IPhone 17 komt waarschijnlijk rond 9 september uit, dus over 2 weken. Als je die wil is dat al op korte termijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:12 schreef Netsplitter het volgende:
In theorie krijgt de 13 nog support tot '28. Dus nu verkopen zou slim zijn.
Maar 'm opmaken en in de tussentijd sparen voor een nieuwe is ook een interessant idee.
Er zit behoorlijk wat verschil tussen de 13 en de 16. Dus een upgrade kan interessant zijn.
Maar de 17 komt over een paar maanden uit. Dus je kan ook even wachten tot die uit is en dan verder kijken.
Behalve malware en andere infectieuze zooi uit de Play Store downloaden, dus niet precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:18 schreef junkiesietze het volgende:
verkopen en lekker goedkoop androidje nemen waar je precies hetzelfde mee kan
GrapheneOSquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:56 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Behalve malware en andere infectieuze zooi uit de Play Store downloaden, dus niet precies hetzelfde. [ afbeelding ]
Pixel-telefoons kan ik hierom dus wel waarderen (mits de gebruiker weet wat-ie daarmee moet doen).quote:
Heb wel een spookverhaal gehoord dat Google de boel wat strakker aan het zetten is, zodat je verplicht de troep van hun moet gebruiken. Je telefoon moet immers wel in staat zijn je te kunnen bespioneren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:07 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Pixel-telefoons kan ik hierom dus wel waarderen (mits de gebruiker weet wat-ie daarmee moet doen).
Is geen spookverhaal. Gebeurd al.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:22 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Heb wel een spookverhaal gehoord dat Google de boel wat strakker aan het zetten is, zodat je verplicht de troep van hun moet gebruiken. Je telefoon moet immers wel in staat zijn je te kunnen bespioneren.
Malware+spyware in je broekzak, meer is 't niet.
Da's vreselijk. Bedankt voor de informatie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is geen spookverhaal. Gebeurd al.
17 proquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik pak gewoon de 17 pro. 12 mini zou ik kunnen verkopen maar het nadeel is de poort is kapot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |