Al krijg ik er geld bij, dan nog hoef ik die troep niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:13 schreef Ilse10 het volgende:
26 augustus. Dat betekent dat de kruidnoten er weer zijn. Lekker voor op het strand!
Heeft iemand ze al gehaald en opgegeten? Ik denk zo even een zakje te halen
Helaas moet je er de eerste 8 maanden wel vooral voor bij een speciaalzaak zijn, maar inderdaad, wat zou het toch kunnen schelen als het ook in de supermarkt ligt in maart ofzo. Dat liggen olijven ook, ondanks dat ik die niet wil, wat ik oplos door ze niet te kopen..quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:18 schreef timmmmm het volgende:
Je kan het hele jaar door kruidnoten halen, waarom zou dat anders zijn dan willekeurig welk ander product in het schap?
Rijkelijk laat dit topic. Nog mooier, loop je door de gemiddelde Action, dan heb je naast het schap strandspullen een schap met Halloween-rommel. In het schap daarnaast de sinterklaasspullen en nog 1 schap verder de kerstartikelen. Snap wel dat kinderen er geen hol meer van snappen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:13 schreef Ilse10 het volgende:
26 augustus. Dat betekent dat de kruidnoten er weer zijn. Lekker voor op het strand!
Heeft iemand ze al gehaald en opgegeten? Ik denk zo even een zakje te halen
Ik zou gaan voor marsepein fruit. Waarom is dat niet het hele jaar te koop.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb liever het hele jaar door paaseitjes
Dat is ook elk jaar zo.quote:Op woensdag 10 september 2025 07:52 schreef Näsenbar het volgende:
De action heeft nu al een kerstafdeling, dát vind ik pas problematisch.
En ook dit jaar weer nauwelijks kruidnoten, alleen de standaard.quote:Op woensdag 10 september 2025 07:52 schreef Näsenbar het volgende:
De action heeft nu al een kerstafdeling, dát vind ik pas problematisch.
Ze vinden andere feesten belangrijker bij de Action...quote:Op woensdag 10 september 2025 22:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En ook dit jaar weer nauwelijks kruidnoten, alleen de standaard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |