Nebraskaquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zelf kan ik alleen nog Idaho bedenken
Ik wilde mijn kennis even showcasen voor het geval de douane meeleestquote:
Neefje van mij wilde miljonair worden, bedje was helemaal gespreid door zijn ouders, maar meneer zijn broekzakken roken nog naar wiet op zijn vlucht van Curaçao naar Chicago, nu is hij conciërge.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij was het voor een aantal rechtsomkeert terug naar land van herkomst.
Ja, dat is toch kutquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neefje van mij wilde miljonair worden, bedje was helemaal gespreid door zijn ouders, maar meneer zijn broekzakken roken nog naar wiet op zijn vlucht van Curaçao naar Chicago, nu is hij conciërge.
@USCBPquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde mijn kennis even showcasen voor het geval de douane meeleest
Amerikanen drinken ook geen koffiequote:Op maandag 25 augustus 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
Ik drink geen koffie, alleen T
Dus mij moeten ze ook niet denk ik
Wat ze daar drinken is de naam koffie niet waardquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
Ik drink geen koffie, alleen T
Dus mij moeten ze ook niet denk ik
Ohnee die drinken zwart slootwaterquote:
Netjesquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
Ik weet niet precies in welke staten ik allemaal ben geweest, denk een stuk of 25?
Niet voor @Amaquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:17 schreef essnhills het volgende:
Misschien zo'n zak pumpkin spice kruidnoten meenemen
Saskatchewan. Daar kwam een van mijn stiefmoeders vandaan. Leuke meid, 5 jaar ouder dan ik wasquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
De Canadese staten zijn volgens mij Quebec, Toronto, Sasquatchia, Brits, te koud en te uitgestrekt staat 1 en 2, hondenras 1 tot met 5.
Homeopathische koffiequote:Op maandag 25 augustus 2025 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnee die drinken zwart slootwater
Eventueel met pumpkin spice
quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Octuple syrup bypass latte with triple extra syrup cream
quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Saskatchewan. Daar kwam een van mijn stiefmoeders vandaan. Leuke meid, 5 jaar ouder dan ik was
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Washington
Oregon
Californië
New Mexico
Nevada
Wyoming
Montana
North Dakota
South Dakota
Texas
Oklahoma
Nebraska
Illinois
Louisiana
Mississippi
Florida
Georgia
North Carolina
South Carolina
Tennessee
Kentucky
Virginia
West Virginia
Washington D.C
Delaware
New York
New jersey
Vermont
Rhode Island
Massachusetts
Maine
Connecticut
Pennsylvania
Alaska
Hawaii
Wordt wel lastig om kruidnoten op zijn Engels uit te sprekenquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:17 schreef essnhills het volgende:
Misschien zo'n zak pumpkin spice kruidnoten meenemen
Spicy nutsquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt wel lastig om kruidnoten op zijn Engels uit te spreken![]()
Kroednoiten
Of als je het gaat vertalen gaan ze denk ik ook moeilijk doen 'herbnuts'
Snap wel dat ze dat daar drinken, een normale bak zwarte pleur is ongeveer net zo donker en doorzichtig als groene theequote:Op maandag 25 augustus 2025 21:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Octuple syrup bypass latte with triple extra syrup cream
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |