SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
[img][quote][img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op donderdag 28 augustus 2025 07:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
Goedemorgen
[/quote]
Dame Vino.[/img]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O dat is nog niet afgelopen die tijd. Duurt wel he. Ben je al wel aan het inpakken?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Onder voorbehoud van financieringIk zeg ook niet dat je het niet goed doet, ik vertel alleen hoe het vroeger ging.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Iedereen voed de kinderen anders op, jij deed het zo, ik doe het zo
Ze weet idd niet beter dan dat als we druk zijn, zij vanuit haar stoeltje rond kan kijken, met of zonder tv
Iedereen doet het op zijn manierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
effe niet heel veel meegelezen want was weer hoop smiley enzo.
maar oke ben er ook nog. ``;pDo what you love, love what you do!![]()
Dat kan beter.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Kreequote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:18 schreef kree het volgende:
effe niet heel veel meegelezen want was weer hoop smiley enzo.
maar oke ben er ook nog. ``;p
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ff checken hoor na die hele discussie?
komt er nog water uit de kraan bij jullie?Do what you love, love what you do!![]()
Hoe is het met Kree?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vast wel, vanmorgen wel in ieder gevalquote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:22 schreef kree het volgende:
komt er nog water uit de kraan bij jullie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oke dan hoef ik me geen zorgen te makenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel, vanmorgen wel in ieder geval
naja met mij voelde me hele week al niet zo lekker eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
grieperig?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:23 schreef kree het volgende:
[..]
oke dan hoef ik me geen zorgen te maken
naja met mij voelde me hele week al niet zo lekker eigenlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
soort van, niet eens dat eigenlijk. maar voel me laatste tijd beetje uitgeput ofzo wel.quote:
naja voor ze weer ambulance laten komen voor me.. Jezus. koste me meer jaren van me leven als dat was, met al die bhv gedoe eromheen.
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:17 schreef FreshFruit het volgende:
[ [url=
[..]
Dame Vino.]afbeelding[/url] ]
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Was wel nodig.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:26 schreef kree het volgende:
[..]
soort van, niet eens dat eigenlijk. maar voel me laatste tijd beetje uitgeput ofzo wel.
naja voor ze weer ambulance laten komen voor me.. Jezus. koste me meer jaren van me leven als dat was, met al die bhv gedoe eromheen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ambulance?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:26 schreef kree het volgende:
[..]
soort van, niet eens dat eigenlijk. maar voel me laatste tijd beetje uitgeput ofzo wel.
maja nodig niet.... uiteindelijk, dat ze het wel gedaan hadden was niet slecht.quote:
maar er is eigenlijk niks uitgekomen waardoor uiteindelijk natuurlijk, tja suiker niet helemaal oke.Do what you love, love what you do!![]()
Nee tot 1 of 8 oktober de tijd. Maar ben wel dingen aan het inpakkenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is nog niet afgelopen die tijd. Duurt wel he. Ben je al wel aan het inpakken?
[..]
Ik zeg ook niet dat je het niet goed doet, ik vertel alleen hoe het vroeger ging.
Iedereen doet het op zijn manierIk heb net gedoucht, dus jaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:22 schreef kree het volgende:
komt er nog water uit de kraan bij jullie?
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-08-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 2391 / +81 / +0 / 5203 / 6177 / 0.39
2. FreshFruit / 1732 / +124 / +41 / 1923 / 2646 / 0.65
3. KillemWieft / 1394 / +138 / +21 / 685 / 1084 / 1.29
4. Dotteke / 1320 / +27 / +11 / 2125 / 2623 / 0.5
5. Vino_Tinto / 1053 / +26 / +1 / 2483 / 2998 / 0.35
6. _UserName_ / 1025 / +28 / +2 / 772 / 1051 / 0.98
7. MooieTop6 / 980 / +51 / +0 / 3220 / 3807 / 0.26
8. gebrokenglas / 790 / +15 / +0 / 1800 / 2264 / 0.35
9. KoningWouter / 786 / +11 / +0 / 1132 / 1469 / 0.54
10. JustinK / 665 / +0 / +0 / 1915 / 2064 / 0.32
11. hemarookworst / 604 / +49 / +22 / 910 / 1206 / 0.5
12. Masberum / 518 / +16 / +1 / 489 / 629 / 0.82
13. Dr.Mikey / 505 / +7 / +16 / 219 / 381 / 1.33
14. mario390 / 404 / +0 / +3 / 218 / 329 / 1.23
15. devzero / 393 / +12 / +0 / 525 / 674 / 0.58
16. Bargehassus / 390 / +9 / +0 / 1018 / 1184 / 0.33
17. ToT / 365 / +2 / +0 / 1729 / 1979 / 0.18
18. MizzezAmy / 365 / +17 / +0 / 1494 / 1718 / 0.21
19. HappyCharly / 341 / +0 / +0 / 180 / 249 / 1.37
20. DerRabbit / 330 / +5 / +0 / 661 / 849 / 0.39SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zie je er tegen op om weer thuis te gaan wonen?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee tot 1 of 8 oktober de tijd. Maar ben wel dingen aan het inpakken
[..]
Ik heb net gedoucht, dus jaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja joh heel verhaal, ik vond het eigenlijk zelf niet zo nodig, maargoed mss was het neit verkeerd hoor dat ze deden, ff alles gecheckt en hart filmpje enzo en dat was allemaal oke.quote:
toen wilde ze me eigenlijk mee naar ziekenhuis nog, maar ff voor bedankt.
want kosten enzo. en dag nacht weg vanaf vrijdag middag. wel na laten kijken nog bij huisarts. en alleen suiker was wel wat te hoog. en was warme dag of heet zeg maar in zon, of beetje stress? mss. dat kwam eruit. iig niks om me meer zorgen over te maken. maar het was wel raar ding en moest melden als ik ooit weer had.Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat wel. Maar het is niet anders. Beter dan op straat of in de autoquote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie je er tegen op om weer thuis te gaan wonen?
check, dan doen wij ons werk nog goedquote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee tot 1 of 8 oktober de tijd. Maar ben wel dingen aan het inpakken
[..]
Ik heb net gedoucht, dus ja
O wanneer was dat dan? Hoe hoog was je suiker?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja joh heel verhaal, ik vond het eigenlijk zelf niet zo nodig, maargoed mss was het neit verkeerd hoor dat ze deden, ff alles gecheckt en hart filmpje enzo en dat was allemaal oke.
want kosten enzo. en dag nacht weg vanaf vrijdag middag. wel na laten kijken nog bij huisarts. en alleen suiker was wel wat te hoog. en was warme dag of heet zeg maar in zon, of beetje stress? mss. dat kwam eruit. iig niks om me meer zorgen over te maken. maar het was wel raar ding en moest melden als ik ooit weer had.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is het met je paiq leven?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:32 schreef kree het volgende:
[..]
check, dan doen wij ons werk nog goedIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Kan mij dat wel voorstellen dat je er niet op zit te wachten. Je bent in een keer je vrijheid weer kwijtquote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar het is niet anders. Beter dan op straat of in de auto
Maar wel fijn dat het kan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik mis pottenbakmevrouw
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Anderhalve maand terugquote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wanneer was dat dan? Hoe hoog was je suiker?
en was op werk dus. ik wilde naar huis rijden en was beetje wazig enzo en viel collega's op. ik nog zeggen rustig komt goed, maar was wel duizelig.
dus oke hele ambo erbij met 112 en BHV.
dat was nog oke en mijn manager heeft me toen thuisgebracht vanaf Scheveningen. maargoed suiker 10 ofzo dus iets te hoog wel.Do what you love, love what you do!![]()
wat het precies was, nooit echt duidelijk geworden. ook niet erna trouwens want moest ambulance beloven dat ik langs huisarts ging, dus gedaan. daar nog eens gecheckt en toen was alle suiker wel weer goed.Do what you love, love what you do!![]()
vond het wel eng trouwens, maar oke uiteindelijk ook niet meer last van gehad... dus tja. t zal wel dan?Do what you love, love what you do!![]()
Je bent toch verzekerdquote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja joh heel verhaal, ik vond het eigenlijk zelf niet zo nodig, maargoed mss was het neit verkeerd hoor dat ze deden, ff alles gecheckt en hart filmpje enzo en dat was allemaal oke.
want kosten enzo. en dag nacht weg vanaf vrijdag middag. wel na laten kijken nog bij huisarts. en alleen suiker was wel wat te hoog. en was warme dag of heet zeg maar in zon, of beetje stress? mss. dat kwam eruit. iig niks om me meer zorgen over te maken. maar het was wel raar ding en moest melden als ik ooit weer had.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O ik dacht nu omdat je zei je niet lekker te voelenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:36 schreef kree het volgende:
[..]
Anderhalve maand terug
en was op werk dus. ik wilde naar huis rijden en was beetje wazig enzo en viel collega's op. ik nog zeggen rustig komt goed, maar was wel duizelig.
dus oke hele ambo erbij met 112 en BHV.
dat was nog oke en mijn manager heeft me toen thuisgebracht vanaf Scheveningen. maargoed suiker 10 ofzo dus iets te hoog wel.
Nog controle voor je suiker dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Anders zijn het dure geintjes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja. en spreek uit ervaring, tuurlijk wel. totdat ze je meenemen en ben je je eigen risico kwijt.quote:
naja dat overlegd hoor met die ambulance daar want als ik me toen nog zo verrot had gevoeld had ik gezegd neem me maar mee.
maar ging al beter toen. en gelukkig dat ik dat niet had gezegd oke. want dat was eigen risico iig even gelijk weg. en erger tot zaterdag laat in de dag in een zieken huis.
hahaha echt heb dat dus eerder gehad he........Do what you love, love what you do!![]()
Jazeker Heer Vers, onnodig duur gemaakt door extra managementlagenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Anders zijn het dure geintjes.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ben liever mijn 850 eigen risico kwijt dan dat ik in mijn kist komt te liggen, en met jouw goddelijke salaris zou dat geen enkel probleem kunnen zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:42 schreef kree het volgende:
[..]
ja. en spreek uit ervaring, tuurlijk wel. totdat ze je meenemen en ben je je eigen risico kwijt.
naja dat overlegd hoor met die ambulance daar want als ik me toen nog zo verrot had gevoeld had ik gezegd neem me maar mee.
maar ging al beter toen. en gelukkig dat ik dat niet had gezegd oke. want dat was eigen risico iig even gelijk weg. en erger tot zaterdag laat in de dag in een zieken huis.
hahaha echt heb dat dus eerder gehad he........
nee nu niet, ik weet niet? kan. mijn suiker niet ff zo checken natuurlijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik dacht nu omdat je zei je niet lekker te voelen
Nog controle voor je suiker dan?
voelde me al paar dagen niet lekker, dus dat is wss wat anders gewoon ziekjes.
geloof me als er echt wat is waarvan ik me zorgen maak dan bel ik 112 of huisarts. maar geloof niet dat dat t is nu.Do what you love, love what you do!![]()
Pinniequote:
ik ook uiteindelijk he. maar kon nog wel beetje inschatten na hartfilmpje oke enzo. en ik me beter voelde dat het ook geen noodzaak wasquote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:43 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben liever mijn 850 eigen risico kwijt dan dat ik in mijn kist komt te leggen, en met jouw goddelijke salaris zou dat geen enkel probleem kunnen zijn
je kunt dat btw naïef noemen. maar er was vrij weinig aan de hand, ambulance had alles al gecheckt.Do what you love, love what you do!![]()
Hey Mutske, hoe was het aan de zee gisteren?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mag hopen op muien gepast hequote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mutske, hoe was het aan de zee gisteren?
toch een beetje tragisch elke zomer overlijden er hier voor de kust bij katwijk paar
gewoon omdat ze niet weten wat te doen.
jullie weten het wel?
herhaal ff, (zal de KRB hier blij mee zijn)
![]()
Iedereen voelt zich wel eens niet goedquote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:44 schreef kree het volgende:
[..]
nee nu niet, ik weet niet? kan. mijn suiker niet ff zo checken natuurlijk.
voelde me al paar dagen niet lekker, dus dat is wss wat anders gewoon ziekjes.
geloof me als er echt wat is waarvan ik me zorgen maak dan bel ik 112 of huisarts. maar geloof niet dat dat t is nu.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja daarom, denk niet echt dramaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen voelt zich wel eens niet goed
Morguh KW
ik wil toch ff benadrukken. want weet oosterlingen hier ook
wat doe je als je in een mui komt aan zee en aan de kust?Do what you love, love what you do!![]()
Ff poepen doet wonderenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen voelt zich wel eens niet goedIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja ik sliepquote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
KW [ afbeelding ]
Je werd al gemist vannacht.![]()
![]()
Meegaan met de stroom Badmeester.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:52 schreef kree het volgende:
ik wil toch ff benadrukken. want weet oosterlingen hier ook
wat doe je als je in een mui komt aan zee en aan de kust?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oja en als je erin zit heb je geen tijd om chatgtp ff te vragen he?
eerlijk iedereen hier weet het wel want van kinds af aan voor gewaarschuwd en weet waar ze zijn. maar het is beetje jammer dat toeristen dat soms niet weten en toch komene er elk jaar mensen om ook hier doordat ze niet de hele simpele basis regels weten met de zee.Do what you love, love what you do!![]()
neeeeeeeeeee. naja tis beter als er tegen in gaan zwemmen.....quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meegaan met de stroom Badmeester.
wat je moet doen is paralel aan de kust gaan zwemen en je niet druk maken of je meer naar zee gaat. naar 100m ben je eruit en kun je zo terug naar de kust zwemen. of eentje van de twee zandbanken waar je tussen zit.
verder veel gemaakte fout is, zwemmen waar de golven het minst zijn,,,,, dat juist dus zit je in een muiDo what you love, love what you do!![]()
Ze zouden zwemles op school weer moeten invoeren.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:55 schreef kree het volgende:
oja en als je erin zit heb je geen tijd om chatgtp ff te vragen he?
eerlijk iedereen hier weet het wel want van kinds af aan voor gewaarschuwd en weet waar ze zijn. maar het is beetje jammer dat toeristen dat soms niet weten en toch komene er elk jaar mensen om ook hier doordat ze niet de hele simpele basis regels weten met de zee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
sowieso daar ben ik voor. en goed moet zeggen op stranden doen ze er ook al veel aan om vlaggen neer te zetten waar gevaarlijk is.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zouden zwemles op school weer moeten invoeren.
maarja wij als kinderen leerde dat gewoon van ouders. maarja wij zijn katwijkers he
maar goed he, wij hadden geleerd ook wanneer het eb en vloed werd.
de gemiddelde toerist hier heeft wss geen idee.
met vloed nooit probleem. met eb wel.
en zeg het mss ten overvloede hier, want oke schat jullie allemaal niet dom in.
maar dit is toch waardoor er paar overlijden elk jaar hier voor de kust van katwijk, en altijd toeristen.Do what you love, love what you do!![]()
Een goede schipper hoeft niet te zwemmen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moontje.![]()
hmmmms ik had die film gepost tijdje terug he. over hoe dat ging op bomschuiten?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
Een goede schipper hoeft niet te zwemmen.
denk ook ben blij dat ik niet in die tijd leefde.
"op hoop van zegen". naja tis wel nostalgisch en in 33mm format enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-video
kijk het maar voor de copyright bazen het weg halen, haha dat is nog het origineel.
[ Bericht 26% gewijzigd door kree op 28-08-2025 08:21:34 ]Do what you love, love what you do!![]()
Sla ik even op.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:08 schreef kree het volgende:
kijk het maar voor de copyright bazen het weg halen, haha dat is nog het origineel.
Bondiequote:
Goedemorgen Wrappie.quote:
Gaat hardquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
tis wel keiharde waarheid die film. en nog waarom er monument staat op de boulvard van katwijk. en die reders, voor het grote geld.quote:
oud verhaal nog steeds toepasselijk.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:18 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja, vakantie weer bijna voorbij
Verstandigquote:
Ja, dat is altijd een vervelend iets... Dan heb je de week liever niet zo snel voorbijquote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:18 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja, vakantie weer bijna voorbij
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Nee , dan mag het wel wat langer durenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:21 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd een vervelend iets... Dan heb je de week liever niet zo snel voorbij![]()
![]()
Hoelang had je vakantie?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:23 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee , dan mag het wel wat langer durenMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Na werk naar FC utrecht fietsen voor laatste wedstrijdje om Europa leaugue in te gaan
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
hoewel ik die film ken he...
maar zal alle delen even kopieren
met muziek van Ruger houwen btw.Do what you love, love what you do!![]()
Ff poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
lazen jullie wel eens boeken trouwens vroeger?
kan me nog herinneren omnibus van scheepsmaat woeltje. van Norel? denk?Do what you love, love what you do!![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 00:01 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van woensdag 27 augustus 2025
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 880 RedShoe
02. 196 loveislikeakiss
03. 177 FreshFruit
04. 115 MooieTop6
05. 111 Dotteke
06. 108 WrappedEuphoria
07. 099 lucifer666
08. 090 Christiane.
09. 089 MizzezAmy
10. 088 michaelmoore
11. 086 Ama
12. 084 Paul
13. 082 Vino_Tinto
14. 079 ieniminimuis
15. 077 SymbolicFrank
16. 066 marc0871
17. 062 Bargehassus
18. 058 Caland
18. 058 TheStigsDutchCousin
20. 056 hemarookworst
21. 055 kwiwi
22. 049 Luctor.et.Emergo
22. 049 Aberkullie
24. 048 Da_Sandman
24. 048 Klopkoek
26. 047 KillemWieft
27. 046 Pinnenmutske
27. 046 UitStraling
29. 043 wimderon
30. 041 TAmaru
31. 040 gebrokenglas
32. 039 SebbeSwensje
33. 038 Muisjeruisje
33. 038 drakin
33. 038 RamboDirk
33. 038 VEM2012
37. 036 FlippingCoin
37. 036 KoningWouter
37. 036 Lospedrosa
40. 033 Red_85
40. 033 Mexicanobakker
42. 032 Mathijsco
42. 032 PieterDeRijcke
44. 031 Lovely
44. 031 Dr_Flash
46. 030 Soury
47. 029 Masberum
47. 029 ChevyCaprice
47. 029 RotatoR
47. 029 Nattekat
47. 029 ToT
47. 029 heywoodu
47. 029 Whuzz
54. 028 Isdatzo
55. 027 franklop
55. 027 Dale__Cooper
57. 026 spapaars
57. 026 nostra
57. 026 chufi
57. 026 Homijn
57. 026 GurneyIsBestOke
62. 025 bitterbal
62. 025 Felagund
62. 025 Frozen-assassin
65. 024 ChildoftheStars
65. 024 SnertMetChoco
65. 024 Tjacka
65. 024 pullup
69. 023 Henrike
69. 023 Koffieplanter
69. 023 DeEnigeEchteLouca
72. 022 klaasweetalles
72. 022 Boca_Raton
72. 022 maily
72. 022 Vis1980
72. 022 Wienerschnitzels
72. 022 JaNeeDan
78. 021 Momo
78. 021 Evangelion
80. 020 StevenHyde
80. 020 mschol
80. 020 LTVDK
83. 019 marcb1974
83. 019 Horzula
83. 019 tesssssssss
83. 019 Solispolar
83. 019 Tarado
83. 019 phpmystyle
89. 018 DerRabbit
89. 018 golfer
89. 018 DeZwabber
89. 018 Bomenverzameling
89. 018 Glazenmaker
89. 018 Deisyy
89. 018 Recce
89. 018 Nober
89. 018 BehoorlijkKritisch
98. 017 Cirilico
98. 017 Tokay
98. 017 anotherRandomdude
Zet- en drukfouten onder voorbehoud.
Klik hier voor meer statsWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hey Moonquote:
Hey BolkKingquote:
quote:Hij zegt lieverd tegen mij
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Moggequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jawel hoor. Jij ook?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
iedereen goede nacht gehad?![]()
Goedemorgen lilakquote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
iedereen goede nacht gehad?![]()
Nee, geen goede nacht gehad. Ik ben in mijn vingers en voeten gestoken door muggen en de jeuk is zo irritant dat ik er slecht door slaap.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
iedereen goede nacht gehad?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
redelijkquote:
dino had wat moeite met slapen dus die kwam nog zielig zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Stomme muggenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Goedemorgen lilak![]()
Nee, geen goede nacht gehad. Ik ben in mijn vingers en voeten gestoken door muggen en de jeuk is zo irritant dat ik er slecht door slaap.![]()
![]()
wij hebben de ventilator aan tegen de muggenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Goedemorgen lilak![]()
Nee, geen goede nacht gehad. Ik ben in mijn vingers en voeten gestoken door muggen en de jeuk is zo irritant dat ik er slecht door slaap.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
en maar 7 puntjes dus van het bolken komt het nietquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nogalquote:
Wij ook, maar toch hebben ze de kans ons te steken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wij hebben de ventilator aan tegen de muggenMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Een jankende poesquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en maar 7 puntjes dus van het bolken komt het nietIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nadeel van wat meer afgelegen wonen
hier zijn muggen een uitzondering want geen stilstaand water te vindenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klopt, zijn hier veel muggen. En jij woont wat hoger, denk dat dat ook wel helpt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
nadeel van wat meer afgelegen wonen
hier zijn muggen een uitzondering want geen stilstaand water te vinden
Vervelende is dat ieder raam dat open staat is voorzien van een hor en ze toch binnenkomen. Waarschijnlijk als we door de schuifdeur naar binnen gaan dat ze kans zien.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
knoflook ophangen bij de schuifdeurquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Klopt, zijn hier veel muggen. En jij woont wat hoger, denk dat dat ook wel helpt.
Vervelende is dat ieder raam dat open staat is voorzien van een hor en ze toch binnenkomen. Waarschijnlijk als we door de schuifdeur naar binnen gaan dat ze kans zien.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mugbolkquote:
quote:![]()
![]()
Ik heb ooit gelezen dat het niet zo goed werkt. Maar kan proberen natuurlijk, is toch in de keuken want dat is waar de schuifdeur zit.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
knoflook ophangen bij de schuifdeurMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Prikbolk:Dquote:
Bent u weer thuis?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het niet erg hoor, ben niet zo zomer mens.quote:
ALs het 22/23 graden blijft was het prima maar die hete dagen vind ik drie keer niets
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 28-08-2025 09:26:22 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daten met die hetequote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg hoor, ben niet zo zomer mens.
ALs het 22/23 graden blijft was het prima maar die hete daten vind ik drie keer niets
Herfstquote:
@Vino_Tinto als je iets nodig hebt vandaag gewoon even roepen, dan kom ik het brengen
heb een excuus nodig om naar de Efteling te gaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb volgende week donderdag een pen nodig in de EftelingIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kan daar ookIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb een bolk nodigIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:quote:Bedanktquote:
Jammer he, nu even een paar dagen bijkomen en dan weer aan het werkquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja de mooie reis is weer voorbijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jah, wordt toch weer even wennenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer he, nu even een paar dagen bijkomen en dan weer aan het werk![]()
![]()
Hete dagenquote:
Dat valt nog reuze meequote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
plat land is wel veiliger dan die bergen![]()
Ik plaats deze bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja dat geloof ik graag. maar.... des te meer tijd heb je weer voor de Bolkquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jah, wordt toch weer even wennen
ook nog vullen hequote:
ga geen lege enveloppen sturen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
zit me helemaal te vermaken met die stok oude film hoop van zegen. nostalgie.
Waarom niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ook nog vullen he
ga geen lege enveloppen sturen![]()
![]()
ik ga zaterdag naar een oude filmquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:32 schreef kree het volgende:
zit me helemaal te vermaken met die stok oude film hoop van zegen. nostalgie.
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb gisteren nog de homevideo van Pamela Anderson gezien, dat was ook een oude filmIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
zonde van het geldquote:
weet je wat postzegels kosten voortaan?
internationale zegel van duitsland is goedkoper dan een nationale van nederland
*Lust geen koffie*![]()
Klassiekerquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:34 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb gisteren nog de homevideo van Pamela Anderson gezien, dat was ook een oude film![]()
Duitsland loopt vaak wat achter. Die gaan ook steeds minder brieven versturen en dan wordt het ook steeds duurder.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zonde van het geld
weet je wat postzegels kosten voortaan?
internationale zegel van duitsland is goedkoper dan een nationale van nederland![]()
welke dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ga zaterdag naar een oude film
ik deed met mijn ma nog wel eens in mini oude bioscoop in leiden.
filmhuis heet het ofzo, beetje oude stijl projectie nog en niet digitaal. weet niet eens of het er nog is.Do what you love, love what you do!![]()
nee de post is daar nog gewoon deels van de overheid ipv dat eeuwige geprivitariseer hierHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ohja, dat scheelt ook een slok op een borrel jaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
nee de post is daar nog gewoon deels van de overheid ipv dat eeuwige geprivitariseer hier![]()
flesh gordonquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:35 schreef kree het volgende:
[..]
welke dan?
ik deed met mijn ma nog wel eens in mini oude bioscoop in leiden.
*Lust geen koffie*![]()
Fleshlight?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
haha ik moest ff zoeken want ook die kon ik niet.quote:
maar is mooi toch beetje die oude films, ik vind het nog best wel nostalgie.
enne oke die hoop van zegen ook, tis kneuterig, maar wel heel oke verhaal. en gemaakt zoals in die tijd kon.Do what you love, love what you do!![]()
Die at katten alsof het niets wasquote:
Niet zo katten op Alfquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:39 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die at katten alsof het niets was![]()
![]()
sowieso ben ik fan van die projectie films enzo op echt oude film rollen, t is toch ff anders als alle digitale shit.Do what you love, love what you do!![]()
ja blijkbaar is er een B film festival in Breda
ik geef zwab de schuldHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Alleen fan?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
trouwens wat voor onwijs boeiende films zijn er laatste jaren gemaakt?
ik ga nog steeds terug naar de oude klassiekers eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Everything Everywhere All at Oncequote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:41 schreef kree het volgende:
trouwens wat voor onwijs boeiende films zijn er laatste jaren gemaakt?
ik ga nog steeds terug naar de oude klassiekers eigenlijk.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ken niet, moeite waard om ff trailer te zoeken?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Everything Everywhere All at OnceDo what you love, love what you do!![]()
het is een feverdream maar de shots zijn prachtigquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:43 schreef kree het volgende:
[..]
ken niet, moeite waard om ff trailer te zoeken?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik zat ff de trailer te kijken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is een feverdream maar de shots zijn prachtig
denk mss kan ik daar nog wel van genieten.
andere wil ik ff tip aan jullie geven, die film over Tetris.
verbaasde mij ook, van genoten wel humor en actie en spanning en spy shit.Do what you love, love what you do!![]()
ja tis een beetje als je de trailer kijkt van dat je denkt geen reet aan. maar vond hem best wel goed.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ah misschien wel leukquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
ik zat ff de trailer te kijken.
verbaasde mij ook, van genoten wel humor en actie en spanning en spy shit.
moet nog batman returns doen en dan die met mr freeze
gisteren was de tv in beslag genomen met silksongHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah ok, waar is ie te zien?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja tis een beetje als je de trailer kijkt van dat je denkt geen reet aan. maar vond hem best wel goed.![]()
die Tetris moet je echt eens kijken, ik verwachte er weinig van, maar vond het best leuke film. en beetje waar verhaal ook, dat doet het altijd goed bij mij.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah misschien wel leuk
moet nog batman returns doen en dan die met mr freeze
gisteren was de tv in beslag genomen met silksongDo what you love, love what you do!![]()
er zijn zoveel streaming diensten en wie wat heeft wijzigt zo gruwelijk vaak, het is vermoeiendHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een cadeautje!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dit iddquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
er zijn zoveel streaming diensten en wie wat heeft wijzigt zo gruwelijk vaak, het is vermoeiend![]()
En 99% fakequote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
ik zat ff de trailer te kijken.
verbaasde mij ook, van genoten wel humor en actie en spanning en spy shit.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ja daarom denk ik ga mss gewoon weer illegaal......quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
er zijn zoveel streaming diensten en wie wat heeft wijzigt zo gruwelijk vaak, het is vermoeiend
het is alleen die moeite weer he alles op te zetten?
uiteindelijk kost het je dan 3 euro pm ipv 40 of meer als je legaal wil doen.
en heb je alles op 1 plek, naja.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:51 schreef kree het volgende:
[..]
ja daarom denk ik ga mss gewoon weer illegaal......![]()
![]()
ik dacht echt dat we een vervolg hadden op de david bowie filmquote:nog een dik jaar wachten
*Lust geen koffie*![]()
Geen nas hebben
Het is 2025 hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nas?quote:
er zijn meerdere opties
ouderwets piraten, plex, stremio, vast nog meerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Plex op mijn nasquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nas?
er zijn meerdere opties
ouderwets piraten, plex, stremio, vast nog meer
Ik heb een bedel-email naar Plex gestuurd of ik het voor de oude prijs van 60 euro levenslang kon kopenipv de 230 ofzo die ze nu vragen
Dr. Matthew asks you to deface the headquarters of the Herbal Releaf companyHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
echt ik wil de legale manier, want scheelt gekloot weer enzo en heb ik 10 euro p/m voor over, geen 20 voor Netflix en 10 voor Amazon en 10 voor Disney.
ze zoeken het maar lekker uit, als het goedkoper en makkelijker is, dan ga ik illegaal.Do what you love, love what you do!![]()
Someone mugged MooieTop6 for $766 (+1.02
Wat is deze
Ik heb net 15 minuten geleden voor 2 miljoen aandelen gekocht, net op tijd
owh shit kijk je wel uit? t zal wel shitcoin zijn gezien de nummers?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:55 schreef MooieTop6 het volgende:
Wat is deze
Ik heb net 15 minuten geleden voor 2 miljoen aandelen gekocht, net op tijdDo what you love, love what you do!![]()
netflix 8 euroquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:54 schreef kree het volgende:
echt ik wil de legale manier, want scheelt gekloot weer enzo en heb ik 10 euro p/m voor over, geen 20 voor Netflix en 10 voor Amazon en 10 voor Disney.
ze zoeken het maar lekker uit, als het goedkoper en makkelijker is, dan ga ik illegaal.
hbo 8 euro
sky 7 euro
disney 11 euro
prime 5 euro
videoland 5 euro
viaplay 16 euro
film1 10 euro
discovery 4 euro
nlziet 9 euro
npo 3 euro
apple 10 euro
en vast nog veel meer
bijna 100 euro p maand zoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Proostquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:56 schreef kree het volgende:
[..]
owh shit kijk je wel uit? t zal wel shitcoin zijn gezien de nummers?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
er is een achievement als iemand je overvalt voor 1 $quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:55 schreef MooieTop6 het volgende:
Wat is deze
Ik heb net 15 minuten geleden voor 2 miljoen aandelen gekocht, net op tijdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
precies dit dus. en wissel ik want doe er eentje per keer. maargoed het illegale met kodi enzo lokt. want niks meer mee te maken dan. kun je ze allemaal zien.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
netflix 8 euro
hbo 8 euro
sky 7 euro
disney 11 euro
prime 5 euro
videoland 5 euro
viaplay 16 euro
film1 10 euro
discovery 4 euro
nlziet 9 euro
npo 3 euro
apple 10 euro
en vast nog veel meer
bijna 100 euro p maand zoDo what you love, love what you do!![]()
het zijn ook de dingen als doctor who is voor de eerste seizoen op X te zien en de laatste 2 seizoenen op Y en nu gaat Y er niet mee verder dus het is maar de vraag waar de volgende seizoenen komenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
stargate-SG1 op amazon he al die seizoenen. die zijn het nog waard en amazon is goedkoopquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
het zijn ook de dingen als doctor who is voor de eerste seizoen op X te zien en de laatste 2 seizoenen op Y en nu gaat Y er niet mee verder dus het is maar de vraag waar de volgende seizoenen komenDo what you love, love what you do!![]()
zo rijk is voor niemand goed, ging vreemd terwijl hij getrouwd was, is gevraagd om mensen te helpen maar deed dat niet, behandeld zijn eigen personeel niet goed en ze mogen geen vakbond hebben, kleine bedrijven gaan ten onder door amazon, hij is nepo, hij heeft geen grip op de realiteit in zijn rijke bubbelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Ik weiger iets bij Amazon te kopenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Musk 2.0quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo rijk is voor niemand goed, ging vreemd terwijl hij getrouwd was, is gevraagd om mensen te helpen maar deed dat niet, behandeld zijn eigen personeel niet goed en ze mogen geen vakbond hebben, kleine bedrijven gaan ten onder door amazon, hij is nepo, hij heeft geen grip op de realiteit in zijn rijke bubbelIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Zoveel hebzucht man3Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik weiger iets bij Amazon te kopen![]()
nou doe ik sowieso mijn best om niet te bestellen en dingen in de stad te halen
beperkt het nutteloze kopen ook een beetjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb geen stad in de buurtquote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
nou doe ik sowieso mijn best om niet te bestellen en dingen in de stad te halen
beperkt het nutteloze kopen ook een beetje
Ja, wel in de buurt, maar geen zin om een dagdeel te besteden om iets kleins te kopenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
dacht dat jij in een dichtbevolkte provincie zatquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lolletje hier. Dom volk aan de telefoonquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Jawelquote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dacht dat jij in een dichtbevolkte provincie zatIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
de kat heeft net gepoept zoomies maar wil ook geaaid worden
gekkenhuisHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een kop om op te slaanquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hier wordt eindelijk weer gezellig gebolkt
Ja tochquote:
Bolk die MT6Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: