Dat klinkt echt als iets voor jou maar daarom weet je waarschijnlijk ook van het bestaan af.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
videogame museum in zoetermeer, en dan primark en flying tiger bezoeken
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Is nog niet te vroeg toch?
Heb je je reddingsvest al om @kwiwi?quote:Code rood in Alpengebied: lokaal meer dan 400 millimeter neerslag
Met name in het zuiden van Zwitserland komt het met bakken uit de hemel. Tot en met vrijdag wordt daar meer dan 400 millimeter neerslag verwacht, gelijk aan wat er normaal in een half jaar valt.
Door het krachtige lagedrukgebied dat het Alpengebied bereikt, ‘ontstaat er een zuidwestelijke stroming die gepaard gaat met zeer instabiele en vochtige lucht’, aldus Weeronline.
Maar dit is niet alleen maar een kerstfilm want je kan het ook prima rond Halloween kijken of gewoon het hele jaar.quote:
al dat water komt ook nog onze kant op?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je je reddingsvest al om @:kwiwi?
alleeen maar omdat ik het in zoetermeer ooit tegenkwamquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als iets voor jou maar daarom weet je waarschijnlijk ook van het bestaan af.
nooitquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
Is nog niet te vroeg toch?
Nee valt vooral in het zuiden van de Alpenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
al dat water komt ook nog onze kant op?
nooit as in: nooit te vroegquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze dan?
Dit juist het Halloween sfeertje.
Ik ken het ookquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als iets voor jou maar daarom weet je waarschijnlijk ook van het bestaan af.
Oh dan is het goed. Maar eigenlijk vind ik die laatste wel leuker maar ja die kent iedereen wel.quote:
Ben er klaar voor!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je je reddingsvest al om @:kwiwi?
Nightmare before christmas? Heb hem op dvd. Maar ik wilde hem vorig jaar weer eens kijken en ben toen snoeihard in slaap gevallen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:54 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Zei jij nou vorig jaar dat je die film nooit gezien had?
Oh jeetje zo lang duurt die niet eens.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nightmare before christmas? Heb hem op dvd. Maar ik wilde hem vorig jaar weer eens kijken en ben toen snoeihard in slaap gevallen.
Nou ik ben inmiddels wel een beetje allergisch voor alles wat op Danny rijmtquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:59 schreef Ama het volgende:
Ik wil naar een concert van Danny Elfman. Hij heeft zoveel iconische muziek gemaakt voor films en series.![]()
Danny Elfman en Tim Burton samen is ook wel echt een gouden combinatie.
@Danny.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik ben inmiddels wel een beetje allergisch voor alles wat op Danny rijmt
Batman!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:59 schreef Ama het volgende:
Ik wil naar een concert van Danny Elfman. Hij heeft zoveel iconische muziek gemaakt voor films en series.![]()
Danny Elfman en Tim Burton samen is ook wel echt een gouden combinatie.
Morgen verse biefstukjes dusquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:04 schreef kwiwi het volgende:
Hoor de hele tijd een koe niezen onder het slaapkamerraam.
Jezus ik stik hier toch hard in mijn joint.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik ben inmiddels wel een beetje allergisch voor alles wat op Danny rijmt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |