We vragen de experts @Hitler @Zipportalquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 05:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je mag dus blijkbaar ook niet meer opteren voor massavernietigingskampen, echt heel bijzonder.
Dan ben je ook niet kneiterrechts maar gewoon een linkse deuglul.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 07:35 schreef TAmaru het volgende:
Nou, ik ben kneiterrechts en ik kan zonder problemen hier mijn ongezouten mening verkondigen. Wat ik wel doe, is dingen op een nette manier verwoorden, zonder hele bevolkingsgroepen collectief de schuld te geven, te discrimineren op huidskleur of op te roepen tot geweld. Fok! heeft immers ook een zekere verantwoordelijkheid om de wet te handhaven, ook al is er vrijheid van meningsuiting.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 07:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet kneiterrechts maar gewoon een linkse deuglul.
Wat lees ik hier nu voor baarlijke nonsens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 07:23 schreef FlippingCoin het volgende:
omdat de mods hier nogal links zijn
tip: ga lekker naar reddit
Gewoon de grens overzetten bij Curaçao, zie maar wat je er mee doet Venezuela.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:02 schreef Caland het volgende:
Alle allochtonen deporteren
Ja, heel normaal.
Voor 1999 hadden we geen vrijheid van meningsuiting want we hadden geen Fok!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:37 schreef Isdatzo het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is iets anders dan een plicht voor anderen om jou een podium te bieden om die mening te verkondigen.
Je hebt in Nederland vrijheid van meningsuiting mits je binnen de randen van de wet blijft.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 04:36 schreef zetalore2 het volgende:
Vraag is, waarom wordt dat verwijdert? Je hebt nog zoiets als vrijheid van meningsuiting hier in Nederland.
En dit pareltje...quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 04:36 schreef zetalore2 het volgende:
En dat ze beter al die allochtonen kunnen deporteren om zo de criminaliteit omlaag te houden.
Sow...quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En dit pareltje...
POL / Stemrecht alleen voor blanke Nederlanders.
Met topics als deze zou ik het eens op Stormfront proberen.
Daar zitten nog meer geradicaliseerde probleemgevallen.
Was dit nog maar beperkt tot Stormfront. Tot een niche.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En dit pareltje...
POL / Stemrecht alleen voor blanke Nederlanders.
Met topics als deze zou ik het eens op Stormfront proberen.
Daar zitten nog meer geradicaliseerde probleemgevallen.
Dit, maar dan als je dan na X tijd terug komt wél klagen dat er wederom een extreem topic van je hand is gesloten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je hebt in Nederland vrijheid van meningsuiting mits je binnen de randen van de wet blijft.
Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat ieder platform jouw mening zal willen uitdragen, zo zal je op een bandrecorder- of puppyforum niet zover komen met dit soort geneuzel en op Stormfront zal het weer prima gaan, met al die gelijkgestemden.
Verder houdt vrijheid van meningsuiting niet in dat iedereen jouw mening wil horen (of moet aanhoren).
Zoek eerst eens uit wat "vrijheid van meningsuiting" precies inhoudt voordat je er een mening over uit.
Verder, je bent zetalore, dus je komt nooit meer terug in het topic. Het is aan dovemans oren gericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |