abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218593167
En weer werd een topic van mij helemaal verwijderd.

Deze keer omdat ik kritiek heb op burgemeester Halsema

https://nos.nl/video/2579(...)ouwen-de-nacht-terug

En dat ze beter al die allochtonen kunnen deporteren om zo de criminaliteit omlaag te houden.

Vraag is, waarom wordt dat verwijdert? Je hebt nog zoiets als vrijheid van meningsuiting hier in Nederland. Maar blijkbaar kunnen ze daar hier niet tegen op fok. Ben je tegen massa migratie? Topic wordt verwijdert. Wil je dat buitenlanders gedeporteerd worden? Topic gaat op slot. etc etc. Het spijt me hoor, maar deze 'meningen' vallen nog altijd onder vrijheid van meningsuiting.

En als je dit soort topics op slot gooit of verwijderd. Zet dan ook even boven dit forum. WIJ DOEN HIER AAN CENSUUR, en zet er een mooie foto van XI FOK JINGPING erbij, want dan weten de mensen tenminste hoe oneerlijk het er hier op FOK aan toe gaat. Echt waar hoor, tijd voor een stukje zelfreflectie en eens goed in de spiegel kijken wat een vooringenomen houding men er hier aan over houdt wat de inhoud en vrije meningsuiting van topics betreft.
pi_218593178
De vrijheid van meningsuiting is niet absoluut, net als de meeste andere grondrechten. Zo is een mening die sterk beledigend of discriminerend is, of neerkomt op smaad, onder bepaalde omstandigheden strafbaar of een onrechtmatige daad.

Het Nederlandse strafrecht richt zich tegen smalend taalgebruik en aanzetten tot haat, belediging van gezagsdragers en het verspreiden van leugens (laster en smaad).

Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Vrijheid_van_meningsuiting
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 05:25:20 #3
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218593181
Je mag dus blijkbaar ook niet meer opteren voor massavernietigingskampen, echt heel bijzonder.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 06:05:39 #4
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218593205
Oproepen tot etnische zuivering wordt inderdaad niet gewaardeerd.
pi_218593271
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 05:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je mag dus blijkbaar ook niet meer opteren voor massavernietigingskampen, echt heel bijzonder.
We vragen de experts @Hitler @Zipportal
pi_218593363
Misschien moet je zelf eens in de spiegel kijken
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 07:23:02 #7
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218593379
omdat de mods hier nogal links zijn

tip: ga lekker naar reddit
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218593447
Nou, ik ben kneiterrechts en ik kan zonder problemen hier mijn ongezouten mening verkondigen. Wat ik wel doe, is dingen op een nette manier verwoorden, zonder hele bevolkingsgroepen collectief de schuld te geven, te discrimineren op huidskleur of op te roepen tot geweld. Fok! heeft immers ook een zekere verantwoordelijkheid om de wet te handhaven, ook al is er vrijheid van meningsuiting.
Mja
pi_218593463
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 07:35 schreef TAmaru het volgende:
Nou, ik ben kneiterrechts en ik kan zonder problemen hier mijn ongezouten mening verkondigen. Wat ik wel doe, is dingen op een nette manier verwoorden, zonder hele bevolkingsgroepen collectief de schuld te geven, te discrimineren op huidskleur of op te roepen tot geweld. Fok! heeft immers ook een zekere verantwoordelijkheid om de wet te handhaven, ook al is er vrijheid van meningsuiting.
Dan ben je ook niet kneiterrechts maar gewoon een linkse deuglul.
pi_218593475
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 07:39 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Dan ben je ook niet kneiterrechts maar gewoon een linkse deuglul.
:+
Ik zal me de komende tijd even wat meer voor genocide e.d. uitspreken dan. Excuses voor de verwarring.
Mja
pi_218593505
Ik ben uitgesproken rechts en conservatief en kan mijn mening hier zonder problemen kwijt. Ik krijg zelfs amper usernotes. Het gaat er alleen wel om hoe je die mening verwoord en sommige van mijn mede rechtse en conservatieve users vervallen nogal snel in openlijk botte, lompe en discriminerende teksten. Tja, dat zal worden verwijderd.

Verder zal het waarschijnlijk wel zo zijn dat linkse en progressieve users sneller getriggerd zijn en eerder TRs zetten. Kortom, mogelijk negatief gedrag van rechtse users valt ook zo eerder op.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 08:01:48 #12
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_218593537
C'est le ton qui fait la musique.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_218593538
Alle allochtonen deporteren

Ja, heel normaal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218593677
Altijd dat gezeik om die vrijheid van meningsuiting :')
Ja je hebt recht op je mening en die te uiten, maar dat betekent niet dat FOK! verplicht is iedere mening te laten staan.

Het zou anders zijn als de overheid Danny verplicht jouw mening te verwijderen.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 08:37:26 #15
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218593697
Vrijheid van meningsuiting is iets anders dan een plicht voor anderen om jou een podium te bieden om die mening te verkondigen.
Huilen dan.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 08:38:31 #16
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218593703
quote:
16s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 07:23 schreef FlippingCoin het volgende:
omdat de mods hier nogal links zijn

tip: ga lekker naar reddit
Wat lees ik hier nu voor baarlijke nonsens.
Huilen dan.
pi_218593709
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 08:02 schreef Caland het volgende:
Alle allochtonen deporteren

Ja, heel normaal.
Gewoon de grens overzetten bij Curaçao, zie maar wat je er mee doet Venezuela. :W
pi_218593904
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 08:37 schreef Isdatzo het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is iets anders dan een plicht voor anderen om jou een podium te bieden om die mening te verkondigen.
Voor 1999 hadden we geen vrijheid van meningsuiting want we hadden geen Fok!
pi_218593973
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 04:36 schreef zetalore2 het volgende:

Vraag is, waarom wordt dat verwijdert? Je hebt nog zoiets als vrijheid van meningsuiting hier in Nederland.
Je hebt in Nederland vrijheid van meningsuiting mits je binnen de randen van de wet blijft.

Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat ieder platform jouw mening zal willen uitdragen, zo zal je op een bandrecorder- of puppyforum niet zover komen met dit soort geneuzel en op Stormfront zal het weer prima gaan, met al die gelijkgestemden.

Verder houdt vrijheid van meningsuiting niet in dat iedereen jouw mening wil horen (of moet aanhoren).

Zoek eerst eens uit wat "vrijheid van meningsuiting" precies inhoudt voordat je er een mening over uit.

Verder, je bent zetalore, dus je komt nooit meer terug in het topic. Het is aan dovemans oren gericht.
pi_218594009
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 04:36 schreef zetalore2 het volgende:

En dat ze beter al die allochtonen kunnen deporteren om zo de criminaliteit omlaag te houden.
En dit pareltje...
POL / Stemrecht alleen voor blanke Nederlanders.

Met topics als deze zou ik het eens op Stormfront proberen.
Daar zitten nog meer geradicaliseerde probleemgevallen.
pi_218594060
TS kan inderdaad beter op stormfront gaan posten
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:24:08 #22
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_218594142
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 09:12 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
En dit pareltje...

Sow...
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_218594164
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 09:12 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
En dit pareltje...

Was dit nog maar beperkt tot Stormfront. Tot een niche.

Martin Bosma is een fan van Apartheid in Zuid-Afrika, promotor van de plaasmoorde complottheorie.

Wilders sprak in 2009 al over dat miljoenen moslims moeten worden gedeporteerd. Zijn internationale vrienden kwamen bijeen om massadeportaties te bespreken (wat in Duitsland nog wel een schok veroorzaakte)
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Moderator dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:27:10 #24
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_218594168
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 09:09 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je hebt in Nederland vrijheid van meningsuiting mits je binnen de randen van de wet blijft.

Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat ieder platform jouw mening zal willen uitdragen, zo zal je op een bandrecorder- of puppyforum niet zover komen met dit soort geneuzel en op Stormfront zal het weer prima gaan, met al die gelijkgestemden.

Verder houdt vrijheid van meningsuiting niet in dat iedereen jouw mening wil horen (of moet aanhoren).

Zoek eerst eens uit wat "vrijheid van meningsuiting" precies inhoudt voordat je er een mening over uit.

Verder, je bent zetalore, dus je komt nooit meer terug in het topic. Het is aan dovemans oren gericht.
Dit, maar dan als je dan na X tijd terug komt wél klagen dat er wederom een extreem topic van je hand is gesloten.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_218594177
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')