SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik zou zeggen: Praat het in Thailand uit.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vond het wel wat extreem dat ze gelijk naar Thailand vluchtte, maar ok
Ben je niet bang dat ze aangereden wordt?quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee joh. Hier lopen en zitten altijd katten langs de weg.
Grmbl wil alleen maar naar Emericaquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Praat het in Thailand uit.
Met een beetje mazzel deporteert ICE hem naar Thailand. Die kijken niet zo nauw waar je vandaan komt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Grmbl wil alleen maar naar Emerica
Ghehe lolquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel deporteert ICE hem naar Thailand. Die kijken niet zo nauw waar je vandaan komt.
Nou dat hoop ik toch niet.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je dadelijk in een pak van 50 jaar oud.
Amerikanen hebben toch een bar slechte topo-kennisquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel deporteert ICE hem naar Thailand. Die kijken niet zo nauw waar je vandaan komt.
Niet alleen Amerikanen hoor..quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Amerikanen hebben toch een bar slechte topo-kennis
Je kan de topo wel gewoon weg laten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Clarkson heeft ze een keer vragen gesteld over Europa. Ze wisten niksquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zitten ze naar Afrika te wijzenquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Clarkson heeft ze een keer vragen gesteld over Europa. Ze wisten niks
‘Vakantieman gezellig hè’quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zitten ze naar Afrika te wijzen
Ze weten dat Europa een land isquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
USA, USA, USAquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Grmbl wil alleen maar naar Emerica
De laatste keer mocht ik amper naar binnen. Mijn wederhelft kan het wel vergeten, die komt soberso dat land momenteel niet meer in denk ikquote:
Tja, vraag aan een gemiddelde Europeaan wat de hoofdstad van Tsjaad of Cambodja is en ze kijken je ook glazig aan hoorquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee niet echtquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ze aangereden wordt?
Is die naar Cuba geweest?quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De laatste keer mocht ik amper naar binnen. Mijn wederhelft kan het wel vergeten, die komt soberso dat land momenteel niet meer in denk ik
Je wilt daarheen om Kim Jong Oen te verheerlijken?quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kon eerder vanavond niet op de vlag van Noord-Korea komen.
Wil ik het intypen in Google, schiet ie me gewoon te binnen.. zo typisch...
Ndjamena en PHnom Penh (zitten typfouten in, maar wel zonder google)quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tja, vraag aan een gemiddelde Europeaan wat de hoofdstad van Tsjaad of Cambodja is en ze kijken je ook glazig aan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |