Ik vind het vooral grappig dat ze in 1 van die reacties zet dat ze altijd goed met geld is geweest.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar nog wel actief op threads. Zeist toch iets met haar vrije tijd hè?
DBM heeft niet in de gaten dat zijn constant non-argumenten geeft. 'als het je niet bevalt dat ik zoveel medische info van mijn kinderen deel, dan kijk je toch lekker niet?' Ja zo kun je wel alles zeggen en doen en goed praten, zonder ergens verantwoordelijk voor gehouden te worden. Zeg je dan ook als iemand in elkaar getimmerd wordt 'ja, als het je niet bevalt kijk je maar de andere kant op'.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:09 schreef Missmaar het volgende:
Goedemorgen,
Ja ben zo iemand die meeleest maar gisteren irriteerde de blije mama mij zo. Dat ik daar iets op zei kreeg je een reactie terug. Prima dat mag helemaal is normaal als iemand je een reactie geef. Maar waarom aangevallen voelen als je alles deelt over je kinderen, nota benen medische gegevens,alleen de gezichten afschermen dan liever af en toe een foto lijkt mij. Dan dat heel de wereld weet wat je kinderen hebben.
Zegt meer over haar.
De jongens dan, niet zo zeer haar dochter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit!!! 🫶
Ik kan met methylfenidaat wel beter filteren (dus de niet belangrijke gesprekken negeren)
Debbie filtert vooral haar kinderen
Tja fatshaming gaat me dan wel wat ver. Alle vrouwen met stevige/mollige/dikke benen gaan nu eenmaal heen en weer. En je bouw kan daarin ook tegenzitten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:37 schreef ZombieQueen het volgende:
Moet stiekem altijd wel lachen wanneer DBM 'lekker aan het wandelen' is naar eigen zeggen. En dan half buiten adem en van links naar rechts gaat. Dan denk ik stiekem 'je spreekt waggelen verkeerd uit'.
Het zal de enoooooooorme spierpijn in haar biceps, triceps etc etc wel zijn.
Maar goed, ik ben dan ook maar een normale sterveling die soms gewoon spierpijn in haar armen of linker bil heeft...
Precies! Toen zij nog buitenshuis werkte en knutseldingen en activiteiten deelde vond ik haar zo leuk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:19 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik vind het bij haar extra jammer juist omdat ze zoveel leuke dingen doet met haar jongens.
Dat is gewoon allang genoeg. Die kinderen hebben niet overal spullen en lekker eten bij nodig.
Ik zeg toch nergens iets over haar formaat of gewicht... En daar was ik ook niet op uit. Ik schrijf toch het zal de enorme spierpijn zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:46 schreef Odonata het volgende:
[..]
Tja fatshaming gaat me dan wel wat ver. Alle vrouwen met stevige/mollige/dikke benen gaan nu eenmaal heen en weer. En je bouw kan daarin ook tegenzitten.
Net zoals je last van schuurplekken pp je bovenbenen kunt hebben als je slank bent.
En waarom dan? Denk je serieus dat je daarmee wat bereikt? Dat ze denken oh Annemarie zegt dat dit niet goed is, laten we stoppen? Waarom denk jij dat je op de positie staat daar uberhaupt iets van te zeggen? Omdat je het ZOO ZOOOOO erg vind?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:32 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
DBM heeft niet in de gaten dat zijn constant non-argumenten geeft. 'als het je niet bevalt dat ik zoveel medische info van mijn kinderen deel, dan kijk je toch lekker niet?' Ja zo kun je wel alles zeggen en doen en goed praten, zonder ergens verantwoordelijk voor gehouden te worden. Zeg je dan ook als iemand in elkaar getimmerd wordt 'ja, als het je niet bevalt kijk je maar de andere kant op'.
Die vrouw is zo dom en aso.
Bij het in elkaar timmeren moet ik weer denken aan haar man (met naam op threads) die bijna in elkaar getimmerd werd en haar ouders die haar eropaf sturen omdat zij wel kan vechten 🤦♂️ 1: vechten met je kinderen erbij.. 👌👍quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:32 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
DBM heeft niet in de gaten dat zijn constant non-argumenten geeft. 'als het je niet bevalt dat ik zoveel medische info van mijn kinderen deel, dan kijk je toch lekker niet?' Ja zo kun je wel alles zeggen en doen en goed praten, zonder ergens verantwoordelijk voor gehouden te worden. Zeg je dan ook als iemand in elkaar getimmerd wordt 'ja, als het je niet bevalt kijk je maar de andere kant op'.
'Het kan me niks schelen maar ik kan niet stoppen met erover hebben'...quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:01 schreef papierentas het volgende:
Als je zoveel spierpijn hebt zo als zij heeft/ zegt te hebben, dan gaat er sowieso iets mis. Het is nu dinsdag, 4 dagen spierpijn na een keertje sporten op zaterdag. Maarja, ze weet het toch beter, onze topsportster.
Maar het kan haar allemaal niks schelen, daarom zit ze nu op instagram hele verhalen te posten. Tuurlijk meid, als het je niks kan schelen, dan zeg je er niks over.
Precies, het doet haar niks maar nu weer een hele post!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:01 schreef papierentas het volgende:
Als je zoveel spierpijn hebt zo als zij heeft/ zegt te hebben, dan gaat er sowieso iets mis. Het is nu dinsdag, 4 dagen spierpijn na een keertje sporten op zaterdag. Maarja, ze weet het toch beter, onze topsportster.
Maar het kan haar allemaal niks schelen, daarom zit ze nu op instagram hele verhalen te posten. Tuurlijk meid, als het je niks kan schelen, dan zeg je er niks over.
Ja ik snap niet dat zij een wedstrijd gaat doen met zo weinig training.. ze gaat flink voor lul staan daar. Als je mee doet aan een echte wedstrijd moet je echt wel uren trainen meerdere dagen in de week, misschien wel dagelijks. Mijn broertje doet die sport ook, met wedstrijden. Die eet maanden vooral rijst, kip, kwark en eieren 🤮 en traint iedere dag paar uur voor een wedstrijd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:01 schreef papierentas het volgende:
Dacht ik ook alquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:05 schreef LALAA het volgende:
Sanneke geeft op Insta aan dat ze “vanwege omstandigheden” voorlopig even offline is. Maar ik zie haar op Threads nog volop reageren op mensen. Ze zal uiteraard nog wel linkjes delen om haar inkomsten niet stil te laten staan. Vervolgens post ze ook meteen een story achter de betaalmuur.
Hoe gek denkt ze dat haar volgers zijn… Dit is toch gewoon weer pure aandachttrekkerij?
Heeft ze al gedeeld wat zo leuk was, maar zo ingrijpend was in haar leven dat ze moest huilen, maar niet wilde wat het was?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:30 schreef Huisjeaanderijn het volgende:
Sanneke is voorlopig offline wegens omstandigheden...zouden ze het huis uit moeten?
Ik denk dat ze nog wel af gaat zeggen hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:07 schreef Lampje88 het volgende:
[..]
Ja ik snap niet dat zij een wedstrijd gaat doen met zo weinig training.. ze gaat flink voor lul staan daar. Als je mee doet aan een echte wedstrijd moet je echt wel uren trainen meerdere dagen in de week, misschien wel dagelijks. Mijn broertje doet die sport ook, met wedstrijden. Die eet maanden vooral rijst, kip, kwark en eieren 🤮 en traint iedere dag paar uur voor een wedstrijd.
Mijn buurvrouw doet het ook en idd.. totaal ander eet en training schemaquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:07 schreef Lampje88 het volgende:
[..]
Ja ik snap niet dat zij een wedstrijd gaat doen met zo weinig training.. ze gaat flink voor lul staan daar. Als je mee doet aan een echte wedstrijd moet je echt wel uren trainen meerdere dagen in de week, misschien wel dagelijks. Mijn broertje doet die sport ook, met wedstrijden. Die eet maanden vooral rijst, kip, kwark en eieren 🤮 en traint iedere dag paar uur voor een wedstrijd.
Die sokken kan ze altijd nog aan met carnaval (of de lokale variant daarvan)quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:09 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog wel af gaat zeggen hoor.
Voor niks dat wedstrijdtenue aangeschaft
Je bedoelt dat clowneske pak? 🤭quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:09 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog wel af gaat zeggen hoor.
Voor niks dat wedstrijdtenue aangeschaft
Ik vind haar zo'n ontzettend naar karakter hebben. Echt, het bloed onder mn nagels.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:32 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |