weer in oude patronen terug te vallen.

Volgt er iemand Leandracarolina? Zij is te zwaar (ik heb daar geen oordeel over), maar eens in de zoveel tijd gaat ze weer opletten met eten/calorieën tellen en sporten. Dan is het de hele dag door ik eet nu dit van zoveel calorieën etc en dan 3 weken later is dat ineens weer klaar.
pi_218611323
Drielingmoedee Tatiana laat steeds vaker zien dat ze het totaal niet aankan om die 3 meisjes op te voeden. Trieste situatie.
pi_218611375
Ik moet Milou ook altijd een beetje grinniken om die namen van de jongens, ze hebben Engelse namen, maar het wordt zo enorm Hollands uitgesproken 🙈
pi_218611409
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 10:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik moet Milou ook altijd een beetje grinniken om die namen van de jongens, ze hebben Engelse namen, maar het wordt zo enorm Hollands uitgesproken 🙈
Ik vind het vreselijke namen 🫣
pi_218611458
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 10:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind het vreselijke namen 🫣
Mijn smaak is het ook niet idd, maar als je dan voor zulke namen kiest, spreek ze dan iig fatsoenlijk uit 🙈
pi_218611468
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 09:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hahaha dit was precies wat ik dacht 😂.
Ik hoor altijd iedereen zeuren dat alles zo duur is, maar er zijn kennelijk ook legio mensen die doneren aan een kop koffie met gebak.
Wil iemand mij ook koffie en gebak doneren? Ben er ook wel aan toe.. Stuur ik hier ff een open tikkie. Ja? Lief! 😘🤣
pi_218611483
Junoordzij is ook al een paar dagen stil. Hoop dat het gewoon is omdat ze tijdens haar wandeltocht geen bereik heeft en er niets aan de hand is.
pi_218611544
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 10:32 schreef Rimboequeen het volgende:
Drielingmoedee Tatiana laat steeds vaker zien dat ze het totaal niet aankan om die 3 meisjes op te voeden. Trieste situatie.
Nou absoluut. Zij lacht veel weg, maar het is duidelijk dat die meiden de baas zijn...
pi_218611548
Miss ben ik mosterd. Maar MB deelt gister foto's van haar keuken etc. Helemaal gelikt enzo, er stond bij het huis werd gefilmd. Ik d8 meteen voor Funda, dachten jullie dit ook? Of is het al besproken? Sorry heb een heel stuk gemist
pi_218611567
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 09:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Kinderen op school, en dbm ligt weer op de bank, met haar heftige migraine tv te kijken 🫣
Maar hoorde ik haar nou in een story zeggen dat ze liever niet steeds op de bank ligt, oid? Ik zal haar naam hier bij de Efteling eens doorgeven, voor als Pinokkio een dagje vrij wil.
pi_218611592
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 10:32 schreef Rimboequeen het volgende:
Heftig hey.. ze heeft wel fijne vangnetten maar eind van de dag heeft ze er wel 3 in haar uppie 🫣 en dan blijkt ook wel weer dat opvoeden niet start met 4 jaar.. leuk dat ze zelf veel weglacht maar ondertussen doen die meiden het ook.. haha kijk ons eens stout zijn x3
Waarom ze eerst start met filmen en daarna de kraan pas uitzet is voor mij wel een raadsel
pi_218611609
Juuds_singlemom: ik vind haar best een leuk mens en leuke moeder, maar als je op verzoek een open tikkie gaat plaatsen voor koffie en gebak dan ben je de weg toch goed kwijt. Ik snap ergens nog wel dat mensen medelijden met haar hebben en haar willen steunen, maar waar is je zelfrespect. Zeg dan dat die mensen die euro lekker aan een goed doel doneren!

En ik blijf er bij dat ik haar onverantwoorde risico's vindt nemen. Hoe leuk is samen met je zoon canyonen als je elkaar totaal niet ziet omdat jij de langzaamste bent en je zoon (logischerwijs) bij de snelste zit. En daarna in je vakantie 1.5 dag op bed moet liggen en je kind dat merkt? Kijk, die val dat was pure pech en had iedereen kunnen overkomen, maar het is wel weer een extra belasting er boven op (je lichaam moet keihard werken bij een blessure). En dan naar huis rijden en verbaasd zijn dat je daarna helemaal kapot bent. Ik ben daar helemaal niet verbaasd over, want het was een zware belasting terwijl je nog niet eens hersteld was van de vorige.

Ik ben er helemaal voor om af en toe bewust je grens over te gaan om te leven. Maar nu brengt ze met haar keuzes ook anderen in gevaar en dat is wat mij betreft toch echt wel een brug te ver.

En artsen zullen hier echt niets over zeggen, dit valt onder eigen verantwoordelijkheid van een volwassen patiënt.
pi_218611610
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 11:06 schreef Mirp het volgende:

[..]
Maar hoorde ik haar nou in een story zeggen dat ze liever niet steeds op de bank ligt, oid? Ik zal haar naam hier bij de Efteling eens doorgeven, voor als Pinokkio een dagje vrij wil.
Volgens mij kan pinokkio met pensioen als ik alle jokkebrokken aanmeld
pi_218611616
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 11:06 schreef Mirp het volgende:

[..]
En ze gaat ook nog een schoonheidsslaapje doen, maar dat zal dan in bed zijn ipv de bank
Dus ze heeft wel gelijk haha
pi_218611657
Demammavan: je bijna 5-jarige zonder zitverhoger in de auto. Ik snap daar helemaal niets van. Wat een moeite is dat nou?
Wel lief dat Annemarie haar dochter en schoonzoon in de spits van Schiphol gaat halen.
pi_218611669
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 11:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Volgens mij kan pinokkio met pensioen als ik alle jokkebrokken aanmeld
Ja, iedere week een andere Pinokkio en je maakt zo een paar maanden vol.
pi_218611672
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 11:13 schreef Earring het volgende:

[..]
En ze gaat ook nog een schoonheidsslaapje doen, maar dat zal dan in bed zijn ipv de bank
Dus ze heeft wel gelijk haha
Kan Doornroosje ook af en toe vrij nemen. Plus komt DBM in de Efteling zonder dure kaartjes te betalen. Win-win dus.
pi_218611699
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 11:24 schreef Mirp het volgende:

[..]
Kan Doornroosje ook af en toe vrij nemen. Plus komt DBM in de Efteling zonder dure kaartjes te betalen. Win-win dus.
Och ja... veelslapers hebben we ook voldoende in de aanbieding 👌
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')