quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
AI is toch wel grappig.. maar toch echt geen pensioen voor mij dan
Is dat een berekening van SkyNet?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
AI is toch wel grappig.. maar toch echt geen pensioen voor mij dan
Er zijn ook mensen die judgement day overlevenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als iedereen hetzelfde antwoord krijgt...
Nou ik niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die judgement day overleven
Dat deed Bruce Almighty toch ook:quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als iedereen hetzelfde antwoord krijgt...
ja moest even heel erg hard lachen om mijn eigen grappen over @Dannyquote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:07 schreef Ama het volgende:
@:dr_flash Wat ben je nog laat wakker voor jou doen.
Zo hard dat je jezelf uit je slaap houdt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja moest even heel erg hard lachen om mijn eigen grappen over @:danny
En morgen ben k vrij
Moet kunnen, af en toequote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo hard dat je jezelf uit je slaap houdt.
Mijn hoofd ook nog nietquote:
dat is fijnquote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:27 schreef Karzai het volgende:
Moin het gaat de de goede kant op mijn open wonden, denk dat ik maandag wel weer aan het werk kan
Benen hebben geen orenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Benen moeten gewoon luisteren.
Alleen als ze niet open gaan hurhuequote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Benen moeten gewoon luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |