O dan moet ik daar maar even gaan glurenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 07:15 schreef pullup het volgende:
De birdies zijn achtergebleven in het vorige topic
Morguhquote:
Snel typen dusquote:
Hij doet het weerquote:
Het blijft verspilling, raar volk die Spanjaarden.quote:
Die komen ook net iets harder aanquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:44 schreef engine het volgende:
Als tomaat liefhebber had ik eerder komkommers genomen voor zoiets.
Jaquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die komen ook net iets harder aan
Eerst invriezenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die komen ook net iets harder aan
De Willem Barentsz toch? Is die de rest van het jaar daar ook te bezichtigen?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:35 schreef RedShoe het volgende:
Hij ligt weer veilig in zijn thuishaven.
[ afbeelding ]
Maar uh, die roofkunst,quote:
In het stormseizoen verplaatsten ze hem naar een binnenhaven. Dan kan je hem ook niet meer bezoeken volgens mij.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:34 schreef pullup het volgende:
[..]
De Willem Barentsz toch? Is die de rest van het jaar daar ook te bezichtigen?
Hawkeye?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In het stormseizoen verplaatsten ze hem naar een binnenhaven. Dan kan je hem ook niet meer bezoeken volgens mij.
Waarom krijgt schoof hiervan de schuld?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:08 schreef Domnivoor het volgende:
Het lijflied van het kabinet Schoof![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik ga Schoof niet de schuld geven. Het ligt aan de coalitiepartijen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom krijgt schoof hiervan de schuld?
Dit is de teringzooi van de pvv
Ik zag toch vanmiddag dat peroxidestukstront alle schuld van zich afschuivenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ga Schoof niet de schuld geven. Het ligt aan de coalitiepartijen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh, die roofkunst,
ga je die wel terugbrengen,
of moeten we je 'laten helpen'?
Dacht ik al jaquote:
Ik ga het hem niet nadoen.quote:
Waarom niet? Jij hebt grote voordelen in dit gevalquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga het hem niet nadoen.
Verwar je mij nu niet met @D. ?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:19 schreef pullup het volgende:
https://i.gyazo.com/ae0a47e36d0cd137130c82a9959c508e.jpg
Helaas @:domnivoor
Ik kom regelmatig in Venray maar weet niet waar het over gaat.quote:
Wel jammer als het echt ophoudt, toch wel een iconisch Utrechts broodjequote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:39 schreef pullup het volgende:
Even aangepast![]()
https://bsky.app/profile/adutrecht.bsky.social/post/3lxfj3obk232e
En hoe vaak at je er 1?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel jammer als het echt ophoudt, toch wel een iconisch Utrechts broodje
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig in Venray maar weet niet waar het over gaat.
In een heel ver verleden een keer 1 gehadquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |