quote:
Welkom livelink en zorro.quote:

Ai.... dat is minder. Nog last van?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet het vanavond zonder bier doen. Heb sinds maandag een anti biotica kuurtje vanwege het trekken van een kies..

Welkom DJ11.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Net terug van een etentje, dat wat eerder was afgelopen dan ik had verwacht. Mooi op tijd voor Radio 49

Nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ai.... dat is minder. Nog last van?

Daar moest ik ook meteen aan denken, maar nee, helaas.quote:

Hopelijk was het wel gezellig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Net terug van een etentje, dat wat eerder was afgelopen dan ik had verwacht. Mooi op tijd voor Radio 49

Kreeg je dat preventief of omdat je klachten had?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet het vanavond zonder bier doen. Heb sinds maandag een anti biotica kuurtje vanwege het trekken van een kies..

Ah ja, dat is logisch.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja hoor, maar het begon vroeg (17:30 uur) dus was het ook vroeg afgelopen

quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:11 schreef livelink het volgende:
Saturdaynight at the movies?the radio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |