abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218623978
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat sluit ik zeker niet uit.

Zoals gezegd: wat dit soort dingen betreft is de VS gewoon heel anders dan Europa.
Dat klopt, het is daar veel normaler om ambtenaren te wisselen bij een machtswissel.
Vandaar dat ik die hele grote reacties door de Europese bril niet goed snap.
De democraten gooien er ook eerst ras-republikeinen uit.
Vakman pur sang
pi_218625037
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 16:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zoals gezegd: de reden hier is op zich logisch, mits het waar is.

Ik kan er niet over oordelen.
Het probleem is natuurlijk dat Trump iedereen die zijn voeten niet kust vals beschuldigt van van alles en nog wat. Als Trump iemand beschuldigt, kun je er wel van uitgaan dat het niet waar is.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_218626671
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:30 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dat je niet zo heel veel van de situatie weet blijkt wel inderdaad.
Aldus degene die meent dat je op een vervolgingsbeslissing van de OvJ moet wachten…
pi_218632797
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Aldus degene die meent dat je op een vervolgingsbeslissing van de OvJ moet wachten…
De BBC wil het je wel even uitleggen hoor:
https://www.bbc.com/news/articles/cedvj2d5538o
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_218633440
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 17:40 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Als je over die vrouw gaat lezen is het niet alleen een democraat maar ook een echte activist uit de woke hoek. Door Biden op de plek gezet op basis van de NGO acties ipv de financiële knowhow.
This is again absolute bollocks coming from you. Ze lijkt me eerder meer dan gekwalificeerd voor die functie. Maar je wilt het net zoals trumpie maar weer eens politiseren. Omdat, waarom eigenlijk? Vrouw? Kleurtje? Beide?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_218636472
Trump Fires Member of Board That Approves Railroad Mergers

Robert E. Primus received an email from the White House terminating his position, but he said he would continue his duties.

[ Bericht 99% gewijzigd door Kijkertje op 30-08-2025 23:34:04 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_218636716
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 18:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nou, zeg dat wel. Ben zo benieuwd naar de komende verkiezingen daaro.
Nog 3 jaar
Volgend jaar de midterms. Dat kan al een hoop schelen.

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_218636983
weg

[ Bericht 21% gewijzigd door Kijkertje op 31-08-2025 01:23:03 ]
pi_218637489
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 17:35 schreef Monolith het volgende:

[..]
De BBC wil het je wel even uitleggen hoor:
https://www.bbc.com/news/articles/cedvj2d5538o
Nog afgezien van dat de BBC bestaat uit journalisten ipv juristen: er staat niet wat jij kennelijk denkt dat er staat.
pi_218637602
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 16:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zoals gezegd: de reden hier is op zich logisch, mits het waar is.

Ik kan er niet over oordelen.
Ik kan me niet voorstellen dat Trump, of Amerika, veel problemen heeft met hypotheekfraude.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_218637661
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 18:33 schreef Barbusse het volgende:

Ze lijkt me eerder meer dan gekwalificeerd voor die functie.
Ze lijkt..
Fout denk ik.
Ze zit daar alleen maar om schade aan te brengen aan de republikeinen. Dus wordt ze ontslagen.

Maar hey, dat is de echte wereld. Inde VS heeft een hogere functie in de staat een hoge politieke richting, na elke 4 jaar moet je dan maar afwachten of het jouw partij is die wint of je eigen activisme uitschakelen en braaf luisteren.
Als ze zo goed is heeft ze toch direct werk weer?
Vakman pur sang
pi_218637826
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 08:51 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ze lijkt..
Fout denk ik.
Ze zit daar alleen maar om schade aan te brengen aan de republikeinen. Dus wordt ze ontslagen.

Maar hey, dat is de echte wereld. Inde VS heeft een hogere functie in de staat een hoge politieke richting, na elke 4 jaar moet je dan maar afwachten of het jouw partij is die wint of je eigen activisme uitschakelen en braaf luisteren.
Als ze zo goed is heeft ze toch direct werk weer?
Waarschijnlijk wil ze niet meewerken aan de vernietiging van de VS, maar het land en het volk juist beschermen tegen Trump. Wat mij betreft is dat niet fout, maar goed.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_218638041
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 08:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Trump, of Amerika, veel problemen heeft met hypotheekfraude.
Dat zijn motief niet zuiver is kan ik mij goed voorstellen.

Heel simpel: de VS heeft een institutioneel corrupt systeem die veel machtiger is dan het democratische systeem. Dat is het probleem. Niet per sé welk poppetje er op dit moment misbruik van maakt.

Veel belangrijker nog is dat ook Europa meer en meer beweegt in deze richting. En dat schijnen we allemaal ok te vinden.
pi_218638088
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:15 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Waarschijnlijk wil ze niet meewerken aan de vernietiging van de VS, maar het land en het volk juist beschermen tegen Trump. Wat mij betreft is dat niet fout, maar goed.
Dat zou kunnen maar in de echte wereld bepaalt de zittende president
Vakman pur sang
pi_218638912
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat zou kunnen maar in de echte wereld bepaalt de zittende president
De fed is politiek onafhankelijk. Trumpie kan jou of mij ook niet ontslaan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_218638982
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
een institutioneel corrupt systeem die veel machtiger is dan het democratische systeem.
Een institutioneel corrupt systeem dat.
pi_218653894
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dus niet haha
Vakman pur sang
pi_218654651
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:26 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Een institutioneel corrupt systeem dat.
Wil je nou een sticker?
pi_218654769
quote:
10s.gif Op maandag 1 september 2025 20:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wil je nou een sticker?
Reageer je altijd zo als iemand je op een foutje wijst?
pi_219817308
quote:
De nieuwe stappen van de regering-Trump richting Federal Reserve-baas Jerome Powell en de centrale bank zorgen voor geschokte reacties. In de Amerikaanse politiek, zowel vanuit Democratische als Republikeinse zijde, is afkeuring uitgesproken.

Zondag zei Powell dat de regering-Trump had gedreigd met een strafrechtelijke aanklacht en de Fed dagvaardingen had gestuurd over zijn getuigenis voor het Congres afgelopen zomer.

Die getuigenis ging over een renovatieproject van een gebouw van de Fed, waarvan Trump vindt dat de kosten te hoog zijn. Maar volgens Powell gaat het om een 'voorwendsel' om druk uit te oefenen op de centrale bank om de rentetarieven te verlagen.

,,Als er nog enige twijfel bestond of adviseurs binnen de Trump-regering actief proberen de onafhankelijkheid van de Federal Reserve te beëindigen, dan zou die nu weggenomen moeten zijn", zei de Republikeinse senator Thom Tillis. Hij is lid van de senaatscommissie die toezicht houdt op de Amerikaanse centrale bank.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ndensleeen~aee50bd8/
Hij probeert dus ook de andere FED bestuurders die tegen zijn verlaging van de rente zijn te ontslaan. En als dat niet lukt dan probeert hij hen veroordeeld te krijgen met zelfverzonnen aanklachten.

twitter

[ Bericht 15% gewijzigd door voetbalmanager2 op 12-01-2026 13:51:01 ]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_219817339
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]
In theorie ja, er zijn in de praktijk natuurlijk manieren om het beleid te manipuleren. Zelfde met het juridische systeem daar. Het is zo fraudegevoelig als wat.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')