abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219159325
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 08:56 schreef TLC het volgende:
Ik zag dat de (Amerikaanse) Sesamstraat op Netflix komt :D _O_
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Miss 200.000.000! vrijdag 31 oktober 2025 @ 17:14:08 #252
367000 roos94
pi_219159449
Ik vond de film Trap (2024) heel leuk. Zie ik online allemaal vernietigende recensies. _O- _O- _O- nouja...
pi_219162615
#latetotheparty

K-pop demon hunters was geinig :@
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 23:50:48 #254
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_219163926
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:14 schreef roos94 het volgende:
Ik vond de film Trap (2024) heel leuk. Zie ik online allemaal vernietigende recensies. _O- _O- _O- nouja...
Heb ik ook wel eens. Ik vond 'God is a Bullet" een geweldige film, maar blijkbaar ben ik een van de weinigen als ik zo eens op IMDb kijk. :P
pi_219164966
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All I Need for Christmas - Canada 2024 AL 1:24 uur | Comedy, Familiefilm, Feelgood, Romantisch
Tijdens de kerst ontmoet een muzikant die het moeilijk heeft in de digitale wereld, een tech-ondernemer met een tegenovergestelde visie, totdat hun verschillen hen samenbrengen.

The Angry Birds Movie - VS 2016 6 1:38 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm
De humeurige Red moet een cursus woedebeheersing volgen. Als de biggen het eiland binnenvallen, leert hij de andere vogels om hun woede te uiten en wordt hij een held.

Christmas Under the Lights - Canada 2024 AL 1:24 uur | Drama, Feelgood, Romantisch
Emily helpt haar broer met de kerstmarkt die hun overleden moeder voorheen organiseerde en maakt met zijn charismatische vriend een magische lichtshow.

Evolution - VS 2001 12 1:41 uur | Comedy, Sci-Fi
Als twee professors geologie aan een volksuniversiteit microscopische buitenaardse levensvormen ontdekken op een meteoriet, bemoeien het leger en de overheid zich ermee.

Flatliners - VS 2017 16 1:50 uur | Drama, Psychologisch, Sci-Fi, Thriller
Een groep geneeskundestudenten onderzoekt of er leven na de dood is door hun hart tijdelijk te laten stoppen, maar het experiment heeft angstaanjagende bijwerkingen.

Gridiron Gang - VS 2006 12 2:05 uur | Drama
In dit aangrijpende drama hoopt een reclasseringsambtenaar in een detentiekamp voor jeugdige delinquenten jonge gevangenen om te kneden tot een succesvol footballteam.

Haul Out the Holly - VS 2022 AL 1:24 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Na een relatiebreuk keert een redacteur terug naar haar stadje en doet ze met tegenzin mee aan de strak geplande kerstfestiviteiten die zijn georganiseerd door haar jeugdvriend.

Haul Out the Holly: Lit Up - VS 2023 AL 1:26 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Evergreen Lane bereidt zich opnieuw voor op een vrolijke kerst, maar als er een familie van feestelijke influencers komt wonen, ontstaat er een minder leuke concurrentiestrijd.

Hotel Sinestra - Nederland 2022 6 1:24 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm
Ava is boos en wenst de volwassenen in haar hotel weg met magie. Te laat realiseert ze zich dat kinderen ouders nodig hebben! Ze moet ze terughalen vóór Kerstmis, maar hoe?

Hunt for the Wilderpeople - Nieuw-Zeeland 2016 12 1:41 uur | Boek, Comedy, Drama
Een wilde tiener en de chagrijnige man van zijn overleden pleegmoeder verdwalen in de wildernis nadat de sociale dienst heeft gedreigd om de jongen uit huis te plaatsen.

Jack Reacher - VS 2012 12 2:11 uur | Actie, Boek, Misdaad
Als een sluipschutter wordt opgepakt, roept deze de hulp in van ex-militair Reacher. Hij en de advocaat van de sluipschutter duiken in de zaak en stuiten op een complot.

Jack Reacher: Never Go Back - VS 2016 12 1:59 uur | Actie, Boek, Misdaad
Als Jack Reacher hoort dat een vriendin wordt beschuldigd van moord, denkt hij een groot complot op het spoor te zijn. Al snel moet hij, net als zij, op de vlucht slaan.

Kill Bill: Vol. 1 - VS 2003 16 1:50 uur | Actie, Misdaad
Een huurmoordenaar wordt neergeschoten door haar meedogenloze werkgever Bill en andere leden van hun elitegroep huurmoordenaars. Maar zij overleeft en wil wraak nemen.

Kill Bill: Vol. 2 - VS 2004 16 2:17 uur | Actie, Misdaad
In het tweede deel van Quentin Tarantino's actiethriller wil The Bride Budd, Elle Driver en natuurlijk Bill zelf vermoorden.

Money Monster - VS 2016 12 1:39 uur | Drama, Misdaad, Psychologisch, Thriller
Als een presentator van een beleggingsprogramma live op tv wordt gegijzeld door een normale man die alles door hem heeft verloren, breekt een schandaal uit.

No Good Deed - VS 2014 16 1:23 uur | Misdaad, Psychologisch, Thriller
Een toegewijde moeder die een knappe vreemdeling wil helpen, komt terecht in een gijzelingssituatie wanneer blijkt dat de man een gevaarlijke, ontsnapte gevangene is.

Our Holiday Story - Canada/VS 2024 AL 1:24 uur | Comedy, Romantisch
Terwijl hun dochter en haar vriend op bezoek komen voor de feestdagen, vertelt een koppel hoe ze allebei onbewust verliefd werden op hun grootste rivaal.

De gelaarsde kat - VS 2011 6 1:30 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm
De legendarische kat trekt met zijn vrienden Humpty Dumpty en Kitty Poezelpootje naar het land van de Reuzen op een zoektocht naar zijn grootste schat: de Gouden Gans.

Sense and Sensibility - VK 1995 AL 2:16 uur | Boek, Drama, Romantisch
Na de dood van hun vader worden drie zussen geconfronteerd met armoede. Ze zijn verplicht een beroep te doen op de vrijgevigheid van anderen.

Shrek - VS 2001 6 1:30 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm, Satire
Als een prinses uit de klauwen van een vuurspuwende draak gered moet worden, trekt Shrek met zijn grapjas van een ezel ten strijde.

Shrek 2 - VS 2004 AL 1:32 uur | Avontuur, Boek, Familiefilm
Shrek en Fiona zijn terug in Far Far Away en laten weten dat ze gaan trouwen. Maar Droomprins is daar niet blij mee en broedt op een sinister plan.

Shrek the Third - VS 2007 6 1:33 uur | Avontuur, Boek, Comedy, Familiefilm
Net als Shrek hoort dat hij vader wordt, moet hij samen met Ezel en Kat op avontuur om een troonopvolger voor het koninkrijk te vinden.

Shrek - Voor eeuwig en altijd - VS 2010 6 1:33 uur | Avontuur, Boek, Comedy, Familiefilm
Shreks wereld komt op zijn kop te staan als hij een deal sluit met Repelsteeltje. Kunnen Ezel, Fiona en de Gelaarsde Kat hem helpen alles terug te draaien?

De Smurfen - VS 2011 6 1:42 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm
Als de boze tovenaar Gargamel probeert de Smurfen gevangen te nemen, vluchten ze weg uit hun dorp in het bos, gaan door een toverpoort en stranden in New York.

De Smurfen 2 - VS 2013 6 1:44 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm
Boze tovenaar Gargamel blijft proberen om de magische kracht van de Smurfen, de Smurfessentie, te benutten en creëert een paar Smurfachtige wezens, de Stouterds.
pi_219173184
Boots was echt top, mooie mix van drama en humor, goede verhaallijnen met mooie diversiteit aan karakters. Wel benieuwd of er een seizoen 2 komt (zal wel gezien de climax) maar ben bang dat we een van de sleutelfiguren dan niet meer gaan zien en da's toch jammer. -O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Spellchecker zaterdag 1 november 2025 @ 23:59:41 #257
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zondag 2 november 2025 @ 21:41:49 #258
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_219180205
Amsterdam Empire was prima. ^O^
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_219180842
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 23:59 schreef maily het volgende:
Legenden _O_ ^O^
Ja was goed he
*O*

Il Mostro ook!
pi_219181279
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dr.Seuss' De Fnuiken - VS 2025 6 0:57 uur - Netflix Original | Kinderserie
Er ontstaat een onverwachte vriendschap tussen twee jonge Fnuiken op een eiland met mooie stranden in deze heerlijke muzikale special die zich afspeelt in de wereld van Seuss.

In Waves and War - VS 2025 12 1:48 uur | Documentaire
In deze documentaire richten drie voormalige Navy SEALs met oorlogstrauma's hun hoop op een onverwachte genezingswijze: psychedelische therapie.

The Last Airbender - VS 2010 9 1:44 uur | Actie, Avontuur, Familiefilm, Fantasie, Sci-Fi
De laatste nazaat van een lijn Luchtstuurders moet de vier elementen leren beheersen om de Vuurnatie te trotseren en de vrede in zijn door oorlog verscheurde wereld te herstellen.

Seriously Single - Zuid-Afrika 2020 12 1:47 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Haar ongebonden, beste vriendin moedigt haar aan om haar vrijgezellenbestaan te omarmen. Maar deze vrouw snakt naar verbinding en kan haar laatste relatie niet vergeten.
pi_219185155
quote:
14s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 22:42 schreef Seven. het volgende:
A House of Dynamite is best goed! De spanning in het Witte Huis en op een legerbasis neemt toe als een atoombom afgevuurd wordt op Amerika. Mooie uiteenzetting van de menselijke reacties van diegenen die deze crisis zien ontvouwen en het hoofd moeten bieden.

Idris doet het OK maar dit is niet zijn beste film ooit. Wie zijn rol echt heel overtuigend neerzet is Gabriel Basso. Hij vertolkt de onervaren en klungelende Baerington echt tenenkrommend goed!

Wat de film natuurlijk wel goed doet, is het inspelen op de tijdgeest. De nucleaire dreiging neemt toe en juist omdat de respons op een crisis best banaal en heel menselijk neergezet wordt, is het een interessante blik op een 'stel dat' scenario. Aan het eind van de film kun je je afvragen wat je zelf zou kiezen op basis van de beschikbare informatie. Op wiens advies baseer je je besluit? Voor mezelf weet ik het wel!

Geen topfilm en verre van een standaard rampenfilm (als liefhebber van dat genre had ik graag totale verwoesting gezien), maar zeker wel de moeite om te kijken.
Ik vond dit persoonlijk wel een topfilm!
SPOILER
Had ook het gevoel in de verschillende perspectieven toch steeds wat meer te zien. Ik had echt zweethandjes de hele film lang. :') Acteerwerk vond ik van iedereen wel sterk, niet het beste ever maar wel echt degelijk.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  Spellchecker maandag 3 november 2025 @ 19:15:30 #262
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  maandag 3 november 2025 @ 19:37:26 #263
277627 Seven.
We are Borg.
pi_219186681
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 15:46 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]
SPOILER
Had ook het gevoel in de verschillende perspectieven toch steeds wat meer te zien. Ik had echt zweethandjes de hele film lang. :') Acteerwerk vond ik van iedereen wel sterk, niet het beste ever maar wel echt degelijk.
SPOILER
Resistance is futile.
pi_219187083
@kree
succes
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219187212
quote:
99s.gif Op maandag 3 november 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
@:Kree
succes
haha ook hier, nouja mss oke deze ff te volgen, hoewel ik denk zeg Netflix weer ff op, te weinig gewoon wat me onwijs boeit.

De docu's soms nog wel trouwens.
Do what you love, love what you do!
pi_219188841
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 08:35 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Trailers
A House of Dynamite - VS 2025 12 1:55 uur - Netflix Original | Drama, Intellectueel, Thriller
Wanneer een raket van onbekende herkomst wordt afgevuurd op de Verenigde Staten, begint een race om te bepalen wie verantwoordelijk is en hoe men moet reageren.
Ik vond hem fantastisch!

Maar het einde!!! :o :o :o _O_
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Miss 200.000.000! dinsdag 4 november 2025 @ 00:15:38 #267
367000 roos94
pi_219188911
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 15:46 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_219189482
Abigail - VS 2024 16 1:49 uur | Horror
Een criminele bende ontvoert een jonge ballerina en houdt zich vervolgens schuil in een oud landhuis. Maar naarmate de nacht vordert, is de vraag wie er écht in de val zit.

Leanne Morgan: Unspeakable Things - VS 2025 AL 1:05 uur - Netflix Original | Stand-up comedy
Met zuidelijk Amerikaanse charme praat Leanne Morgan openhartig over allerlei onderwerpen, van het geheim van een lang huwelijk tot de eerste en laatste keer dat ze CBD probeerde.

Squid Game: The Challenge - VS S02 2025 12 - Netflix Original | Reality
In deze realityserie geïnspireerd op 'Squid Game' ondergaan 456 spelers de ultieme test voor een prijs van maar liefst 4,56 miljoen dollar.

What Happens Later - VS 2023 12 1:44 uur | Boek, Comedy, Romantisch
Twee exen lopen elkaar tegen het lijf op een regionaal vliegveld nadat hun vluchten worden omgeleid en pakken de emotionele bagage van hun relatie uit.
pi_219191380
Weeds - VS S01-S08 2012 16 | Comedy, Duister, Offbeat
Een moeder verkoopt marihuana aan haar rijke buren zodat ze na het plotselinge overlijden van haar man haar comfortabele leven kan voortzetten.
pi_219196218
A Time to Kill - VS 1996 16 2:29 uur | Boek, Drama, Thriller
Een advocaat uit een kleine stad verdedigt een zwarte vader die terechtstaat in Mississippi omdat hij wraak heeft genomen op de witte mannen die zijn dochter bruut aanvielen.

Heweliusz - Polen Miniserie 2025 12 - Netflix Original | Drama
Na een ramp met een veerboot zoekt de kapitein, die geen dienst had, naar antwoorden en gerechtigheid voor de slachtoffers en de nabestaanden.

Simplemente Alicia | Just Alice - Colombia S01 2025 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Alicia wordt verscheurd door twee liefdes en trouwt stiekem met een bekende schrijver en een voormalige priester. Hoe lang kan zij haar liefde, leugens en dubbelleven volhouden?
  Miss 200.000.000! woensdag 5 november 2025 @ 09:14:54 #271
367000 roos94
pi_219196832
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 november 2025 08:15 schreef Aether het volgende:
Abigail - VS 2024 16 1:49 uur | Horror
Een criminele bende ontvoert een jonge ballerina en houdt zich vervolgens schuil in een oud landhuis. Maar naarmate de nacht vordert, is de vraag wie er écht in de val zit.

Leanne Morgan: Unspeakable Things - VS 2025 AL 1:05 uur - Netflix Original | Stand-up comedy
Met zuidelijk Amerikaanse charme praat Leanne Morgan openhartig over allerlei onderwerpen, van het geheim van een lang huwelijk tot de eerste en laatste keer dat ze CBD probeerde.

Squid Game: The Challenge - VS S02 2025 12 - Netflix Original | Reality
In deze realityserie geïnspireerd op 'Squid Game' ondergaan 456 spelers de ultieme test voor een prijs van maar liefst 4,56 miljoen dollar.

What Happens Later - VS 2023 12 1:44 uur | Boek, Comedy, Romantisch
Twee exen lopen elkaar tegen het lijf op een regionaal vliegveld nadat hun vluchten worden omgeleid en pakken de emotionele bagage van hun relatie uit.
Wat een kutfilm is Abigail. Man man man. Halverwege gestopt.
pi_219196851
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 november 2025 13:48 schreef Aether het volgende:
Weeds - VS S01-S08 2012 16 | Comedy, Duister, Offbeat
Een moeder verkoopt marihuana aan haar rijke buren zodat ze na het plotselinge overlijden van haar man haar comfortabele leven kan voortzetten.
Die ga ik nog eens kijken, vond ik heel vermakelijk destijds.
pi_219196878
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 09:14 schreef roos94 het volgende:

[..]
Wat een kutfilm is Abigail. Man man man. Halverwege gestopt.
Niet gezien, maar staat blijkbaar op 1e plaats in de top 10?
pi_219197867
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 21:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Amsterdam Empire was prima. ^O^
Ja, vond het wel beter worden na aflevering 1 en 2. Zeker ruimte voor een vervolg zo aan het einde te zien.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219197872
Begonnen aan season 2 van Squid Game The Challenge. Wel erg leuk, Big Brother on steroids en heel veel dynamiek. Goed om te lezen dat seizoen 3 ook al is besteld.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')