abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 26 augustus 2025 @ 22:35:35 #1
382129 crew  Donna
pi_218601290
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218601292
Die TT 😂😂😂
pi_218601299
Donna 😂😂
pi_218601324
Ik ga stuk, die titel 😂😂😂😂
pi_218601325
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 22:21 schreef Avea het volgende:
Laatst vroeg hier iemand naar the home and the kid, waar die ineens gebleven was.
Ze heeft nu een story
Don't ya leave, i'll be back.

Benieuwd of daar iets gebeurd is of ze gewoon even klaar was met Insta. Vond haar altijd leuk om te volgen.
Jaaa ik kwam hier voor dit! Hoop dat ze er gauw weer is 🫶🏼

En douze points weer voor de topictitel 😆
pi_218601331
Daar is niks ‘zwabberigs’ meer aan hoor, dat is compleet losgeslagen😂 Wanneer manifesteert Ellen een boxershort? Of was dit die dag van die hotelkamer 😂
pi_218601335
Minibellenl, zou die niet beter eens wat meer tijd stoppen in haar kinderen leren normaal met elkaar om te gaan, in plaats van zó hard bezig te zijn met een miljoen hobby's/clubs/cursussen/verplichte oefeningen om te acteren/sporten/tekenen?
Wat heb je aan verplicht overontwikkeld talent als je niet eens gezellig met elkaar om kunt gaan op die leeftijd?!
pi_218601340
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 22:10 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Figurant Koen. Ik lach hardop. Ja dit is precies wat het is.
JvP is ook een figurant...
MB de hoofdrol, vader de bijrol, Ollie de bijrol en de rest van de kinderen en bff's glansrijke figuranten.
En (ex)bonuskinderen zijn er door de hoofdrolspeelster met de montage eruit geknipt..
pi_218601342
Ik weet niet of ik het gezwabber wil zien, het idee dat hij het met haar doet, ugh.
pi_218601351
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 22:42 schreef Danielle_ het volgende:
Daar is niks ‘zwabberigs’ meer aan hoor, dat is compleet losgeslagen😂 Wanneer manifesteert Ellen een boxershort? Of was dit die dag van die hotelkamer 😂
Jumping Jack krijgt ineens een hele andere betekenis 🤣🤣🤣
pi_218601360
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 22:44 schreef Odonata het volgende:
Ik weet niet of ik het gezwabber wil zien, het idee dat hij het met haar doet, ugh.
Nou ik zou mijn kunstje ook niet op hem kunnen hoor.
pi_218601378
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 22:48 schreef Maremare het volgende:

[..]
Nou ik zou mijn kunstje ook niet op hem kunnen hoor.
Nee dat is ook wel weer zo.
Maar dat vieze wat veel hier bij Debbie, Judith of A-M hebben: dat heb ik het meest bij haar.
pi_218601384
Heel benieuwd bij Thehome.and.thekid!

Het gebroken hartje belooft niet veel goeds.
pi_218601388
Die Ellen is flink koekkoek hoor. Ze heeft haar toyboy denk ik ook gemanifesteerd. Jammer dat ze na 1 vakantie al niet door één deur konden. Maar je, ze heeft hem gewoon terug gemanifesteerd.
pi_218601392
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 22:52 schreef Odonata het volgende:

[..]
Nee dat is ook wel weer zo.
Maar dat vieze wat veel hier bij Debbie, Judith of A-M hebben: dat heb ik het meest bij haar.
Ik vind haar er wel meer verzorgd uitzien dan die jij noemt. Maar misschien komt het wat viezig over ofzo omdat ze hint op wat ze met elkaar uitspoken in de slaapkamer.
pi_218601422
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 22:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Die Ellen is flink koekkoek hoor. Ze heeft haar toyboy denk ik ook gemanifesteerd. Jammer dat ze na 1 vakantie al niet door één deur konden. Maar je, ze heeft hem gewoon terug gemanifesteerd.
Samen met haar roze en blauwe mantelpakje
pi_218601475
quote:
Misschien heeft ze dit bungelende zaakje gemanifesteerd
pi_218601477
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 22:46 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Jumping Jack krijgt ineens een hele andere betekenis 🤣🤣🤣
😂
pi_218601481
quote:
Ja kan maar dan was het ervoor, lijkt me een beetje vol🤣😂
pi_218601488
De reacties op tt bij Debbie, ze gaat er wel steeds met gestrekt been in.
Er moet toch een lichtje gaan branden dat mensen haar doorzien?
En dat filmpje van vanmorgen.
Ze brengt Zoë naar kamp volgens mij, een mega herrie, harde muziek.
En in de dierentuin waar het redelijk stil is moet ze oordoppen in.
pi_218601495
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 22:43 schreef Felinecat het volgende:

[..]
JvP is ook een figurant...
MB de hoofdrol, vader de bijrol, Ollie de bijrol en de rest van de kinderen en bff's glansrijke figuranten.
En (ex)bonuskinderen zijn er door de hoofdrolspeelster met de montage eruit geknipt..
Goeie analyse
pi_218601500
De outfits die Maike haar zoon aantrekt vind ik echt niet mooi
pi_218601513
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 23:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die van haar zelf ook niet
Ze zal best n lief mens xijn maar wat ziet zij eruit zeg. Zo’n mannelijke uitstraling gekregen door die ingrepen
pi_218601626
Ff moeder maffia hier maar ik zag laatste dat de dochter van MB nog steeds een speen heeft, lekker met speen in iPad kijken 😂ja zo kan ik ook wel met vier kinderen vliegen.

Laatste zin weggehaald. Echt WTF.

[ Bericht 12% gewijzigd door Donna op 27-08-2025 06:57:33 ]
pi_218602042
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 23:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ze heeft een ehhh nogal bijzondere smaak. Die witte sokjes in die zwarte schoenen. En dan de tekst dat haar volgers er blijkbaar nog even aan moeten wennen 🫣
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')