En dan te bedenken dat ze die rolstoel ook moest gaan gebruiken bij kortere stukken lopen want ze moest op alle mogelijke manieren energie besparen. En maar hollen naar de zeeman, bouwmarkt, door de wijk enz enz.. 🤡quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:55 schreef Flipflop12 het volgende:
Ik snap het ook echt niet bij Debbie. Zelfs zoverre snap ik het niet dat het bijna dan toch wel echt moet zijn, denk ik dan. Waarom zou je dit allemaal faken, dit gaat toch ten koste van jezelf, van je kinderen, je gezinsleven? Dit kan toch bijna niet nep zijn?
Maar dan denk ik er toch weer aan wat ik allemaal zie, amper kunnen staan voor een foto in de dierentuin maar wel achter de kinderen aan kunnen lopen om ze te zoeken (wtf)
Maar.. toch snap ik het niet.
Maar ja ik kan er ook niet met m’n hoofd bij dat er mensen zijn die hun kind ziek maken en die bestaan ook.. dus ja.. maar dat je dit jezelf vrijwillig allemaalcaandoet (in ruil voor aandacht), ik snap het gewoon niet!
Ik zag wel haar tattoo maar ook zeker geen spierbalquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik zat op threads te scrollen en kwam DBM tegen. Een badkamer selfie met spierbal? Ik zie alleen geen spierbal. Nu kwalificeert dit natuurlijk als vrouwen die vrouwen niet steunen, maar het zij zo.
Ik wil eigenlijk reageren: wat leuk! Nieuwe tattoo?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:14 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik zag wel haar tattoo maar ook zeker geen spierbal
Denk ik ook met een paar stevige vloeken erbijquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:23 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk reageren: wat leuk! Nieuwe tattoo?
Maar denk dat ik in de blokkendoos terecht kom.
Gatverdegatver..... of jakkes... ik ben dol op ons bad en vroeger gingen kinderen ook zeker samen in bad maar je laat je weekwater toch niet staan voor iemand anders al is het je kind... ben echt misselijk van het idee..quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:45 schreef AppelsEieren het volgende:
Judith laat het badwater staan voor B voor na sporten.
Pardon
Getver de getver maar vooral dit is dan gewoon koud toch.
In bad gaat ze misschien ook maar 1 keer per maandquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:33 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ze kan wel in bad maar de wasmachine kan niet vaker draaien dan 1x per maand...
Lekker fris ook nadat ze vanaf zondag gestrekt in haar bed was gecrashed🤢🤮quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:46 schreef JaNeeDan het volgende:
Mag toch hopen dat er bij Judith na het bad wel gedoucht wordt. Is hier wel gebruikelijk.
Maar zoals ik het begreep werd zij uit bad gebeld, vraag me af of zij vervolgens nog wel onder de douche is gestapt.
Ik ben wat in verwarring na de gedeelde 2 stukjes: ik neem aan dat hier een eindredactie overheen gaat?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:08 schreef Louuuu_lou het volgende:
Heremetijd, die stukjes die AM in haar stories laat zien van haar nieuwe boek beloven niet veel goeds hè… een en al zelffelicitaties en borstklopperij, aangevuld met wat huilie-huilie om de buitenwereld en zogenaamde zelfreflectie die vooral weer eindigt met jubelen hoe goed ze toch wel niet is en hoe trots ze op zichzelf is 🤢
Ik vrees dat L. de enige is die nog niet tegen haar moeder ingaat en het filmen dus toelaat. Ik vind het ook raar, naar en volkomen onnodig. Het lijkt mij een leuk schattig en gezellig kind, maar zonder in beeld te zijn als ze nog net zo leuk natuurlijk. Kind heeft er geen enkel voordeel aan (alleen mogelijke nadelen). Laat Annemarie zichzelf maar gewoon eten filmend met de selfiestand op haar telefoon.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:18 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik irriteer me ontzettend aan dat filmen van AM van L. tijdens het eten. Ze eet ook zo ontzettend smerig voor een 5 jarige. Waarom wil je dat aan iedereen laten zien elke dag?
Waar zie je dat dat ze denken aan MS?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:16 schreef Noek het volgende:
Zag ik nu op TT dat ze denken aan MS?
Die reacties. TT is snoeihard, als zij ooit viraal gaat met haar lc dan moet ze haar powernap even verzetten want dan moet ze aan de bak. Die vrouw moet gewoon opgenomen worden en daar gaat nooit het licht aan dat ze goede levensjaren aan het verspillen is. Dit is haar droomleven. Er zijn talloze vrouwen die leven voor aandacht en het koppelen aan ziektes. Only Fams was ook niet heel erg een optie voor wat dagelijkse aandacht. Dus half kwijlend je doppen in doen en dat laten zien aan de wereld ..meer zit er niet in.
Ik doe ook weleens doppen in buiten. Dan ga ik hardlopen. Komt wel dichtbij zo.
Die hele wedstrijd voorbereiding is een treurnis😂, sorry als zij na 5x in de sportschool aan een wedstrijd mee kan doen, dan kan het nooit iets voorstellen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:17 schreef papierentas het volgende:
DBM doet een like for like post. Gister onder haar eigen post, heeft ze gereageerd op zichzelf met een ander account, wat een treurnis toch.
🤦♀ wat een figuurquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:17 schreef papierentas het volgende:
DBM doet een like for like post. Gister onder haar eigen post, heeft ze gereageerd op zichzelf met een ander account, wat een treurnis toch.
Ik zie geen nieuwe reacties sinds gisteren op TT? Is ze aan het swifferen?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:16 schreef Noek het volgende:
Zag ik nu op TT dat ze denken aan MS?
Die reacties. TT is snoeihard, als zij ooit viraal gaat met haar lc dan moet ze haar powernap even verzetten want dan moet ze aan de bak. Die vrouw moet gewoon opgenomen worden en daar gaat nooit het licht aan dat ze goede levensjaren aan het verspillen is. Dit is haar droomleven. Er zijn talloze vrouwen die leven voor aandacht en het koppelen aan ziektes. Only Fams was ook niet heel erg een optie voor wat dagelijkse aandacht. Dus half kwijlend je doppen in doen en dat laten zien aan de wereld ..meer zit er niet in.
Ik doe ook weleens doppen in buiten. Dan ga ik hardlopen. Komt wel dichtbij zo.
Ik hoop dat ze stories deelt van haar wedstrijd 🫣quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:31 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Die hele wedstrijd voorbereiding is een treurnis😂, sorry als zij na 5x in de sportschool aan een wedstrijd mee kan doen, dan kan het nooit iets voorstellen.
En hoelang wil ze dit volhouden? Levenslang ?? Jezelf invalide praten?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dat is toch niet het leven wat je wil lijden op je 30e? Echt zieken zouden een moord doen om gewoon te kunnen leven. En zij ambieert een leven in bed. Dat snap je toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |