Joh ze moet toch wat zeggen, ze is thuisblijfmoeder en wil interessant doen. Hetzelfde met die planner, die staat vol met onzin.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:43 schreef Shuri het volgende:
Annemarie moet werken. Twee telefoongesprekken in de ochtend. Ik vroeg me net af hoeveel tijd dat nou daadwerkelijk in beslag zal nemen. Toch vrijwel niets van je hele dag?
Als ze die efficiënt heeft ingepland heeft ze nu gewoon al weekend!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:43 schreef Shuri het volgende:
Annemarie moet werken. Twee telefoongesprekken in de ochtend. Ik vroeg me net af hoeveel tijd dat nou daadwerkelijk in beslag zal nemen. Toch vrijwel niets van je hele dag?
Ik had dit nieuwsfeit niet willen missen 🫣quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Joejoe jongens, allemaal gefeliciteerd met de 818e verjaardag van Liverpool 🥳🤦♀
Nou he? Wereldnieuws!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:45 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik had dit nieuwsfeit niet willen missen 🫣
Ze besteedt meer tijd aan de verjaardag van Liverpool dan aan die van haar kinderen (lees: zoontjes).quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Joejoe jongens, allemaal gefeliciteerd met de 818e verjaardag van Liverpool 🥳🤦♀
Ja en dat niet alleen, als je migraine hebt kun je toch niet al die zeikstory's opnemen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:13 schreef papierentas het volgende:
DBM aan de gewichten. Een dag na zware 'migraine'. Je had hoofdpijn. Vriend hier ligt er gewoon een paar dagen af na een aanval, die is blij als hij de dag erna uberhaupt een rondje kan wandelen.
Charmante opnames ook 😱quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:13 schreef papierentas het volgende:
DBM aan de gewichten. Een dag na zware 'migraine'. Je had hoofdpijn. Vriend hier ligt er gewoon een paar dagen af na een aanval, die is blij als hij de dag erna uberhaupt een rondje kan wandelen.
Haha, dat doe ik ook. Eind vd vakantie, dus hup opruimen die bende. Lekker opgeruimd en fris het schooljaar beginnen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 06:08 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Kijken hoe het na de vakantie gaat, als de kinderen niet meer thuis zijn overdag , ik denk dat ze het dan weer opruimd
Hahaha ik pis! Die opname waar je recht in haar kruis en vetrol kijkt. Had ff gewaarschuwd boze mama 🤣🤣quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:23 schreef Earring het volgende:
[..]
Charmante opnames ook 😱
Maar ze heeft er effing veel zin in
‘Allemaal gezonde dingen en goede koolhydraten’. Ehhhhhhhh… Ik snap wel dat zij niet afvalt maar ‘aanvalt’. Kom nou, je hebt echt niet door hoe je eet als je dit in je kar mikt als gezond voedsel hoor. En ik wil haar variant van migraine. Lijkt me heerlijk! Zelfs met migraine nog tv kijken, joepiequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:28 schreef papierentas het volgende:
Nee, wat ze ook aan boodschappen noemt weer. Ik zie alleen maar de creamy variant van Lidl. Dat is nou echt niet degene die je moet pakken van alle soorten die ze hebben.
Ja die bedoel ik inderdaad. Ze had die gewoon niet moeten plaatsen, ziet er toch niet uitquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:06 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Hahaha ik pis! Die opname waar je recht in haar kruis en vetrol kijkt. Had ff gewaarschuwd boze mama 🤣🤣
Vast op dezelfde camping als Debbie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:05 schreef Mirp het volgende:
Ik denk dat HVK gewoon niks deelt omdat ze dat vaker niet doet in vakanties. Misschien is ze zelfs op vakantie geweest. Wij mogen natuurlijk niet weten dat ze meer kan/doet dan dat ze laat zien.
O my .... dit is echt te erg, ik houd niet van bodyshamen maar zei moet ff met Ellen in gesprek over dat manifesteren, of anders de camera uitlatenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:08 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik inderdaad. Ze had die gewoon niet moeten plaatsen, ziet er toch niet uit
Daar ben ik het wel mee eens. Ze heeft nu eenmaal een vreemde bouw met die flinke benen, die steekt ze ook niet ineens weg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:51 schreef Odonata het volgende:
Het zal aan mij liggen, maar ik vind precies niks mis met die sportschool beelden. Ze deelt geen derden en haar broek zit goed passend dus het is ook geen liplezen.
Wat mij betreft terecht die trots, ik doe het haar niet na, squatten met zo'n gewicht op m'n schouders. En op dat bankje kan ik al helemaal niet.
Mijn hemel, ik zat net te eten! Waarom post iemand dit?!?!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:06 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Hahaha ik pis! Die opname waar je recht in haar kruis en vetrol kijkt. Had ff gewaarschuwd boze mama 🤣🤣
Wie is Claire?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:44 schreef YoumustbeaWeasley het volgende:
Claire die even om een gesponde interieurdesigner bedelt 😂, want DrOoMhuIs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |