https://www.soccernews.nl(...)erschrijdend-gedrag/Roddelpresentator Jan Roos heeft een stadionverbod gekregen. De Ajax-supporter mag het AFAS Stadion, de thuissplek van AZ, voortaan niet meer in. Dat heeft een opmerkelijke reden.
De presentator van Roddelpraat is een groot voetbalfan, maar is niet meer welkom in Alkmaar. Collega Dennis Schouten onthult in de nieuwste aflevering van het programma op YouTube dat Roos een verbod opgelegd heeft gekregen na seksueel grensoverschrijdend gedrag.
Stadionverbod
Na enig aandringen geeft de voormalige verslaggever het incident toe. "Ja, daar heb ik een stadionverbod, maar dat maakt me niet zo heel veel uit, want ik ga naar Ajax", legt de seizoenkaarthouder uit.
"Hoe lang dat stadionverbod geldt? Nou, best wel lang", lacht hij verder. Roos wil zelf niet uitweiden over de reden van het verbod. Maar Schouten doet dat wel. "Hij heeft in de borsten geknepen van een vrouwelijke medewerker van AZ in de skybox", onthult hij.
Dat blijkt niet het enige incident op die dag, waar de exacte datum (en wedstrijd) niet van bekend is. De 48-jarige Roos is diezelfde dag ook uit een Chinees restaurant gezet.
Veroordeling
De vader van drie kinderen heeft ervaring met politie en justitie. In 2019 werd Roos veroordeeld tot een geldboete vanwege het mishandelen van een 16-jarige jongen. In 2024 pakte de politie de mediapersoonlijkheid op bij zijn woning in Bergen vanwege opruiing.
Zoon bij Ajax
Roos heeft een speciale verbinding met Ajax. Zijn zoontje David is gescout door de Amsterdamse topclub. 'David is gescout door Ajax. Hij mag meetrainen bij zijn club. Trotse papa', schreef Roos toen op Instagram. Het is niet bekend of David Roos nog steeds bij Ajax speelt.
https://sportnieuws.nl/bo(...)-2025082205032437576[/quote]
-------------------------------------------
Tering wat een debiel is het toch ook he.....
Hopelijk volgt er ook nog een aangifte tegen hem!
[ Bericht 4% gewijzigd door Netsplitter op 25-08-2025 16:09:51 ]
Op
maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef
Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*