betrouwbaar en politici gaat niet samenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar niemand wil meer met het samenwerken. Heeft laten zien dat hij echt volstrekt onbetrouwbaar is.
Over het algemeen niet neequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
betrouwbaar en politici gaat niet samen
Ik ga met mijn zus een weekje naar Lefkas, zin in.quote:
ahh lekker. Heel veel plezier en een goede reis!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga met mijn zus een weekje naar Lefkas, zin in.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:07 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb liever Schoof![]()
En goedemorgen ☕️
Mijn parkiet wil ook mee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel plezier!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Veel plezier!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een keer met m'n zus geweest. Leuk! Veel plezier.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben verder niet verkouden ofzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:25 schreef pullup het volgende:
Gezondheid.
Net even naar wielrennen gekeken maar deze ronde v Spanjewil niet echt op gang komen
Ja idd saai .. Visma had geen zin in vandaagquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:25 schreef pullup het volgende:
Gezondheid.
Net even naar wielrennen gekeken maar deze ronde v Spanjewil niet echt op gang komen
Is al klaar. Het had een mooie Pyreneeën etappe moeten zijn maar er gebeurde gewoon nietsquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben verder niet verkouden ofzo
Waarom kijk je? Wilde je graag een dutje doen?
Volgende keer gewoon zelf daar gaan fietsen weerquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Is al klaar. Het had een mooie Pyreneeën etappe moeten zijn maar er gebeurde gewoon niets
Hier heb ik een lekker zonnetje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:43 schreef pullup het volgende:
Waar was die code oranje als je het nodig hebt![]()
![]()
Het regende net veel harder dan gisteren
Hier ook alquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:43 schreef pullup het volgende:
![]()
* pullup slingert buienradar aan in de hoop dat er een wolk des doods op den Haag afsteventquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier heb ik een lekker zonnetje.
Minstens code paars toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:43 schreef pullup het volgende:
![]()
Soort stilte voor de storm, als ik zo in bed stap komt er een helse onweersbui wraak nemen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:51 schreef pullup het volgende:
Die dikke daar zuidwest van jullie komt er vast nog aan![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |