Bekijk deze YouTube-videoquote:"Russia on the verge of full-scale fuel crisis" reports Russian paper
Bekijk deze YouTube-videoquote:Oekraïne wachtte op binnenrijdende Russische trein in Crimea - en zette toen een perfecte hinderlaag in gang..
De grote vriend van Prigozjin en Poetinquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:09 schreef phpmystyle het volgende:
Solovyov is een provocateur. Beetje niveau Verhofstadt of Kallas.
Wordt niet serieus genomen.
Je flamebait is te opvallend.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:09 schreef phpmystyle het volgende:
Solovyov is een provocateur. Beetje niveau Verhofstadt of Kallas.
Wordt niet serieus genomen.
Ik weet gewoon niet wat ik me concreet voor moet stellen hierbij.quote:
aanwezig zijn denk ikquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet wat ik me concreet voor moet stellen hierbij.
No-fly zones?
Dus de Europeanen en de VS gaan Russische toestellen uit de lucht schieten?
Ik zie ook niet gebeuren dat de Russen zo maar ineens gaan luisteren naar de VS en Europa en troepen zullen toelaten in de rest van Oekraine.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:39 schreef capricia het volgende:
[..]
No-fly zones?
Aanwezig zijn en niet echt meedoen is ook vaag. Voor je het weet valt er een 'verdwaalde' bom bovenop een Amerikaanse basis.quote:
Zeker.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie ook niet gebeuren dat de Russen zo maar ineens gaan luisteren naar de VS en Europa en troepen zullen toelaten in de rest van Oekraine.
Als wij daar zijn dan gaat dat 100% gebeuren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Aanwezig zijn en niet echt meedoen is ook vaag. Voor je het weet valt er een 'verdwaalde' bom bovenop een Amerikaanse basis.
FTFY.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Zeker.
Ook omdat wij, Europa, die vrede nu al niet af kunnen willen dwingen.
mijn broer was in Libanon met Unifil, als buffer , de kogels vlogen hem om de oren zeiquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Aanwezig zijn en niet echt meedoen is ook vaag. Voor je het weet valt er een 'verdwaalde' bom bovenop een Amerikaanse basis.
hangt af van de uitkomsten in het overleg , als niet dit jaar, dan volgend jaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie ook niet gebeuren dat de Russen zo maar ineens gaan luisteren naar de VS en Europa en troepen zullen toelaten in de rest van Oekraine.
En moet je bij het moment supreme dan wederom betalen of tarieven slikken of god weet wat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:39 schreef capricia het volgende:
[..]
No-fly zones?
Nee hèhè. Was verder ook niemand met gezond verstand die dacht van wel. Totaal nergens op gebaseerd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hangt af van de uitkomsten in het overleg , als niet dit jaar, dan volgend jaar
de plannen van Poetin inzake een herleving van de USSR die gaan niet door , dat is duidelijk
Zoveel hebben ze niet toe te laten wat dat betreft, het is hun land niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Je hebt de uitspraken van het Kremlin de afgelopen jaren overduidelijk niet gevolgd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee hèhè. Was verder ook niemand met gezond verstand die dacht van wel. Totaal nergens op gebaseerd.
Poetin heeft inderdaad geen gezond verstand.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee hèhè. Was verder ook niemand met gezond verstand die dacht van wel.
"Het Kremlin" of Lavrov en Medvedev?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:31 schreef oheng het volgende:
[..]
Je hebt de uitspraken van het Kremlin de afgelopen jaren overduidelijk niet gevolgd.
Het Kremlin, en ook vele leden van de staatsduma. Ik kan er ook niks aan doen dat jij je russische nieuws klaarblijkelijk van tiktok haalt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
"Het Kremlin" of Lavrov en Medvedev?
Zolang wij geen match zijn voor Rusland (of denken dat we geen match zijn), gaat dat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En moet je bij het moment supreme dan wederom betalen of tarieven slikken of god weet wat?
Maar volgens mij zeggen ze dat niet. Ze maken het niet concreet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:04 schreef ExTec het volgende:
Ach, als de VS al luchtverdediging toezegd is dat winst.
Want het kremlin hangt nog steeds op het punt van "geen buitenlandse vredesmacht".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |