Nee. Het smaakt nergens naar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel een koopje ja![]()
Is het qua smaakproef eventueel blind herkenbaar?
Heb zelf geen Aldii nde buurt dus koop dat nooit
Ik vond het niet zo indrukwekkendquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel een koopje ja![]()
Is het qua smaakproef eventueel blind herkenbaar?
Heb zelf geen Aldii nde buurt dus koop dat nooit
Tentje in de tuinquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En van dat statiegeld kunnen we elk jaar op vakantie gaan
Ja, voor als we nog een eiland dicht bij huis zoeken...quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gezellig een weekendje kramperen in Kanaleneiland?
Neem gewoon heineken, zelfde rioolwaterquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:35 schreef pullup het volgende:
Duidelijk geen Schultenbrau dus, daar helpt geen Chantal tegenop
Maak je nog weleens zo'n mysterybox? Altijd leuk om te zien wat er dan weer uit voortkomtquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo indrukwekkend![]()
Ik had het gekocht voor een mystery box voor @:DomnivoorDie moest daar serieus ook nog mee gaan koken
Vanaf komende maandag komen er weer echte mysteryboxen, iedere dag op tvquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
Maak je nog weleens zo'n mysterybox? Altijd leuk om te zien wat er dan weer uit voortkomt
Ik niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
Er zit van hier niemand in Arnhem toch?
Dat was alleen Willeke en familie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
En van een beetje geld van Ome Jan?
ben je weer lekker thuis eend?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was alleen Willeke en familie.
Een paar haalde je er wel uit:D Maar verder natuurlijk lastig inderdaad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:50 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb wel eens blind bier geproefd, gewone pils van bekende merken. Dat was nog best lastig.
Geloof het niet neequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ook, was idd niet makkelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:50 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb wel eens blind bier geproefd, gewone pils van bekende merken. Dat was nog best lastig.
Pepsi is zo vieschquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Een paar haalde je er wel uit:D Maar verder natuurlijk lastig inderdaad.
Pepsi of Coke is geen enkel probleem
Alweer 1,5 week.quote:
Mooi Zo!quote:
De volgende keer is Domni weer aan de beurt om er een voor mij samen te stellen, waar ik mee mag gaan kokenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
Maak je nog weleens zo'n mysterybox? Altijd leuk om te zien wat er dan weer uit voortkomt
Masterchef?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanaf komende maandag komen er weer echte mysteryboxen, iedere dag op tv
Vinden wij hier allemaal leuk om mee te lezenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De volgende keer is Domni weer aan de beurt om er een voor mij samen te stellen, waar ik mee mag gaan kokenWe doen het om-en-om.
Hij had er al wat voor in huis gehaald, maar dat hadden de muizen opgevreten![]()
Ik laat het je wel weten wanneer we weer zo'n box doen
Dat is leuk om te horenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
Vinden wij hier allemaal leuk om mee te lezen![]()
oei .....quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
Australiaquote:
Dat is de leukstequote:
Dat is de enige wat mij betreft.quote:
Allemaal in quarantaine en een hek om Arnhem heen zeg ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:11 schreef maily het volgende:
[..]
oei .....
Uitbraak besmettelijke tuberculose in Arnhem; vooral in drugscircuit, ook daklozen getest
Arnheim zerstörenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Allemaal in quarantaine en een hek om Arnhem heen zeg ik
Die ken ik dan weer niet. Het zijn altijd dezelfde landen die ze hier uitzenden.quote:
Die zenden ze op de Spaanse TVE uit , volgens mij ook te volgen op het intenationale kanaal .. Maandagavond meestal ...quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet. Het zijn altijd dezelfde landen die ze hier uitzenden.
Kunnen ze nog meer pillen slikkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:11 schreef maily het volgende:
[..]
oei .....
Uitbraak besmettelijke tuberculose in Arnhem; vooral in drugscircuit, ook daklozen getest
Net zoals jij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:01 schreef RedShoe het volgende:
Dat TBC steekt altijd weer de kop op.
quote:
Nee jij danquote:
Kunnen we slapen?💤quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
And with that, the yesterday season came to an end
De volgende keer maak ik het wat moeilijkerquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
Vinden wij hier allemaal leuk om mee te lezen![]()
Geen idee, kan je dat?quote:
Nee, lukt niet.quote:
Weer die keuzequote:
Niks voor mijquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 01:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weer die keuze
Al kan je beter gaan meefeesten
Een stuk zeep erbij stoppenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De volgende keer maak ik het wat moeilijker
Die staan zo dicht naast elkaar dat ze de hoopjes blad en rommel kunnen doorgevenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:28 schreef Domnivoor het volgende:
Ondertussen in Washington DC…
[ afbeelding ]
Wie zijn ze?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:41 schreef RedShoe het volgende:
Partyhard![]()
Ze hebben er mooi weer bij.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:28 schreef Domnivoor het volgende:
Ondertussen in Washington DC…
[ afbeelding ]
Die ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
Je zat toch maar Amerikaan zijn,
wat moet je je nu dan schamen
Tenzij je republikein bent natuurlijk
Helaas ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:33 schreef pullup het volgende:
Vind overigens dat wij zelf ook een stel mafklappers zijn met wat er nu in onze regering zit/zat.
De feestende massa in de stad.quote:
Erger dan dit heb ik niet meegemaakt in mijn levenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:33 schreef pullup het volgende:
Vind overigens dat wij zelf ook een stel mafklappers zijn met wat er nu in onze regering zit/zat.
Jij ook al niet?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Erger dan dit heb ik niet meegemaakt in mijn leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |