abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218642422
twitter

Vietnam zat blijkbaar niet in het complot, maar zond een ESF-docu uit.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_218668831
Ik vermoed dat er plannen waren, dat Bhutan nav die plannen een voorronde organiseerde, dat de plannen vervolgens in he twater vielen, maar Bhutan op dat moment al gecommiteerd had.
  woensdag 25 maart 2026 @ 17:40:49 #28
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_220429781
Zou het dan toch een keer gaan gebeuren ?

twitter
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 18:46:33 #29
375570 crew  Cyan9
pi_220430070
Project van de hele lange adem.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_220430336
twitter

:o
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 25 maart 2026 @ 19:29:11 #31
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_220430387
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:21 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
:o
Ik heb geen linkedin account maar als ik op de link klik van martijn-beverwijk dan gaat het meteen naar een pagina in het vietnamees.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_220431160
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:29 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Ik heb geen linkedin account maar als ik op de link klik van martijn-beverwijk dan gaat het meteen naar een pagina in het vietnamees.
Ja, hij woont in Ho Chi Minh City blijkbaar. Misschien is Beverwijk daar een veelvoorkomende achternaam.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220456388
https://eurovisionasia.com/

Zou dit echt zijn?
  Moderator zondag 29 maart 2026 @ 19:22:57 #34
375570 crew  Cyan9
pi_220460890
quote:
11s.gif Op zondag 29 maart 2026 01:47 schreef NailQueen het volgende:
https://eurovisionasia.com/

Zou dit echt zijn?
Echt of niet, de website is nu weer offline.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_220471931
Het gaat echt gebeuren:

twitter


Ach, Martin Green

De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220472417
Het is hun toch gelukt. Bhutan had alleen in augustus hun mond voorbij gepraat.
pi_220472426
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:22 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Echt of niet, de website is nu weer offline.
De site was zaterdagavond even in de lucht :7
pi_220472664
En dan blijkt het morgen gewoon een 1 april grap te zijn :')

(Die gedachte kwam even in mij op maar het zal nu wel niet)

[ Bericht 18% gewijzigd door NailQueen op 31-03-2026 16:01:34 ]
pi_220473745
Het Aziatische ESF komt er ook omdat er op de één of andere manier een gat in de begroting is gekomen bij het echte ESF:

twitter

Misschien kunnen ze ook specerijen en thee enzo meenemen, dat levert vast ook veel op. :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter dinsdag 31 maart 2026 @ 15:21:32 #40
87554 Cee
Welluk?
pi_220474692
Grappig dat ze dat hart zo de focus geven in hun vormgeving nu ze het hart er uit hebben gerukt en alleen nog maar in commerciële praat kunnen blaten met holle marketing frases.

(Ik werk in de marketing trouwens dus ik weet hoe het werkt)
pi_220484186
Het heeft meer kans van slagen dan de Amerikaanse versie, maar de kans van slagen is niet gigantisch groot.

Ik weet niet in hoeverre het ESF in het oosten kijkcijfers heeft (anders dan in Australie), maar ze lopen opnieuw het risico dat het de lokale kijker niet boeit terwijl de fans het negeren.
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 19:18:00 #42
375570 crew  Cyan9
pi_220485299
Ik vraag me vooral af of muzikale grootmacht Zuid-Korea hier een dominante rol in gaat nemen. Zet er een ietwat bekende k-pop groep neer en je hebt meteen een enorme schare aan fans als potentiële stemmers.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_220532755
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 13:27 schreef Fred_B het volgende:
Het Aziatische ESF komt er ook omdat er op de één of andere manier een gat in de begroting is gekomen bij het echte ESF:

[ x ]
Misschien kunnen ze ook specerijen en thee enzo meenemen, dat levert vast ook veel op. :')
Deze man is toch een ademende marketingramp. Gewoon toegeven dat het je om de centen gaat en niet om het culturele aspect. Nee dat verkoopt wel lekker Martin :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  ESF Reporter woensdag 8 april 2026 @ 22:11:34 #44
87554 Cee
Welluk?
pi_220537380
Ik zie veel mensen helemaal enthousiast zijn hierover maar zelf hoop ik dat het genadeloos flopt. Leuk voor de fans dat ze een nieuwe wedstrijd hebben om helemaal los op te gaan maar ik gun de EBU het succes niet. Fix eerst de boel hier maar.

(Ik verwacht wel dat het gaat slagen trouwens, en dat ze daaropvolgend de behoefte niet eens meer hebben om enige shit te fixen.)
pi_220578205
India is ook toegevoegd aan de club.

Deden zij eerst niet mee aan het Russische pareltje Intervision?
pi_220880598
U vroeg het zich ongetwijfeld al af, maar er zijn eindelijk meer details bekend over de voorronde van Bangladesh:

twitter
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 mei 2026 @ 10:49:21 #47
39237 crew  H_T
2733
pi_220883784
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:12 schreef Fred_B het volgende:
U vroeg het zich ongetwijfeld al af, maar er zijn eindelijk meer details bekend over de voorronde van Bangladesh:

[ x ]
Dat moet wel een banger worden natuurlijk
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220883993
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:49 schreef H_T het volgende:

[..]
Dat moet wel een banger worden natuurlijk
Bangarangaladesh 8-)
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')