abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218602061
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 23:24 schreef Henrike het volgende:
De reacties op tt bij Debbie, ze gaat er wel steeds met gestrekt been in.
Er moet toch een lichtje gaan branden dat mensen haar doorzien?
En dat filmpje van vanmorgen.
Ze brengt Zoë naar kamp volgens mij, een mega herrie, harde muziek.
En in de dierentuin waar het redelijk stil is moet ze oordoppen in.
Debbie kent geen licht, zon is gevaarlijk.
Op TT schrijft ze "visuele overprikkeling, felle zon in je ogen kost veel energie dus doe ik een zonnebril op. Daarnaast geeft het ook warmte en omdat de interne kachel met LC een beetje kapot is, reageer ik weer met een energie afname door de zon"
Weet iemand hoe het klimaat in Gambia is?
pi_218602093
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 07:57 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Op TT schrijft ze "visuele overprikkeling, felle zon in je ogen kost veel energie dus doe ik een zonnebril op. Daarnaast geeft het ook warmte en omdat de interne kachel met LC een beetje kapot is, reageer ik weer met een energie afname door de zon"
En hoe bruin ze van vakantie in Frankrijk terug kwam? Dat is niet van de hele dag in de schaduw liggen.
pi_218602094
DBM repost op Threads ‘ Your diet and religion are one and the same. They’re both like a penis!! So it’s great that you have one but please don’t pull it out in public and don’t cram it down people’s throats. ’

Is dat een note-to-self? Met fotos van haar lunches met hoeveel calorieën, haar regelmatige ‘ik eet een calorietekort Maar Ik Val Maar Niet Af’ en de lul van een man die de Vreselijk Verkeerde Mayo had gehaald?
pi_218602103
quote:

[..]
En in haar bikini/menstruatieslip in de tuin, in haar badpak de buurman natspuiten vanaf het speeltoestel.
Op de boot op het meer.

It’s amaaaaazing.
pi_218602105
quote:

[..]
En in Frankrijk op vakantie.
We zien niets geen filmpjes over hun trip met de camper.
Ik denk dat het daar heel goed is gegaan. Boottochtjes uitstapjes.
Op dat filmpje wat ze plaatste met de oesters zag ze er topfit uit.
Nou met 5 msn op een kleine ruimte en reizen vind ik dat heel frappant.

Die minibelle en haar ruziënde kinderen:
Ik hoor altijd gejengel in de filmpjes. Misschien moet ze de druk daar eens niet zo opvoeren, kinderen meer kind laten zijn , lekker thuis in de rust dan leren ze vanzelf om rekening met elkaar te houden.
Ze zou daar eens meer aandacht aan moeten geven.
Jammer voor de meisjes dit.
En tuurlijk, een beetje gekibbel hoort erbij maar ik vind het hier echt oovallend
pi_218602112
quote:

[..]
TV, huis vol meuk, bomvolle tuin: allemaal visuele overprikkeling.
pi_218602117
AM: Jim gaat weer eens starten met een opleiding, ik hoop dat hij deze keer wel de opleiding af maakt en zijn diploma gaat halen.
pi_218602122
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 08:09 schreef Henrike het volgende:

[..]
En in Frankrijk op vakantie.
We zien niets geen filmpjes over hun trip met de camper.
Ik denk dat het daar heel goed is gegaan. Boottochtjes uitstapjes.
Op dat filmpje wat ze plaatste met de oesters zag ze er topfit uit.
Nou met 5 msn op een kleine ruimte en reizen vind ik dat heel frappant.

Die minibelle en haar ruziënde kinderen:
Ik hoor altijd gejengel in de filmpjes. Misschien moet ze de druk daar eens niet zo opvoeren, kinderen meer kind laten zijn , lekker thuis in de rust dan leren ze vanzelf om rekening met elkaar te houden.
Ze zou daar eens meer aandacht aan moeten geven.
Jammer voor de meisjes dit.
En tuurlijk, een beetje gekibbel hoort erbij maar ik vind het hier echt oovallend
Ik denk inderdaad dat ze in Frankrijk gewoon heeft meegedaan. Kan ze namelijk ook prima. Daar hoeft ze naar de omgeving geen leugens overeind te houden. Haar gezin houdt ze wel koest met praatjes als ‘klimaat, rust, andere omgeving’. Thuis is ze weer de patiënt.
pi_218602138
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 08:13 schreef Rimboequeen het volgende:
AM: Jim gaat weer eens starten met een opleiding, ik hoop dat hij deze keer wel de opleiding af maakt en zijn diploma gaat halen.
Ik hoop dat hij het leuk gaat vinden, die opleiding. Maar waarom dat dan weer met naam en toenaam is genoemd snap ik niet. Maar nog altijd minder erg dan de naam van de school van de tweeling noemen: hun route is zo gegoogled.
pi_218602187
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 08:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik hoop dat hij het leuk gaat vinden, die opleiding. Maar waarom dat dan weer met naam en toenaam is genoemd snap ik niet. Maar nog altijd minder erg dan de naam van de school van de tweeling noemen: hun route is zo gegoogled.
Alles is zo te vinden, eigen adres, scholen, manege en dat naast alle privé info die ze op het www gooit. Ik zal die vrouw nooit begrijpen.
pi_218602206
Jeetje wat een drama bij Kyra over het stoppen met borstvoeding. Ik heb dat nooit begrepen. Je doet het of je doet het niet en op een gegeven moment is het klaar. Zij ziet het echt als graadmeter hoe goed ze is voor haar kind. Hoe langer borstvoeding hoe beter.
pi_218602253
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 08:29 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Alles is zo te vinden, eigen adres, scholen, manege en dat naast alle privé info die ze op het www gooit. Ik zal die vrouw nooit begrijpen.
Absoluut. Het boeit haar niet. Haar kinderen overkomt niks. Maar wel janken in haar nieuwe boek over wat haar allemaal aan wordt gedaan omdat ze haar hele leven op social media plempt.

Maar de volgmoeders zullen het allemaal wel weer fantastisch vinden, en hopen op een meer-and-greet en een stempel in hun boek. En misschien komt die lieve J ook wel weer mee, hihi!
pi_218602290
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 08:43 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Absoluut. Het boeit haar niet. Haar kinderen overkomt niks. Maar wel janken in haar nieuwe boek over wat haar allemaal aan wordt gedaan omdat ze haar hele leven op social media plempt.

Maar de volgmoeders zullen het allemaal wel weer fantastisch vinden, en hopen op een meer-and-greet en een stempel in hun boek. En misschien komt die lieve J ook wel weer mee, hihi!
Haha ja precies! Lekker met 2 maten meten.
AM heeft volgens mij enorme last van geldingsdrang. Iedereen en alles moet daarvoor wijken. Zelfs de veiligheid en privacy van haar kinderen.
pi_218602297
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 08:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk inderdaad dat ze in Frankrijk gewoon heeft meegedaan. Kan ze namelijk ook prima. Daar hoeft ze naar de omgeving geen leugens overeind te houden. Haar gezin houdt ze wel koest met praatjes als ‘klimaat, rust, andere omgeving’. Thuis is ze weer de patiënt.
Misschien kan ze samen met Judith gaan overwinteren
pi_218602308
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 08:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Wel een leuke school, de LIS!
Maar ze wil niet de camping noemen maar wel de school van haar kinderen??
pi_218602333
Ellen en Koen, nu wil ik het zwabberige zaakje ook wel zien. Waar kan ik het vinden?
pi_218602344
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 08:32 schreef Snaky het volgende:
Jeetje wat een drama bij Kyra over het stoppen met borstvoeding. Ik heb dat nooit begrepen. Je doet het of je doet het niet en op een gegeven moment is het klaar. Zij ziet het echt als graadmeter hoe goed ze is voor haar kind. Hoe langer borstvoeding hoe beter.
Ja zo dramatisch inderdaad, maar dat vind ik sowieso over borstvoeding. Vrouwen die zichzelf compleet uitputten met kolven en kloven ellende en huilend van schuldgevoel dan stoppen. Tijd dat we met zijn allen eens wat minder zwaar aan die borstvoeding gaan tillen.
En ja ik heb ook borst gegeven.

Voor Kyra hoort het allemaal bij haar oermoeder image denk ik
  Moderator woensdag 27 augustus 2025 @ 08:57:58 #43
382129 crew  Donna
pi_218602352
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 08:55 schreef Miepje77 het volgende:
Ellen en Koen, nu wil ik het zwabberige zaakje ook wel zien. Waar kan ik het vinden?
De laatste reel die begint met een shot van een selfie. Over liefde en hobbels in Hawaii.
En zwabberige zaakjes
pi_218602363
Volgt iemand hier Marlot van mijn_geldzaken?
Biedt nu aan om mee te kijken bij financiën à 79,90 voor een uur. Vervolgens legt ze uit wat ze van dit bedrag moet afdragen en wat ze zelf overhoudt. Bij de BTW afdracht rekent ze fout.
Maar let op, die 79,90 is een maand geldig. Daarna wordt het bedrag verdubbeld.

Daarbij is het voor een particulier totaal niet relevant wat een ondernemer overhoudt. Het is relevant want jij zelf uitgeeft en overhoudt.

Toevoeging: ze heeft blijkbaar berichten gehad over de BTW berekening. Deze heeft ze nu aangepast.
pi_218602364
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 08:11 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
TV, huis vol meuk, bomvolle tuin: allemaal visuele overprikkeling.
Er staan paar nieuwe reacties op haar tt
Denk dat ze nog niet wakker is, zullen wel worden verwijderd.
pi_218602372
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 08:57 schreef Donna het volgende:

[..]
De laatste reel die begint met een shot van een selfie. Over liefde en hobbels in Hawaii.
En zwabberige zaakjes
Hij slaat zichzelf bijna knock out… zo los bungelt het zaakje.
pi_218602420
Dat samen meekijken en cursussen zou eigenlijk ook verboden moeten worden.

Ondertussen vraagt ze zogenaamd advies voor haar tv abonnement. Wat een show allemaal.
pi_218602470
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 09:00 schreef Henrike het volgende:

[..]
Er staan paar nieuwe reacties op haar tt
Denk dat ze nog niet wakker is, zullen wel worden verwijderd.
Zie alleen een nieuwe waar iemand met lc zegt dat ze een rolstoel heeft en mensen die het echt hebben dat niet lukt... en daarom reageert ze volgens verwachting op "o je bent jaloers dat ik in een rolstoel zit?" 🤦‍♂️ ze zit niet eens in een rolstoel die is stuk na haar dierentuin fiasco.. bovendien was ze er sowieso niet blij mee... en is ze sinds de dierentuin gewoon lopend en op de fiets al rennend her en der gespot (en heeft ze er ook nog filmpjes van getoond)
Debbie je zit niet in een rolstoel...
pi_218602475
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie reageert op TT op iemand die een lichte vorm van CVS heeft: ik kwalificeer nu eigenlijk ook al voor me/cvs maar de internist wil nu eerst mijn revalidatie traject afmaken en anders evolueert het.

Wat zegt ze nou? Dit heeft ze letterlijk maanden geleden al gezegd. Toen was het al geëvolueerd. Zij moet echt gaan opschrijven wat ze uitkraamt.
Maar nog even over dit he? Of je het nu Longcovid, Me of cvs noemt het is allemaal hetzelfde. Het zijn allemaal Pais (een Post Acuut Infectieus Syndroom). Dus een aandoening die ontstaat na een infectieziekte.
pi_218602483
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 08:32 schreef Snaky het volgende:
Ik volg Kyra sinds haar oudste een baby was. En ze gebruikte het ook als graadmeter hoe goed andere moeders waren. Ze heeft hele verhalen vol geschreven over hoe slecht het was als je geen borstvoeding gaf en dat je dan maar gewoon moest doorzetten en beter je best moest doen als het niet lukte.
Dus streng voor zichzelf maar ook voor anderen.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')