abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218623984
Al dat gezeik de laatste weken op Kroes en co. Nu ook weer over McConnell. Laat die mensen gewoon hun werk doen, heb met name alle vertrouwen in Beuker.

We kunnen heel romantisch denken dat de Mokio's, Bounida's en Steurs van deze wereld onbetwiste basisspelers zouden zijn. Dat is gewoon een te grote gok en met name Mokio gaat zijn minuten nog wel maken. En nu vinden de meesten Fitz-Jim weer een geweldenaar voor de 6-positie, maar daar is hij tot nu toe niet langer dan 2 potten stabiel goed geweest toen ie kansen kreeg.

Het is alleen kut dat Brobbey nu zo moeilijk de deur uit te krijgen is en je daarom niet kunt handelen voor de spitspositie.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218624217
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:24 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
1 van de spelers die we al hadden zag jij het hele seizoen op 6 spelen?

Even los van of onze nieuwe engelsman de juiste persoon is, het is (als het goed is) wel een 6.
Ik ben normaal niet snel van het klagen, maar een jeugdspeler huren van Liverpool, die in de weg staat van onze jeugd is een verkeerd signaal naar onze jeugd. Als je zo nodig een 6 erbij wilt, waarom dan deze keuze? Ik begrijp ‘m oprecht niet. Ik laat me vraag verrassen, maar het is echt een dikke middelvinger naar de Mokio en Fitz-Jim. Waarvan ik echt niet denk dat ze een heel seizoen die positie kunnen invullen, maar een onder 21 speler van Liverpool wel? Is dit de CL versterking?
pi_218624378
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:34 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Hij is inderdaad een 6.

En voor de rest is het toch gewoon weer klagen om te kunnen klagen. Niks is goed. Alles is kut. Trainer is kut. Kroes is kut. Elke speler die gehaald is, is kut. Alles wat het veld staat is ook brandhout.
Man man man.
Niet naar jou bedoeld bofjijff. Meer in het algemeen.
non taken. Sta er ook zo in hoor. Alles is kut, de rest is fantastisch.
pi_218624389
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 19:15 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
Ik ben normaal niet snel van het klagen, maar een jeugdspeler huren van Liverpool, die in de weg staat van onze jeugd is een verkeerd signaal naar onze jeugd. Als je zo nodig een 6 erbij wilt, waarom dan deze keuze? Ik begrijp ‘m oprecht niet. Ik laat me vraag verrassen, maar het is echt een dikke middelvinger naar de Mokio en Fitz-Jim. Waarvan ik echt niet denk dat ze een heel seizoen die positie kunnen invullen, maar een onder 21 speler van Liverpool wel? Is dit de CL versterking?
fitz jim is toch geen 6? En volgens mij ia daar zelfs over mokio twijfel of het een 6 is of meer een 8. En laat ze maar concurreren :) allebei zullen ze genoeg spelen.

We gaan het zien
pi_218624433
quote:

[..]
Wat ik lees is dat zolang Taylor en/of Brobbey niet verkocht zijn, dat er geen/weinig geld is. Voor een huurdeal die bij wijze van spreken 2 miljoen mag kosten is dit misschien wel het maximaal haalbare.
Of ze hadden kunnen gokken dat er in de laatste dagen nog van alles in beweging komt, maar dat is ook een risico. Ik ben blij met iemand op die positie die in ieder geval kan voetballen. (Dat schijnt volgens de kenners tenminste) Wie weet staat er iemand anders in de selectie op die wat meer leiderschap gaat tonen.
pi_218624434
quote:

[..]
Mokio en FJ zijn sowieso te licht voor dit seizoen. Dan kan je het toch juist een seizoen met deze jongen proberen? Je moet pas jeugd inpassen als de basis goed staat
Groot fan van User Wotte
pi_218624499
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:47 schreef TheVulture het volgende:
Al dat gezeik de laatste weken op Kroes en co. Nu ook weer over McConnell. Laat die mensen gewoon hun werk doen, heb met name alle vertrouwen in Beuker.

We kunnen heel romantisch denken dat de Mokio's, Bounida's en Steurs van deze wereld onbetwiste basisspelers zouden zijn. Dat is gewoon een te grote gok en met name Mokio gaat zijn minuten nog wel maken. En nu vinden de meesten Fitz-Jim weer een geweldenaar voor de 6-positie, maar daar is hij tot nu toe niet langer dan 2 potten stabiel goed geweest toen ie kansen kreeg.

Het is alleen kut dat Brobbey nu zo moeilijk de deur uit te krijgen is en je daarom niet kunt handelen voor de spitspositie.
Het is topclub onwaardig om een talent te huren zonder koopoptie. Je betaalt daarmee geld aan een andere club om hem voor die club op te mogen leiden. Die gaat er volgens met de vruchten vandoor.
pi_218624640
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 19:43 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Het is topclub onwaardig om een talent te huren zonder koopoptie. Je betaalt daarmee geld aan een andere club om hem voor die club op te mogen leiden. Die gaat er volgens met de vruchten vandoor.
eens en ik koop ook liever een ervaren 6 bijvoorbeeld maar we vergeten steeds vaker de ellende van mislintat waar we nog aan het puinruimen zijn. Het gaat echt de goede kant op maar we zijn er nog echt niet. Als dit dat een goede optie is terwijl je die intern nog niet had dan so be it.
pi_218625127
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 19:43 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Ik weet niet of je het door hebt. Maar er is geen tot weinig geld.
Groot fan van User Wotte
pi_218625134
Ik ben blijer met deze jongen dan met Alvarez. Tenminste iemand die hopelijk kan voetballen.
Groot fan van User Wotte
pi_218625288
Inderdaad er is, geen, geld. Daarom hebben we bijvoorbeeld ook Peereboom als setpiece coach. Farioli wilde er al een in het kader van professionalisering, Heitinga wilde er ook een omdat het zo goed werkt bij Liverpool.
Er was geen budget voor een setpiece coach en Peereboom bakte er niks van bij JA. Dus mag die nu ieder weekend setpiece coach googlen en Arsenal corners op youtube bekijken.

Je kunt trouwens McConnell niet vergelijken met FJ of Mokio. Is fysiek véél verder dan deze twee, niet zoals een Bassey maar hij weet heel erg goed zijn lichaam te gebruiken.

Komt wel allemaal goed schatjes. Ooit.
pi_218625349
quote:

[..]
Schijnt vrij lastig te begrijpen te zijn, maar Mokio is geen 6.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_218625608
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:03 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Heeft een goede wedstrijd gespeeld als 6 tegen USG dus is dan volgens onze boys een 6
Groot fan van User Wotte
pi_218625962
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:03 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
En McConnell heeft niet de ervaring en we hebben geen optie tot koop. Ik hoop echt dat hij het goed doet, maar dit is het probleem vooruitschuiven
pi_218625982
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 19:34 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Mokio en FJ zijn sowieso te licht voor dit seizoen. Dan kan je het toch juist een seizoen met deze jongen proberen? Je moet pas jeugd inpassen als de basis goed staat
En nu pas je andermans jeugd in waar je na het voorjaar weer afscheid van neemt
pi_218625993
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 19:34 schreef papert het volgende:

[..]
Wat ik lees is dat zolang Taylor en/of Brobbey niet verkocht zijn, dat er geen/weinig geld is. Voor een huurdeal die bij wijze van spreken 2 miljoen mag kosten is dit misschien wel het maximaal haalbare.
Of ze hadden kunnen gokken dat er in de laatste dagen nog van alles in beweging komt, maar dat is ook een risico. Ik ben blij met iemand op die positie die in ieder geval kan voetballen. (Dat schijnt volgens de kenners tenminste) Wie weet staat er iemand anders in de selectie op die wat meer leiderschap gaat tonen.
Het schijnt dat hij het spelletje wel ziet. Geen dribbelaar, meer iemand die door slimme passing uit de duels probeert te blijven.
pi_218626008
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 22:35 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
En nu pas je andermans jeugd in waar je na het voorjaar weer afscheid van neemt
We gaan er maar van uit dat deze jongen een stuk verder is dan onze jongens.
Groot fan van User Wotte
pi_218626017
Maar dat wij leiden niet voor andere spelers op os gewoon onzin. Wij zijn niet in de positie als PSV die gewoon dit soort spelers kan halen..
Groot fan van User Wotte
pi_218626222
Gewoon Bounida, Steur en Mokio opstellen stelletje schijters.
pi_218626264
Ben overall niet ontevreden over de transferwindow. Alleen Forbs verkopen is natuurlijk een gigantische misser. Dat zien kenners.
pi_218626280
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:16 schreef Wotte het volgende:
Ben overall niet ontevreden over de transferwindow. Alleen Forbs verkopen is natuurlijk een gigantische misser. Dat zien kenners.
Forbs is net als Traoré, éém keer per 5 wedstrijden een brilliante actie of goal, maar in de overige 4 wedstrijden kun je net zo goed een speler uit de A1 daar neerzetten.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_218626285
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:19 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Forbs is net als Traoré, éém keer per 5 wedstrijden een brilliante actie of goal, maar in de overige 4 wedstrijden kun je net zo goed een speler uit de A1 daar neerzetten.
Forbs is zwart, sterk en snel er zijn geen slechte voetballers met die drie kenmerken.
pi_218626294
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:16 schreef Wotte het volgende:
Ik had vooral graag wat backs gezien, wat we nu hebben is echt brandhout.
Graag verwijderen
pi_218626353
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:21 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Ik had vooral graag wat backs gezien, wat we nu hebben is echt brandhout.
Ik ben opzich wel redelijk fan van Rosa als hij een goede dag heeft. Wel eens maar goed die moet je opleiden.
pi_218626388
Als ik wat reacties op Ajax Showtime lees van een user die wel vaker gelijk heeft gehad is Ajax rond met West Ham en Aston Villa voor Kenneth Taylor... 20 miljoen + bonussen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218626698
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Als ik wat reacties op Ajax Showtime lees van een user die wel vaker gelijk heeft gehad is Ajax rond met West Ham en Aston Villa voor Kenneth Taylor... 20 miljoen + bonussen
Teleurstellend, maar er was een soort afspraak met Taylor dat ze hem voor een redelijk bedrag lieten gaan waren de geruchten.
pi_218626917

1 Fristi and 1 Chocomel please
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 07:25:12 #278
80382 manny
30 is best veel
pi_218627396
Matchday. Op naar glorie!
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_218627529
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Dat zou wel erg stil worden gehouden dan. We gaan het zien.
pi_218628123
20 miljoen voor Taylor moet je lachend accepteren voor zo'n matige speler die te vaak laat afweten.
Graag verwijderen
pi_218628860
Brobbey dus niet bij de selectie ivm transferperikelen. Zijn hoofd staat er niet naar. :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_218628872
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 09:57 schreef TornadoDK het volgende:
20 miljoen voor Taylor moet je lachend accepteren voor zo'n matige speler die te vaak laat afweten.
Jij zou de hele selectie voor een fooi weggeven dus dat gaan we niet serieus nemen.
pi_218628903
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:20 schreef Wotte het volgende:

[..]
Forbs is sterk
Wotte stop hiermee.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_218629182
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:53 schreef Black-Death het volgende:
Brobbey dus niet bij de selectie ivm transferperikelen. Zijn hoofd staat er niet naar. :')
Dan speelt er dus wel iets. Het zou voor alle partijen toch beter zijn als Brobbey een transfer maakt. Hoop dan wel echt op de een andere spits, en zou zelf echt niet weten wat op dit moment nog haalbaar, betaalbaar en kwaliteit heeft. Dat valt nog niet mee.
pi_218629203
Ze moeten idd wel al een andere spits op het oog hebben want anders wordt het wel heel karig voor een ploeg die CL speelt
pi_218629350
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Jij zou de hele selectie voor een fooi weggeven dus dat gaan we niet serieus nemen.
Alsof Taylor meer dan 20 miljoen waard is :D
Maar dat is bijna niemand in deze selectie. Misschien godts en mokio als die zich goed ontwikkelen.
Graag verwijderen
pi_218629401
quote:
die hele brobbey soap begint echt vermoeiend te worden. Als het waar is allemaal natuurlijk.
pi_218629632
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 11:22 schreef papert het volgende:

[..]
Dan speelt er dus wel iets. Het zou voor alle partijen toch beter zijn als Brobbey een transfer maakt. Hoop dan wel echt op de een andere spits, en zou zelf echt niet weten wat op dit moment nog haalbaar, betaalbaar en kwaliteit heeft. Dat valt nog niet mee.
30mln voor Mexx Meerdink neerleggen genot
pi_218629723
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dan moet je wel genoeg geld ontvangen. En ook al lees ik dat Ajax voor Brobbey 25 mio wil hebben, zie maar eens een club te vinden die gek genoeg is om zoveel te betalen voor een spits die het net niet weet te vinden.
pi_218629737
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 11:50 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
die hele brobbey soap begint echt vermoeiend te worden. Als het waar is allemaal natuurlijk.
Hoezo als het waar is?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_218629848
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:20 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Hoezo als het waar is?
als het waar is dat hij zichzelf niet kan opladen. Niet de eerste keer dat de media het allemaal aandikt.
pi_218629853
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dan moet je wel genoeg geld ontvangen. En ook al lees ik dat Ajax voor Brobbey 25 mio wil hebben, zie maar eens een club te vinden die gek genoeg is om zoveel te betalen voor een spits die het net niet weet te vinden.
Het is een grapje, Hans.
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 12:33:34 #293
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_218629855
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Eerlijk, Meerdink is soms echt genieten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_218629857
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:32 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
als het waar is dat hij zichzelf niet kan opladen. Niet de eerste keer dat de media het allemaal aandikt.
In dit geval vrij geloofwaardig toch? Heb je hem zien rondlopen?
En simpel, als hij er vanmiddag niet bij is zal het nog meer duidelijk zijn.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_218629865
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:33 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
In dit geval vrij geloofwaardig toch? Heb je hem zien rondlopen?
En simpel, als hij er vanmiddag niet bij is zal het nog meer duidelijk zijn.
zeg ook niet dat het niet waar is hoor. Het is vrij aannemelijk. Maar niet een gegeven :)
pi_218629869
Het speelschema van Ajax in het miljardenbal ziet er zo uit:

Woensdag 17 september 2025, 21:00 uur: Ajax - Inter

Dinsdag 30 september 2025, 21:00 uur: Olympique Marseille - Ajax

Woensdag 22 oktober 2025, 21:00 uur: Chelsea - Ajax

Woensdag 5 november 2025, 21:00 uur: Ajax - Galatasaray

Dinsdag 25 november 2025, 18:45 uur: Ajax - Benfica

Woensdag 10 december 2025, 18:45 uur: Qarabag - Ajax

Dinsdag 20 januari 2026, 21:00 uur: Villarreal - Ajax

Woensdag 28 januari 2026, 21:00 uur: Ajax - Olympiakos

@Tjacka
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 12:56:22 #297
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218630076
quote:
Hoofd staat gewoon bij de hete kip van mamma ipv rotte paling te moeten vreten .
RED ONS HENNIEGOD
pi_218630209
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:34 schreef Bofjijff het volgende:

Het speelschema van Ajax in het miljardenbal ziet er zo uit:

Woensdag 17 september 2025, 21:00 uur: Ajax - Inter

Dinsdag 30 september 2025, 21:00 uur: Olympique Marseille - Ajax

Woensdag 22 oktober 2025, 21:00 uur: Chelsea - Ajax

Woensdag 5 november 2025, 21:00 uur: Ajax - Galatasaray

Dinsdag 25 november 2025, 18:45 uur: Ajax - Benfica

Woensdag 10 december 2025, 18:45 uur: Qarabag - Ajax

Dinsdag 20 januari 2026, 21:00 uur: Villarreal - Ajax

Woensdag 28 januari 2026, 21:00 uur: Ajax - Olympiakos

@:tjacka
Wel lekker dat we in principe beginnen met 9 punten uit 3 wedstrijden.
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 13:32:51 #299
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_218630341
Meerdink is toch totaal geen Ajax speler. Die mag lekker in Alkmaar blijven. Bij Ajax horen sierlijke aanvallers.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_218630386
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:32 schreef XDo het volgende:
Meerdink is toch totaal geen Ajax speler. Die mag lekker in Alkmaar blijven. Bij Ajax horen sierlijke aanvallers.
Plus met de huidige directie bij AZ onhaalbaar als Nederlandse club tenzij je idiote bedragen neertelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')