Handig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Over een halfuurtje de zorgverzekeraar bellen waarom ze de rekening voor de psycholoog niet willen vergoeden.
Volgens de brief ontbreken er gegevens op de rekening, maar ze noemen in de brief niet welke gegevens.
Nou gewoon, gegevensquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Over een halfuurtje de zorgverzekeraar bellen waarom ze de rekening voor de psycholoog niet willen vergoeden.
Volgens de brief ontbreken er gegevens op de rekening, maar ze noemen in de brief niet welke gegevens.
De vraag is welke gegevens? Er staan genoeg gegevens op de factuur en de factuur ziet er niet anders uit dan de vorige facturen.quote:
Staat de diagnosecode op de factuur?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De vraag is welke gegevens? Er staan genoeg gegevens op de factuur en de factuur ziet er niet anders uit dan de vorige facturen.
Dat had ik ook eens maar toen was er iets met de verwijsbrief van de huisartsquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De vraag is welke gegevens? Er staan genoeg gegevens op de factuur en de factuur ziet er niet anders uit dan de vorige facturen.
Die rijden doorgaans de AH niet binnen en ik ben niet zo gevaarlijk zoals jij ... Je had daar wel kans op een mes tussen je ribbenquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me de boodschap wel duidelijk, en hij zal vast niet op een fatbike hebben gezeten
Was maar 1 gans, dus ook maar 1 kans.quote:
Wordt je t-shirt in ieder geval niet droog.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat je dan bodylotion even snel op wil doen en de mouw van je t-shirt ook even meeneemt.
Klinkt alsof er geen mens naar gekeken heeft nog eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lekker vettig de sportschool in gepieptquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wordt je t-shirt in ieder geval niet droog.
Nou, die.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ZWIEPquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker vettig de sportschool in gepiept
PIEP
Blijkt de code van de uitvoerder te onderbreken. De praktijk moet een nieuwe factuur sturen met de code erop.quote:
YEET ?quote:
Ook goedemorgenquote:
KIEPquote:
Hangt af van de inhoud. Ijsjes ben je heel snel kwijtquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denkt dat het mee valt. Gewoon vriezer dicht houden.
Handig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijkt de code van de uitvoerder te onderbreken. De praktijk moet een nieuwe factuur sturen met de code erop.
KIIIEEEP.quote:
Ik las Mars ijs.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog een doosje solero's en drie doosjes Snickers-ijs.
WHIEEP.quote:
Progressiequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben een keer niet iemands verjaardag vergeten en op tijd geweest om te feliciteren
Verfrissend
Mijn brein
Die heb ik ook nog in de vriezer.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook goedemorgen
Ik heb bijna 7 uur geslapen
Whoep whoep
Stilstand is achteruitgangquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Ik heb bijna 7 uur wakker gelegen, denk ik.
Doe mij de röstirondjes maar danquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We gaan de inhoud van de vriezer bespreken?
- Lenteui
- Salie
- Tijm
- Rozemarijn
- 3 broden
- 2 potten met ijs (ik vergeet ze steeds)
- 1 ijsjewater van de Lidl van 0,03 cent
- Buikspek
- Kipfilet
- Rundertartaartjes
- Patat
- Rostirondjes
- Smoothie-ijsje
- Mangoblokjes (1 kg)
- Kokosmelk (geen idee waarom)
- Aardbeien
- Frambozen
- Blauwe bessen
- Filetlapjes
- Kipfilet (voor op brood)
- Zalmfilet met huid
- Courgettesoup
- Een wrap
In Afrika dromen ze hiervan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
- Lenteui
- Salie
- Tijm
- Rozemarijn
- 3 broden
- Buikspek
- Kipfilet
- Rundertartaartjes
- Patat
- Rostirondjes
- Smoothie-ijsje
- Mangoblokjes (1 kg)
- Aardbeien
- Frambozen
- Blauwe bessen
- Filetlapjes
- Zalmfilet met huid
- Courgettesoup
- Een wrap
Ik deel geen etenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe mij de röstirondjes maar dan
1 vriezer leeg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
- Lenteui
- Salie
- Tijm
- Rozemarijn
- 3 broden
- Buikspek
- Kipfilet
- Rundertartaartjes
- Patat
- Rostirondjes
- Smoothie-ijsje
- Mangoblokjes (1 kg)
- Aardbeien
- Frambozen
- Blauwe bessen
- Filetlapjes
- Zalmfilet met huid
- Courgettesoup
- Een wrap
quote:
Ik weet niet of het na ontdooien nog te eten is, maar ik moet er altijd zoveel van weggooien, dus ik probeer het eens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik zag laatst een recept voor feta met bladerdeeg
Heb je ook asociale kieeep?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb,
IJsklonten
Salie
Brood
Scampi's
Garnalen
IJsjes (niet die van 0,3 cent)
Aardbeien
Mango
Bosbessen
Filodeeg
Kip (voor nood)
Kip (chique kip)
Koelelementen
Aspergesoep (liters en liters)
Bed niet fijn?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Ik heb bijna 7 uur wakker gelegen, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |