abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218599607
Wat bedoelt JvP bij die foto van de jongens op het voetbal met ‘Als Koen geen training hoeft te geven en ik mee kan’? 😅

Bedoelt ze dat ze niet gaat als Koen training geeft? Of dat ze dan niet hoeft te babysitten op de andere kids?
pi_218599609
Dbm: Ze gebruikt fritessaus. Is iets minder calorieën. Maar daar heb je ook light varianten van. Dus met haar continu benoemen hoeveel calorieën iets is en dat ze in een calorie tekort eet verbaasd het mij dat ze dus daar geen lightvariant van heeft.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218599624
MB zocht nog even jasjes uit voor O. Zouden die van ter stal al in de vuurkorf liggen?
pi_218599713
Dbm: Heeft mij geblokkeerd nadat ik haar wees op haar HAP misbruik rondom slaappillen ( kreeg een hele scheld serenade in mn DM). Maar dat ter zijde.. ik keek even via Mollygram. Denk dat een fijne baan deze vrouw goed zal doen. Even de zinnen verzetten..Iets nuttigs doen. Want dat ze nergens op reageert en het zich allemaal niet aantrekt is natuurlijk onzin.
pi_218599758
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:44 schreef Muurbloem7 het volgende:
Dbm: Heeft mij geblokkeerd nadat ik haar wees op haar HAP misbruik rondom slaappillen ( kreeg een hele scheld serenade in mn DM). Maar dat ter zijde.. ik keek even via Mollygram. Denk dat een fijne baan deze vrouw goed zal doen. Even de zinnen verzetten..Iets nuttigs doen. Want dat ze nergens op reageert en het zich allemaal niet aantrekt is natuurlijk onzin.
Waarom scheld zij ook zo veel? Haar boodschap komt zoveel infantieler over door dat gescheld. Niet dat ze zonder dat gescheld heel intelligente dingen zegt, maar vind dit zo kinderachtig.
pi_218599761
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:19 schreef lila01 het volgende:
MB en JvP die voor een klein vermogen aan kleding kopen voor de kinderen.
Ze reden overigens niet samen.
Kopen? Samenwerking met Ot en Sien denk ik..
pi_218599763
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:31 schreef Minimimi het volgende:
Wat bedoelt JvP bij die foto van de jongens op het voetbal met ‘Als Koen geen training hoeft te geven en ik mee kan’? 😅

Bedoelt ze dat ze niet gaat als Koen training geeft? Of dat ze dan niet hoeft te babysitten op de andere kids?
Dat laatste, denk ik.
pi_218599767
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:51 schreef Mirp het volgende:

[..]
O, oké.
pi_218599795
quote:
Welke werkgever zou haar willen hebben als ze om de haverklap naar huis/de HAP/het ziekenhuis gaat met Flipflapflop? En ik denk ook niet dat ze echt werkethos heeft. Ze vindt nu al dat ze veel moet doen en een zwaar leven heeft.
pi_218599801
quote:

[..]
Nou, dan zullen we de komende dagen bij wel meer Fluflus die fantástische kleding voorbij zien komen.
pi_218599809
quote:

[..]
Staat er ook bij #gekregen (valt niet direct op want lichte letters op haar lichtgrijze shirt)
pi_218599832
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nou, dan zullen we de komende dagen bij wel meer Fluflus die fantástische kleding voorbij zien komen.
Dit is voor mij echt een reden om daar niet te kopen.
Ik snap dat dit hun manier is van reclame maken maar als je ziet wat een bergen kleding zij weggeven aan heel veel influencers, echt niet meer normaal
  Moderator dinsdag 26 augustus 2025 @ 20:01:37 #213
382129 crew  Donna
pi_218599852
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 17:50 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Meestal duurt het toch een week of 2 voordat je dat ziet
En het 'kost' ook iets meer dan een paar taartjes als je gewoon gezond en gevarieerd en verder een normaal aantal kcal eet.

Maar goed, was er al bang voor na haar stories vorige week toen ze begon dat ze vorig jaar zoveel kilo zwaarder was.
  Moderator dinsdag 26 augustus 2025 @ 20:02:14 #214
382129 crew  Donna
pi_218599860
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 18:11 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En, heb je al resultaat?
Ze.moet de cursus nog doen.
pi_218599892
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:00 schreef Avea het volgende:

[..]
Dit is voor mij echt een reden om daar niet te kopen.
Ik snap dat dit hun manier is van reclame maken maar als je ziet wat een bergen kleding zij weggeven aan heel veel influencers, echt niet meer normaal
Als je ziet wat er op de rekjes hangt/wat JvP laat zien in stories: echt wel 7 setjes per kind? Dan ben je in principe al klaar voor meer dan de helft van een garderobe voor de kids, als de wasmachine vaak aan staat!
En ja MB zegt altijd: alles gaat door naar familie, vrienden en mensen die t kunnen gebruiken.
Maar wat een géld je kan besparen zo... en die kleding krijgen, en wss nog betaald krijgen voor de reclame.
pi_218599901
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 18:50 schreef Maremare het volgende:
De buurman heeft eten gebracht bij Judith, superlief van die man. Anders had ze weer kroketten moeten bakken. Ze had ook wat gezondere kant-en-klaar maaltijden kunnen halen voor in de magnetron. Of zou ze ook nog geen boodschappen gehaald hebben? Ik snap echt dat ze wil genieten en leuke dingen wil doen met Bob, maar er zou toch ook wel wat prioriteit gegeven kunnen worden aan de basisbehoeften zoals eten en schone kleding. Vraag me af of ze het reisschema van de afgelopen vakantie achteraf nog steeds een goed plan vindt.
Ze had bij wijze van nog een blik soep kunnen opwarmen, broodje met een gebakken eitje erbij oid
pi_218599932
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:55 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Welke werkgever zou haar willen hebben als ze om de haverklap naar huis/de HAP/het ziekenhuis gaat met Flipflapflop? En ik denk ook niet dat ze echt werkethos heeft. Ze vindt nu al dat ze veel moet doen en een zwaar leven heeft.
Nou, wat ik zeg; even de zinnen verzetten. Wellicht minder Hap bezoekjes en even wat meer in de realiteit. Zou voor meerdere insta reclame meiden wel een fijne dag besteding zijn. Even in de benen, een echt baantje zoeken. Telefoon aan de kant en stoppen met klagen.
pi_218599962
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ja, ik begrijp letterlijk niet wat daar staat hè? Betekent dat nou dat die vrouw koffie voor haar ging halen en dacht ze dat dat speciaal voor haar zou zijn omdat ze herkend werd maar bleek het voor iedereen gehaald te worden? Of staat er dat het juist niet voor haar gehaald werd en dat de koffie voor alle moeders beschikbaar is? WAT BEDOELT ZE? 🤣
Ik heb het ook meerdere keren gelezen maar het staat echt raar geschreven
pi_218599971
quote:
Ik wens een potentiële werkgever veel sterkte met haar. Die wil je toch niet in je team / organisatie hebben? Altijd zwak, ziek, misselijk of onderweg (zijzelf of Flip / Flap). Dat op karakter geloof ik bij haar niks van, luie donder. En als je haar aan zou spreken op dingen die anders kunnen dan scheldt ze je stijf. Ik wil herintreders best een serieuze kans geven, maar dan wel iemand met de juiste motivatie.
pi_218599983
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Waarom scheld zij ook zo veel? Haar boodschap komt zoveel infantieler over door dat gescheld. Niet dat ze zonder dat gescheld heel intelligente dingen zegt, maar vind dit zo kinderachtig.
Ze is gewoon een tokkie
pi_218599987
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:04 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze had bij wijze van nog een blik soep kunnen opwarmen, broodje met een gebakken eitje erbij oid
Selectieve autonomie daar...
Waarom maakt zij niet 4 maaltijden maal 4 in die 5 weken vakantie met Bob? 4x soep, 4x pastasaus, 4x lasagne etc...
Die buurman komt letterlijk met 2 bordjes aan? Daar is dus om gevraagd. Of hij kijkt haar stories?
pi_218600014
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:04 schreef Holaa het volgende:

[..]
Als je ziet wat er op de rekjes hangt/wat JvP laat zien in stories: echt wel 7 setjes per kind? Dan ben je in principe al klaar voor meer dan de helft van een garderobe voor de kids, als de wasmachine vaak aan staat!
En ja MB zegt altijd: alles gaat door naar familie, vrienden en mensen die t kunnen gebruiken.
Maar wat een géld je kan besparen zo... en die kleding krijgen, en wss nog betaald krijgen voor de reclame.
Nou precies dat ja. En er zijn er ook genoeg die het daarna wel op Vinted zetten voor de hoofdprijs.
Soms wel jaloersmakend hoor, als ik dan weer voor 3 kinderen de garderobes van m'n zuurverdiende centen uit loondienst sta af te rekenen haha.
Maar dan bedenk ik me weer hoe verschrikkelijk het is je hele leven en dat van je kinderen openbaar te moeten gooien, kinderen mee moeten werken aan de reclames, nooit spontaan iets kunnen doen want 'staat niet leuk op the gram'. En dan is die jaloezie snel weer over!
pi_218600084
Oeehhh onder de nieuwste tiktok heeeel veel negatieve reacties bij Debbie. Ze laat alles staan maar worden er nu zoveel dat ze straks denk gaat verwijderen.. snel even lezen dus!
pi_218600091
quote:

[..]
Het is inderdaad gekregen, dat zie je later in de story van JvP. Maar dahum, lijkt me best lekker als je daar even de najaarsgarderobe voor je 7 kids mag uitkiezen en zo meenemen. Het is inderdaad een klein vermogen.

Ze waren wel gezellig weer samen op pad. Of zou dat alleen voor de samenwerking zijn?
pi_218600096
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ja, ik begrijp letterlijk niet wat daar staat hè? Betekent dat nou dat die vrouw koffie voor haar ging halen en dacht ze dat dat speciaal voor haar zou zijn omdat ze herkend werd maar bleek het voor iedereen gehaald te worden? Of staat er dat het juist niet voor haar gehaald werd en dat de koffie voor alle moeders beschikbaar is? WAT BEDOELT ZE? 🤣
De teksten van de "schrijfster" zijn vaak totaal onbegrijpelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')