Jaaa ik kwam hier voor dit! Hoop dat ze er gauw weer is 🫶🏼quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:21 schreef Avea het volgende:
Laatst vroeg hier iemand naar the home and the kid, waar die ineens gebleven was.
Ze heeft nu een story
Don't ya leave, i'll be back.
Benieuwd of daar iets gebeurd is of ze gewoon even klaar was met Insta. Vond haar altijd leuk om te volgen.
JvP is ook een figurant...quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:10 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Figurant Koen. Ik lach hardop. Ja dit is precies wat het is.
Jumping Jack krijgt ineens een hele andere betekenis 🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:42 schreef Danielle_ het volgende:
Daar is niks ‘zwabberigs’ meer aan hoor, dat is compleet losgeslagen😂 Wanneer manifesteert Ellen een boxershort? Of was dit die dag van die hotelkamer 😂
Nou ik zou mijn kunstje ook niet op hem kunnen hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:44 schreef Odonata het volgende:
Ik weet niet of ik het gezwabber wil zien, het idee dat hij het met haar doet, ugh.
Nee dat is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:48 schreef Maremare het volgende:
[..]
Nou ik zou mijn kunstje ook niet op hem kunnen hoor.
Ik vind haar er wel meer verzorgd uitzien dan die jij noemt. Maar misschien komt het wat viezig over ofzo omdat ze hint op wat ze met elkaar uitspoken in de slaapkamer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:52 schreef Odonata het volgende:
[..]
Nee dat is ook wel weer zo.
Maar dat vieze wat veel hier bij Debbie, Judith of A-M hebben: dat heb ik het meest bij haar.
Samen met haar roze en blauwe mantelpakjequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Die Ellen is flink koekkoek hoor. Ze heeft haar toyboy denk ik ook gemanifesteerd. Jammer dat ze na 1 vakantie al niet door één deur konden. Maar je, ze heeft hem gewoon terug gemanifesteerd.
Misschien heeft ze dit bungelende zaakje gemanifesteerdquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:42 schreef Danielle_ het volgende:
Daar is niks ‘zwabberigs’ meer aan hoor, dat is compleet losgeslagen😂 Wanneer manifesteert Ellen een boxershort? Of was dit die dag van die hotelkamer 😂
😂quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:46 schreef Felinecat het volgende:
[..]
Jumping Jack krijgt ineens een hele andere betekenis 🤣🤣🤣
Ja kan maar dan was het ervoor, lijkt me een beetje vol🤣😂quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:42 schreef Danielle_ het volgende:
Goeie analysequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:43 schreef Felinecat het volgende:
[..]
JvP is ook een figurant...
MB de hoofdrol, vader de bijrol, Ollie de bijrol en de rest van de kinderen en bff's glansrijke figuranten.
En (ex)bonuskinderen zijn er door de hoofdrolspeelster met de montage eruit geknipt..
Die van haar zelf ook nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 23:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
De outfits die Maike haar zoon aantrekt vind ik echt niet mooi
Ze heeft een ehhh nogal bijzondere smaak. Die witte sokjes in die zwarte schoenen. En dan de tekst dat haar volgers er blijkbaar nog even aan moeten wennen 🫣quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 23:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
De outfits die Maike haar zoon aantrekt vind ik echt niet mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |