Nou ik ben inmiddels wel een beetje allergisch voor alles wat op Danny rijmtquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:59 schreef Ama het volgende:
Ik wil naar een concert van Danny Elfman. Hij heeft zoveel iconische muziek gemaakt voor films en series.![]()
Danny Elfman en Tim Burton samen is ook wel echt een gouden combinatie.
@Danny.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik ben inmiddels wel een beetje allergisch voor alles wat op Danny rijmt
Batman!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:59 schreef Ama het volgende:
Ik wil naar een concert van Danny Elfman. Hij heeft zoveel iconische muziek gemaakt voor films en series.![]()
Danny Elfman en Tim Burton samen is ook wel echt een gouden combinatie.
Morgen verse biefstukjes dusquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:04 schreef kwiwi het volgende:
Hoor de hele tijd een koe niezen onder het slaapkamerraam.
Jezus ik stik hier toch hard in mijn joint.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik ben inmiddels wel een beetje allergisch voor alles wat op Danny rijmt
Ongekendquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben nu voor een chocomel gegaan
Godverdomme eersteklas landverrader en er nog trots op ook he. Wauw.quote:
In gedachten denk je aan onze gevallen held @EttovanBelgie ?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben nu voor een chocomel gegaan
wat heeftie nou weer gedaan?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:07 schreef Ama het volgende:
[..]
In gedachten denk je aan onze gevallen held @:ettovanbelgie ?
Waar zie je me voor aan danquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverdomme eersteklas landverrader en er nog trots op ook he. Wauw.
Beter: wat heeft ie niet gedaan?quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:07 schreef Ama het volgende:
[..]
In gedachten denk je aan onze gevallen held @:ettovanbelgie ?
AI is toch wel grappig.. maar toch echt geen pensioen voor mij danquote:Based on our calculations you will die on: Saturday, 4th June 2050
You will live to be 64 years, XX months and XX days old!
Weet ik niet maar vast iets gezegd in POL of NWS. Of nou ja ik weet het wel zeker maar ik weet niet welke van twee.quote:
Nou dat valt ook wel mee hoor.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beter: wat heeft ie niet gedaan?
Op tijd zorgen dat je geld op is danquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
AI is toch wel grappig.. maar toch echt geen pensioen voor mij dan
Hij heeft mij geen topgozer genoemdquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beter: wat heeft ie niet gedaan?
welk geld?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op tijd zorgen dat je geld op is dan
En toch ben je zo aardig om eventjes erbij stil te staan terwijl je een slokje van je Chocomel neemt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft mij geen topgozer genoemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |