Ik heb geen linkedin account maar als ik op de link klik van martijn-beverwijk dan gaat het meteen naar een pagina in het vietnamees.quote:
Ja, hij woont in Ho Chi Minh City blijkbaar. Misschien is Beverwijk daar een veelvoorkomende achternaam.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb geen linkedin account maar als ik op de link klik van martijn-beverwijk dan gaat het meteen naar een pagina in het vietnamees.
Echt of niet, de website is nu weer offline.quote:Op zondag 29 maart 2026 01:47 schreef NailQueen het volgende:
https://eurovisionasia.com/
Zou dit echt zijn?
De site was zaterdagavond even in de luchtquote:Op zondag 29 maart 2026 19:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Echt of niet, de website is nu weer offline.
Deze man is toch een ademende marketingramp. Gewoon toegeven dat het je om de centen gaat en niet om het culturele aspect. Nee dat verkoopt wel lekker Martinquote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:27 schreef Fred_B het volgende:
Het Aziatische ESF komt er ook omdat er op de één of andere manier een gat in de begroting is gekomen bij het echte ESF:
[ x ]
Misschien kunnen ze ook specerijen en thee enzo meenemen, dat levert vast ook veel op.
Dat moet wel een banger worden natuurlijkquote:Op zondag 24 mei 2026 22:12 schreef Fred_B het volgende:
U vroeg het zich ongetwijfeld al af, maar er zijn eindelijk meer details bekend over de voorronde van Bangladesh:
[ x ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |