En hoe verklaren ze dan dat hij is verongelukt op een gestolen scooter?quote:In Zwitserse media komen nabestaanden van de jongen aan het woord, die ontkennen dat hij de scooter had gestolen
Het is al heel wat dat ze erover schrijven, dit wordt weer aan alle kanten onderdrukt in de feeds en de verslaggeving zelf. Kon verder bijna alleen maar dubieuze bronnen vinden.quote:
Het zijn onderhand al mannen.quote:
Is gewoon in het lokale nieuws.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat ze erover schrijven, dit wordt weer aan alle kanten onderdrukt in de feeds en de verslaggeving zelf. Kon verder bijna alleen maar dubieuze bronnen vinden.
Dit zouden de overleden persoon en de scooter zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:13 schreef Haags het volgende:
Waarschijnlijk is die scooter ook niet meer te redden. Dat is eigenlijk nog wel het ergste aan dit hele verhaal.
Die jongeren verdienen op die manier wel slechts kwaaije peren.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:15 schreef opgebaarde het volgende:
Gaan jongeren eindelijk eens naar buiten en doen ze aan lichaamsbeweging. Is het wéér niet goed nie
Ja, ik zou niet graag met die jongen willen ruilen nee. Die kan er waarschijnlijk ook niks aan doen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een groepje cultuurverrijkers op blankenjacht.
Zal ook wel weer de schuld van Wilders zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:27 schreef -river- het volgende:
Jammer, gaan ze Zwitserland nu ook al verpesten
"he wuz a good boi he dindu nuffin"quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En hoe verklaren ze dan dat hij is verongelukt op een gestolen scooter?
Typisch, 1 blanke daar en die moet weer ruzie zoeken hoorquote:
verdomme ik moest lachen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Typisch, 1 blanke daar en die moet weer ruzie zoeken hoor
Skill issuequote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:25 schreef vul_maar_in het volgende:
Zondag kwam een tiener om het leven, toen hij tijdens een achtervolging door politie de controle over zijn voertuig verloor. Hij botste tegen een garage en overleed ter plaatse.
Dat was die politicus.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:25 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, ik zou niet graag met die jongen willen ruilen nee. Die kan er waarschijnlijk ook niks aan doen.
Ik snap het niet helemaal. Die jongen overlijd door eigen toedoen, want waarom vlucht je? En dan komen er rellen? Is er wat meer informatie?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:25 schreef vul_maar_in het volgende:
In de Zwitserse stad Lausanne zijn voor de tweede nacht op rij rellen uitgebroken. De onrust volgt op een politieachtervolging waarbij een 17-jarige jongen op een gestolen scooter om het leven kwam.
De afgelopen nacht zouden ongeveer tweehonderd mensen, voornamelijk jongeren, bij de rellen betrokken zijn geweest, zegt de politie.
De jongeren zouden met molotovcocktails, vuurwerk en stenen hebben gegooid en onder meer prullenbakken in brand hebben gestoken.
Zeven arrestaties
De politie gebruikte waterkanonnen en traangas om de menigte onder controle te krijgen. Er zijn geen gewonden gemeld, wel werden zeven mensen gearresteerd.
Bloemen, kaarsen en foto's liggen op de plek waar de tiener omkwam.
Zondag kwam een tiener om het leven, toen hij tijdens een achtervolging door politie de controle over zijn voertuig verloor. Hij botste tegen een garage en overleed ter plaatse.
Nabestaanden
In Zwitserse media komen nabestaanden van de jongen aan het woord, die ontkennen dat hij de scooter had gestolen. Hij was volgens hen geen bekende van de politie.
Van zondag- op maandagnacht verzamelden zich ook zo'n honderd jongeren in de stad, volgens de politie. Ook toen werden prullenbakken in brand gestoken en werd een bus met vuurwerk beschadigd.
Bron: RTL.nl
NB: Schijnt ook nog een politicus mishandeld te zijn (Thibault Schaller) maar wacht op meer bronnen.
De jongen was zwart, nu hebben z'n gangsterrap vriendjes een reden om te rellen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:18 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal. Die jongen overlijd door eigen toedoen, want waarom vlucht je? En dan komen er rellen? Is er wat meer informatie?
Heel Europa zo langzamerhand.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:27 schreef -river- het volgende:
Jammer, gaan ze Zwitserland nu ook al verpesten
Je moet het positief bekijken. Hij had ook kunnen gaan gamenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:26 schreef HeatWave het volgende:
Het is overduidelijk de schuld van de eigenaar van de scooter, hoe durft die aangifte te doen bij depolitie
, nou is die arme jongen die ongetwijfeld net op het punt stond zijn leven te beteren, nog 1 scooter en dan stop ik, er niet meer.
Volkomen terecht dat men boos is, roekeloos gedrag van die eigenaar en de politie.
Zoiets?.
Kaasfondue mag niet koud worden natuurlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:32 schreef Aether het volgende:
Die jongen was bezig zijn bestelling Zwiterse kaas van just-eat.ch op tijd te bezorgen, komt de Polizei hem opjutten.
Ik snap dat ook niet. Als het na al die voorvallen nou nog steeds niet duidelijk is dat je beter gewoon kunt stoppen, en zeker als je inderdaad niks te verbergen hebt..quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:35 schreef TAmaru het volgende:
Maar of die scooter nu gestolen was of niet, waarom vluchten van de politie?
Hetzelfde had ik met de driewieler van mijn nichtje, dat zal ze leren!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:30 schreef vul_maar_in het volgende:
Toen mijn maat op de rollerbank moest en een boete kreeg zijn we ook flink losgegaan weet ik nog wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |