abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218606607
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 17:55 schreef Flipflop12 het volgende:
Ik snap het ook echt niet bij Debbie. Zelfs zoverre snap ik het niet dat het bijna dan toch wel echt moet zijn, denk ik dan. Waarom zou je dit allemaal faken, dit gaat toch ten koste van jezelf, van je kinderen, je gezinsleven? Dit kan toch bijna niet nep zijn?

Maar dan denk ik er toch weer aan wat ik allemaal zie, amper kunnen staan voor een foto in de dierentuin maar wel achter de kinderen aan kunnen lopen om ze te zoeken (wtf)
Maar.. toch snap ik het niet.
Maar ja ik kan er ook niet met m’n hoofd bij dat er mensen zijn die hun kind ziek maken en die bestaan ook.. dus ja.. maar dat je dit jezelf vrijwillig allemaalcaandoet (in ruil voor aandacht), ik snap het gewoon niet!
En dan te bedenken dat ze die rolstoel ook moest gaan gebruiken bij kortere stukken lopen want ze moest op alle mogelijke manieren energie besparen. En maar hollen naar de zeeman, bouwmarkt, door de wijk enz enz.. 🤡
pi_218606654
Heremetijd, die stukjes die AM in haar stories laat zien van haar nieuwe boek beloven niet veel goeds hè… een en al zelffelicitaties en borstklopperij, aangevuld met wat huilie-huilie om de buitenwereld en zogenaamde zelfreflectie die vooral weer eindigt met jubelen hoe goed ze toch wel niet is en hoe trots ze op zichzelf is 🤢
pi_218606676
Ik zat op threads te scrollen en kwam DBM tegen. Een badkamer selfie met spierbal? Ik zie alleen geen spierbal. Nu kwalificeert dit natuurlijk als vrouwen die vrouwen niet steunen, maar het zij zo.
pi_218606707
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 18:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik zat op threads te scrollen en kwam DBM tegen. Een badkamer selfie met spierbal? Ik zie alleen geen spierbal. Nu kwalificeert dit natuurlijk als vrouwen die vrouwen niet steunen, maar het zij zo.
Ik zag wel haar tattoo maar ook zeker geen spierbal
pi_218606774
En waarom moeten we altijd zien hoe Lot eet?
Geen telefoon tijdens de maaltijd predikte AM ooit. Maar net als zoveel van haar opmerkingen klopt er niks van
pi_218606790
DBM op Threads is lachwekkend. Ze spreekt zichzelf zo vaak tegen.
“ Er bestaat alleen een moedermaffia, geen vader maffia. Niet alle vrouwen maar wel altijd vrouwen. En dat mag ook gezegd worden”

Terwijl ze zelf ook overduidelijk lid is van die maffia gezien haar Treads.
pi_218606798
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 18:14 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik zag wel haar tattoo maar ook zeker geen spierbal
Ik wil eigenlijk reageren: wat leuk! Nieuwe tattoo?
Maar denk dat ik in de blokkendoos terecht kom.
pi_218606831
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 18:23 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Ik wil eigenlijk reageren: wat leuk! Nieuwe tattoo?
Maar denk dat ik in de blokkendoos terecht kom.
Denk ik ook met een paar stevige vloeken erbij
pi_218606898
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 16:45 schreef AppelsEieren het volgende:
Judith laat het badwater staan voor B voor na sporten.
Pardon
Getver de getver maar vooral dit is dan gewoon koud toch.
Gatverdegatver..... of jakkes... ik ben dol op ons bad en vroeger gingen kinderen ook zeker samen in bad maar je laat je weekwater toch niet staan voor iemand anders al is het je kind... ben echt misselijk van het idee..
Doet me denken aan de verhalen van mijn moeder dat ze 1x per week in de teil gingen.. eerst de oudste en dan zo omlaag 🤢 gelukkig was ze zelf de middelste..
pi_218606949
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 17:33 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Ze kan wel in bad maar de wasmachine kan niet vaker draaien dan 1x per maand...
In bad gaat ze misschien ook maar 1 keer per maand
pi_218606974
Mag toch hopen dat er bij Judith na het bad wel gedoucht wordt. Is hier wel gebruikelijk.
Maar zoals ik het begreep werd zij uit bad gebeld, vraag me af of zij vervolgens nog wel onder de douche is gestapt.
pi_218607025
Wat doet Judith eigenlijk voor werk?
Even nieuwsgierig, ik volg haar niet, maar kijk dankzij jullie.
pi_218607131
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 18:46 schreef JaNeeDan het volgende:
Mag toch hopen dat er bij Judith na het bad wel gedoucht wordt. Is hier wel gebruikelijk.
Maar zoals ik het begreep werd zij uit bad gebeld, vraag me af of zij vervolgens nog wel onder de douche is gestapt.
Lekker fris ook nadat ze vanaf zondag gestrekt in haar bed was gecrashed🤢🤮
pi_218607144
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 18:08 schreef Louuuu_lou het volgende:
Heremetijd, die stukjes die AM in haar stories laat zien van haar nieuwe boek beloven niet veel goeds hè… een en al zelffelicitaties en borstklopperij, aangevuld met wat huilie-huilie om de buitenwereld en zogenaamde zelfreflectie die vooral weer eindigt met jubelen hoe goed ze toch wel niet is en hoe trots ze op zichzelf is 🤢
Ik ben wat in verwarring na de gedeelde 2 stukjes: ik neem aan dat hier een eindredactie overheen gaat?

En wat is de toevoeging van klanten die vertellen hoe hun leven veranderde nadat ze Annemarie inhuurden? Het voelt meer alsof ik een LinkedIn-profiel (met endorsements) zit te lezen.
pi_218607186
De maaltijd bij Judith vind ik er ook niet echt lekker uitzien. Aardappelpuree met champignons en pompoenpitjes?
pi_218607198
Zag ik nu op TT dat ze denken aan MS?
Die reacties. TT is snoeihard, als zij ooit viraal gaat met haar lc dan moet ze haar powernap even verzetten want dan moet ze aan de bak. Die vrouw moet gewoon opgenomen worden en daar gaat nooit het licht aan dat ze goede levensjaren aan het verspillen is. Dit is haar droomleven. Er zijn talloze vrouwen die leven voor aandacht en het koppelen aan ziektes. Only Fams was ook niet heel erg een optie voor wat dagelijkse aandacht. Dus half kwijlend je doppen in doen en dat laten zien aan de wereld ..meer zit er niet in.

Ik doe ook weleens doppen in buiten. Dan ga ik hardlopen. Komt wel dichtbij zo.
Go hard or go home
pi_218607211
DBM doet een like for like post. Gister onder haar eigen post, heeft ze gereageerd op zichzelf met een ander account, wat een treurnis toch.
pi_218607228
Ik irriteer me ontzettend aan dat filmen van AM van L. tijdens het eten. Ze eet ook zo ontzettend smerig voor een 5 jarige. Waarom wil je dat aan iedereen laten zien elke dag?
pi_218607291
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 19:18 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik irriteer me ontzettend aan dat filmen van AM van L. tijdens het eten. Ze eet ook zo ontzettend smerig voor een 5 jarige. Waarom wil je dat aan iedereen laten zien elke dag?
Ik vrees dat L. de enige is die nog niet tegen haar moeder ingaat en het filmen dus toelaat. Ik vind het ook raar, naar en volkomen onnodig. Het lijkt mij een leuk schattig en gezellig kind, maar zonder in beeld te zijn als ze nog net zo leuk natuurlijk. Kind heeft er geen enkel voordeel aan (alleen mogelijke nadelen). Laat Annemarie zichzelf maar gewoon eten filmend met de selfiestand op haar telefoon.
pi_218607321
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 19:16 schreef Noek het volgende:
Die reacties. TT is snoeihard, als zij ooit viraal gaat met haar lc dan moet ze haar powernap even verzetten want dan moet ze aan de bak. Die vrouw moet gewoon opgenomen worden en daar gaat nooit het licht aan dat ze goede levensjaren aan het verspillen is. Dit is haar droomleven. Er zijn talloze vrouwen die leven voor aandacht en het koppelen aan ziektes. Only Fams was ook niet heel erg een optie voor wat dagelijkse aandacht. Dus half kwijlend je doppen in doen en dat laten zien aan de wereld ..meer zit er niet in.

Waar zie je dat dat ze denken aan MS?
pi_218607342
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 19:17 schreef papierentas het volgende:
DBM doet een like for like post. Gister onder haar eigen post, heeft ze gereageerd op zichzelf met een ander account, wat een treurnis toch.
Die hele wedstrijd voorbereiding is een treurnis😂, sorry als zij na 5x in de sportschool aan een wedstrijd mee kan doen, dan kan het nooit iets voorstellen.
pi_218607386
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 19:17 schreef papierentas het volgende:
🤦♀ wat een figuur
pi_218607398
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 19:16 schreef Noek het volgende:

Ik zie geen nieuwe reacties sinds gisteren op TT? Is ze aan het swifferen?
pi_218607408
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 19:31 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Die hele wedstrijd voorbereiding is een treurnis😂, sorry als zij na 5x in de sportschool aan een wedstrijd mee kan doen, dan kan het nooit iets voorstellen.
Ik hoop dat ze stories deelt van haar wedstrijd 🫣
pi_218607439
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 17:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dat is toch niet het leven wat je wil lijden op je 30e? Echt zieken zouden een moord doen om gewoon te kunnen leven. En zij ambieert een leven in bed. Dat snap je toch niet?
En hoelang wil ze dit volhouden? Levenslang ?? Jezelf invalide praten?
Een zieke ouder is heel heftig voor kinderen.

Ik keek vroeger wel eens ; Je zal het maar hebben op BNN. Jongeren met een beperking die echt wat van het leven maakte, ondanks alles. Zo bewonderenswaardig. Wat een lef en doorzettingsvermogen.

En dan Debbie.. Geen woorden nodig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Muurbloem7 op 27-08-2025 19:42:54 (spelfout ) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')