Ik heb een keer 1 jaar leeftijdsverschil met mijn schoonvader gehad, heel wat gezellige avondjes ouwe lullenmuziek samen zitten luisterenquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Saskatchewan. Daar kwam een van mijn stiefmoeders vandaan. Leuke meid, 5 jaar ouder dan ik was
Ik vind het wel lekker dat je daar op veel plekken unsweetened ice tea kunt krijgen in restaurants. Behalve in de bypass belt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap wel dat ze dat daar drinken, een normale bak zwarte pleur is ongeveer net zo donker en doorzichtig als groene thee
Chocolade kruidnoten met zoute caramel smaakquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Put them in your mouth and suck it
Zo iemand zou ik moeilijk als vader kunnen zienquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer 1 jaar leeftijdsverschil met mijn schoonvader gehad, heel wat gezellige avondjes ouwe lullenmuziek samen zitten luisteren
Dit verbaasd mij dan weer helemaal niksquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer 1 jaar leeftijdsverschil met mijn schoonvader gehad, heel wat gezellige avondjes ouwe lullenmuziek samen zitten luisteren
Als het dopje van de tandenpasta viel was zij eerder om het op te pakken dan hij?quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was 17, zij 22. Mijn vader 45. Needless to say, dat heeft niet lang geduurd
Ja dat is wel bijzonder inderdaad. Alles is daar mierenzoet qua drankjes behalve de ijstheequote:Op maandag 25 augustus 2025 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker dat je daar op veel plekken unsweetened ice tea kunt krijgen in restaurants. Behalve in de bypass belt.
Nou ja ík vond haar heel leuk, maar was natuurlijk omdat ze net zo oud als veel van m'n vriendinnen wasquote:
Ja, maar nu alweer heel wat jaren getrouwd met iemand van zijn eigen leeftijd (gelukkig). Hij is de midlife crisis uiteindelijk te boven gekomenquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heeft jouw vader met meer jongere deerens gedated?
Waarom zit jij steeds op Hedwigs bank?quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:24 schreef Ama het volgende:
Waarom moet mijn kat verplicht de bank opeisen waar ik zit of nou ja lag maar dat lukt niet meer.
Vond ze het zelf niet raar?quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja ík vond haar heel leuk, maar was natuurlijk omdat ze net zo oud als veel van m'n vriendinnen was
[..]
Ja, maar nu alweer heel wat jaren getrouwd met iemand van zijn eigen leeftijd (gelukkig). Hij is de midlife crisis uiteindelijk te boven gekomen
Was me maatje, samen wijntjes tikken en met de muziek mee blèren, die kerel was stapeldol op mij met zijn ingeslapen waggelkoe.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zo iemand zou ik moeilijk als vader kunnen zien
Pas toen hij haar na 2-3 maanden al ten huwelijk vroeg (snap ik wel, hij dacht wow het is gelukt, nu moet ik snel zijn!). Toen is ze teruggevlucht naar Canadaquote:
Is er nog iets van mij?quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom zit jij steeds op Hedwigs bank?
Wat staat er voor morgen op de planning?quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Na het avondeten nog een wandeling gemaakt door parkje van het dorp. 11.639 stapjes gezet.
Nee, jij bent toch alleen maar Hedwigs bediening?quote:
"No, hooman."quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, jij bent toch alleen maar Hedwigs bediening?
quote:
Dit is duidelijke taal.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee. Je bent er alleen om te bedienen en de deur open en dicht te doen.
Ik dacht dat je al eerder bediening voor een kat was geweest.quote:
Tenzij je 100 en 80 bent o.i.d., lijkt me dat leeftijdsverschil meestal niet werken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:28 schreef UitStraling het volgende:
Mijn neefje en zijn Moldavische schelen ook iets van 20 jaar of zo, gaan volgend jaar trouwen in Marbella, ik verheug me nu al helemaal kapot op dat "feestje" en samen met mij nog 100 andere mannen
Geen idee, was er ook niet echt. Maar het is net gtst hier volgens mij, je kunt een jaar niet kijken en alles toch direct weer volgenquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:29 schreef Ygritte het volgende:
Zijn er hier trouwens nog spannende dingen gebeurd de laatste tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |