Dat denk ik wel, vooral als je het met iets anders eetquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of het na ontdooien nog te eten is, maar ik moet er altijd zoveel van weggooien, dus ik probeer het eens.
Duh, da's de noodkieeeeepquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ook asociale kieeep?
ja ja ik snap hetquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat het even duidelijk is
Beetje dit idee:
[ afbeelding ]
Kliekjes -kieeeeepquote:
quote:IJsproducent The Magnum Ice Cream Company, van onder andere de Magnum-, Calippo-, Cornetto- en Split-ijsjes, kan de vraag niet meer bijbenen. Er zijn lege plekken in het vriesvak in de supermarkten.
Kiep meej grote bakkus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ook asociale kieeep?
Hangt zo in je enkels, die 4ebequote:
Door een salade heen ofzo? Of in de pasta. Of op brood met avocado.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, vooral als je het met iets anders eet
Oh, dan kan m'n Jumbo die ruimte wel gebruiken om wat andere zooi te stallen, met hun 4 defecte vriezersquote:
Voorkomen is beter dan genezen~!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt zo in je enkels, die 4ebe
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dan kan m'n Jumbo die ruimte wel gebruiken om wat andere zooi te stallen, met hun 4 defecte vriezers
Wat een wijsheid op de vroege ochtendquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan genezen~!
Als het ingevroren is geweest zou ik het bakken of verwerken in iets warms, maar als je het laat ontdooien weet ik niet of dat nog zo heel lekker is, maar je kan het proberen natuurlijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Door een salade heen ofzo? Of in de pasta. Of op brood met avocado.
Ik word al bijna bang, goed?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt zo in je enkels, die 4ebe
Zo ben ikquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:18 schreef STING het volgende:
[..]
Wat een wijsheid op de vroege ochtend
Ja misschien wel achtmiljoen rollen pleepapier.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dan kan m'n Jumbo die ruimte wel gebruiken om wat andere zooi te stallen, met hun 4 defecte vriezers
Smerig, dingen die niet bij elkaar passen door elkaar mieteren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Door een salade heen ofzo? Of in de pasta. Of op brood met avocado.
Ja echt, denk dat ze al een maand gewoon lege vriezers hebben staan. Wil best geloven dat er wat levertijd op zit, maar je zou denken dat er wel íets te regelen valt?quote:
Same here. Ik vandaag voor de verandering 7:50, maar uitgerust voelen ho maar natuurlijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo ben ik
Misschien komt het door die bijna 7 uur slaap die ik normaal niet haal
Ja bijzonderquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja echt, denk dat ze al een maand gewoon lege vriezers hebben staan. Wil best geloven dat er wat levertijd op zit, maar je zou denken dat er wel íets te regelen valt?
Dat je dan wakker word en denkt: hm... kan beterquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:21 schreef STING het volgende:
[..]
Same here. Ik vandaag voor de verandering 7:50, maar uitgerust voelen ho maar natuurlijk
Wij doen graag dingen goed repareren zodat mensen niet opgegeten worden door die roltrapquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja bijzonder![]()
Iets totaal ongerelateerds, maar de roltrap op Den Bosch Centraal Station is ook al maanden stuk![]()
Je zou toch denken dat zoiets snel te fixen valt, maar nee, blijkbaar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |