Oow ik dacht door seks waarbij de voortplantingsdoelstelling ontbrak ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Baarmoederhalskanker komt immers van PCR teststokjes die te ver door zijn geduwd
Nee dat is duidelijk een fabel om je naar de teststraat te krijgen. Dat lijkt me logischquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik dacht door seks waarbij de voortplantingsdoelstelling ontbrak ?
Chemtrail in de vagijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Baarmoederhalskanker komt immers van PCR teststokjes die te ver door zijn geduwd
Vlokkige strepen van chemicaliën in de luchtquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:33 schreef Molo het volgende:
Ik moet helaas opbiechten dat dergelijke voorzieningen hier ook in de speciale 'bingo-tas' klaarhangen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zaten daar met een paar honderd mensen. De meesten hadden speciale stiften, of zelfs hele etuis vol. Mensen hadden ook tassen vol snacks meegenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:38 schreef AnneX het volgende:
Hoe dan ook…hierboven staat wel een opsomming van situaties als spoofing etc. waarvoor men waakzaam moet zijn.
Wat er van de week gebeurde:Zeker als je ouder wordt, gewoon nergens aan meedoen wat geld kost of je gegevens vraagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel te tricky om te checken daar a la minute.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Eerlijk? Ik zie de lol er wel van in. Niet voor vaker dan eens per jaar maar ik sluit echt niet uit dat ik volgend jaar weer ga.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet helaas opbiechten dat dergelijke voorzieningen hier ook in de speciale 'bingo-tas' klaarhangen.
De dames doen om de zoveel tijd een door een plaatselijke beroemdheid geleid feestelijk bingo avondje
Ja in Sneek is een oude discotheek die dan ramvol zit. Malloot in goud-glitterpak er voor met een ontzettend slechte Jamai imitatie, rondhossen, stampmuziek en nummertjes.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik zie de lol er wel van in. Niet voor vaker dan eens per jaar maar ik sluit echt niet uit dat ik volgend jaar weer ga.
Het klinkt in die setting zoals jij noemde ook wel echt leukquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had wel allemaal oudere dames verwacht maar absoluut niet. Veel groepen jongeren en eigenlijk alle leeftijden en geslachten.
Dat klinkt ook mooi jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja in Sneek is een oude discotheek die dan ramvol zit. Malloot in goud-glitterpak er voor met een ontzettend slechte Jamai imitatie, rondhossen, stampmuziek en nummertjes.
En de BFF van eega wint al-tijd een bult. En de rest van de groep zelden. De dochters van 14-15-16 gaan ook altijd mee
Lollig! Ik wil ook weer eens gaan, maar geen idee met wie en waar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik zie de lol er wel van in. Niet voor vaker dan eens per jaar maar ik sluit echt niet uit dat ik volgend jaar weer ga.
Heb ik een regionale happening gemist?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben echt lol gehad. Volgend jaar weer
quote:Voor BNNVARA duikt Janneke Verbaarschot in de duistere wereld achter de Bingo. Want al bijna vijftig jaar speelt het kansspel zich af op de grens van boven- en onderwereld. Hoe heeft het spelletje in de jaren '80 kunnen leiden tot de liquidaties die bekend staan als de bingomoorden? Is de georganiseerde misdaad nog steeds betrokken bij het roemruchte spel? Wat zijn de regels voor het organiseren van een bingo? En hoe verslavend is het spel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |